Bang dat de andere zijn naam vergeten? Staat met koeieletters op zijn rugquote:Op maandag 22 januari 2024 07:42 schreef Frummelie het volgende:
Het is toch vreselijk moet je na het douchen die meurende kleding weer aan... zo goor..
Ooh echt, dat heb ik helemaal niet gezien...quote:Op maandag 22 januari 2024 07:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bang dat de andere zijn naam vergeten? Staat met koeieletters op zijn rug
Daar zijn nu te weinig sinaasappels voorquote:Op maandag 22 januari 2024 07:55 schreef Frummelie het volgende:
Lekker vers sappie.... ik mis de grote Danman in de keuken..
Ooh dat is een beetje jammer..quote:Op maandag 22 januari 2024 08:09 schreef Snensie het volgende:
[..]
Daar zijn nu te weinig sinaasappels voor
Ja klopt, van Randy geloof ik..quote:Op maandag 22 januari 2024 08:11 schreef Joyce-43 het volgende:
Tom leent toch ook kleding van iemand neem ik aan hij heeft nu wat anders aan
Ik vind dat zo'n eng mens... constant mensen in de rede vallen in een gesprek als je dat bij haar doet, krijg je gelijk een reprimande... bahquote:Op maandag 22 januari 2024 08:10 schreef Joyce-43 het volgende:
Doriane vroeg een paar dingen aan Ariane net eerder over de douche wat beter is om te doen maar ze kreeg alleen maar vage antwoorden Ariane had geloof niet veel zin om te helpen.
allemaal soort vragen hoe kan douchen of water koud hoe zij het doet en antwoorden waren ja is maar wat jij wilt en ja moet je zelf even achter komen. ze was niet echt van plan om maar iets te helpen.
Geloof dat hij dit shirt van Ashley geleend heeft. Lenie had gister een blauw t-shirt aan toen dit ding gewassen werd geloof ik. Maar de lol is er wel vanaf nu.quote:Op maandag 22 januari 2024 08:11 schreef Joyce-43 het volgende:
Tom leent toch ook kleding van iemand neem ik aan hij heeft nu wat anders aan
ja en antwoorden geven voor andere zoals gisteren waren Ashley en Jimmy in gesprek over zijn dragqueen gebeuren en telkens als Ashley wat vroeg ga Ariane antwoord ipv Jimmy ik stoorde me echt gek aan dat mensquote:Op maandag 22 januari 2024 08:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n eng mens... constant mensen in de rede vallen in een gesprek als je dat bij haar doet, krijg je gelijk een reprimande... bah
ja ik vind het ook nergens op slaanquote:Op maandag 22 januari 2024 08:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Geloof dat hij dit shirt van Ashley geleend heeft. Lenie had gister een blauw t-shirt aan toen dit ding gewassen werd geloof ik. Maar de lol is er wel vanaf nu.
Ooo vreselijk, ik heb dat niet eens meegekregen.. ja kan ik me voorstellen, tenenkrommend die vrouw..quote:Op maandag 22 januari 2024 08:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en antwoorden geven voor andere zoals gisteren waren Ashley en Jimmy in gesprek over zijn dragqueen gebeuren en telkens als Ashley wat vroeg ga Ariane antwoord ipv Jimmy ik stoorde me echt gek aan dat mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |