Ik laat het graag aan de mods over.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:40 schreef Masberum het volgende:
[..]
En weer. Dat je je niet schaamt dat je niet gewoon normaal kan reageren zelfs hier.
Weet je waar ik me voor schaam? Dat jij zo over vrouwen praat.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:40 schreef Masberum het volgende:
[..]
En weer. Dat je je niet schaamt dat je niet gewoon normaal kan reageren zelfs hier.
Ik geef niet eens meer een reactie daar.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dat blijkt niet aan je reacties in mijn topics en hier in FB
Het staat je vrij om mijn ongelijk daar te bewijzen. Daarom heet het een discussie. Toon me aan waarom wat ik zeg niet klopt op een objectieve (niet emotionele of irrationele) manier en je hebt een normaal gesprek met mij. Wat je hier doet is gewoon weer waar je ook maar mee bezig bent..quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Weet je waar ik me voor schaam? Dat jij zo over vrouwen praat.
Daar schaam ik mij voor, over discriminerend gesproken.
Masberum in R&P / Waar zijn de echte mannen
Ja maar die laten ze dan altijd wel staan hoe ongeciviliseerd jullie je ook gedragen. Dat is een beetje het probleem hier, jullie reageren vanuit het idee dat als een TR gezet wordt jullie toch een vrijblief krijgen (het ergste is dat de post verwijderd wordt). Terwijl ik elke keer moet vrezen voor een banquote:Op woensdag 1 mei 2024 23:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik geef niet eens meer een reactie daar.
Erger me dood, en als ik dan daar wat van zeg krijg ik je daar over me heen.
P.S. een TR is zo gezet hoor. Geldt ook voor jou als reacties in jouw topics jou niet aanstaan.
Ik irriteer me aan jouw manier van praten over vrouwen in die post (elders ook al vaker, maar dat zal ik nu buiten beschouwing laten).quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:44 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het staat je vrij om mijn ongelijk daar te bewijzen. Daarom heet het een discussie. Toon me aan waarom wat ik zeg niet klopt op een objectieve (niet emotionele of irrationele) manier en je hebt een normaal gesprek met mij. Wat je hier doet is gewoon weer waar je ook maar mee bezig bent..
Je zit hier weer een post van mij aan te halen als pareltje nadat iemand zegt dat ik naar de GGZ moet (indirect) omdat het je niet aanstaat en je vindt jezelf redelijk/normaal.. Wat voor een leven moet jij wel niet hebben dat je zo denktquote:Op woensdag 1 mei 2024 23:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan jouw manier van praten over vrouwen in die post (elders ook al vaker, maar dat zal ik nu buiten beschouwing laten).
`Dat is een mening van mij. Ik hoef daar niet een bron voor aan te voeren.
Ik kies ervoor om niet mijn emotionele en subjectieve mening te delen.
Verder laat ik het dan aan de mods over om op de reacties hier te reageren.
.
Fijne avond nog he.
Ik nam aan dat @SemperLibertas dat niet op die manier bedoeldequote:Op woensdag 1 mei 2024 23:54 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je zit hier weer een post van mij aan te halen als pareltje nadat iemand zegt dat ik naar de GGZ moet (indirect) omdat het je niet aanstaat en je vindt jezelf redelijk/normaal.. Wat voor een leven moet jij wel niet hebben dat je zo denkt
Jij leest en denkt vooral graag ik ben het slachtoffer van alles en iedereen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:54 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je zit hier weer een post van mij aan te halen als pareltje nadat iemand zegt dat ik naar de GGZ moet (indirect) omdat het je niet aanstaat en je vindt jezelf redelijk/normaal.. Wat voor een leven moet jij wel niet hebben dat je zo denkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
Bij een vriend of psycholoog zal er gezegd worden kom maar terug als je nuchter bent en normaal kan praten.quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:39 schreef dop het volgende:
[..]
Of je nu hier komt, naar een goede vriend gaat of een psycholoog, dit in cirkels draaien is niet de oplossing.
Zoon_john zei precies zoals het is maar daar reageert men niet op. En bij alles wat ik zeg kan je wel zeggen 'hij is dronken' maar dat is natuurlijk geen argument. Dat is gewoon toegeven dat je geen weerwoord ervoor hebt. Zelfs deze post van jou geeft nog weer aan hoe mensen niet inhoudelijk kunnen reageren. Nogmaals reageer inhoudelijk, objectief, in plaats van elke keer maar te verwijzen naar allerlei randzaken omdat het je goed uitkomt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 15:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bij een vriend of psycholoog zal er gezegd worden kom maar terug als je nuchter bent en normaal kan praten.
Op Fok! kan je maanden lang dronken je beklag doen en blijft de deur openstaan.
Echter na die maanden worden de normale users wat mondiger, want die users zouden het liefst ook de deur dichtdoen, maar die gaan daar niet over.
Maar ja, dat geld ook voor mensen met andere problematiek.
Een hulpverlener gaat ook geen discussie aan met mensen die een delirium/ psychose/ coma of andere diepe problemen hebben.
Die gaan eerst de boel stabiliseren.
Ik wens je vooral heel veel succes en liefde en geluk met een sober leven.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:39 schreef Masberum het volgende:
[..]
Zoon_john zei precies zoals het is maar daar reageert men niet op. En bij alles wat ik zeg kan je wel zeggen 'hij is dronken' maar dat is natuurlijk geen argument. Dat is gewoon toegeven dat je geen weerwoord ervoor hebt. Zelfs deze post van jou geeft nog weer aan hoe mensen niet inhoudelijk kunnen reageren. Nogmaals reageer inhoudelijk, objectief, in plaats van elke keer maar te verwijzen naar allerlei randzaken omdat het je goed uitkomt.
En die 'normale users' zouden gewoon kunnen negeren dan. Maar nee die 'normale users' gaan dan lekker in de aanval want dat is fijn om te doen als iemand je advies niet opvolgt..
Het is gewoon elke keer hier dat slecht gedrag goedgepraat wordt omdat jullie van alles verzinnen om het maar goed te praten. Het is niet goed gedrag, het is slecht gedrag om persoonlijk aan te vallen, niet inhoudelijk te reageren etc.
Dank je! Dat wens ik jou ook toe.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wens je vooral heel veel succes en liefde en geluk met een sober leven.
Dus je wil geen advies?quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:28 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dank je! Dat wens ik jou ook toe.
Kijk, zo kan het ook.
En daar gaan we weer. 1 positieve reactie uit 1000 slechte en er wordt direct gedaan alsof ik geen advies wil.quote:
Maar als 'iedereen' dat 'elke keer' doet, wat is het nut dan van die topics?quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:08 schreef Masberum het volgende:
Je negeert ook compleet weer alles juist wat ik zeg daarmee zoals iedereen elke keer.
Ik hoop dat er mensen zijn die normaal reageren. Ik kan ook niet in de toekomst kijken hoe mensen gaan reageren. Ik kan het alleen maar aankaarten als het gedrag slecht is. Jij als moderator kan dan vervolgens ingrijpen. Of je kan het juist omdraaien en vragen waarom ik topics open waarbij mensen slecht reageren zonder dat je ingrijpt (het zelfs verdedigt). De opmerking die je hier plaatst is eigenlijk zo slecht/ongepast.. maar blijkbaar kunnen jullie dat niet inzien hoe duidelijk ik het ook maak (en een enkele andere)quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar als 'iedereen' dat 'elke keer' doet, wat is het nut dan van die topics?
Dus eigenlijk is iedereen slecht en zoek je een forum waar je in je eentje op je eigen topics kunt reageren.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:20 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik hoop dat er mensen zijn die normaal reageren. Ik kan ook niet in de toekomst kijken hoe mensen gaan reageren. Ik kan het alleen maar aankaarten als het gedrag slecht is. Jij als moderator kan dan vervolgens ingrijpen. Of je kan het juist omdraaien en vragen waarom ik topics open waarbij mensen slecht reageren zonder dat je ingrijpt (het zelfs verdedigt). De opmerking die je hier plaatst is eigenlijk zo slecht/ongepast.. maar blijkbaar kunnen jullie dat niet inzien hoe duidelijk ik het ook maak (en een enkele andere)
Of je leest even terug vanaf Zoon_john zijn posts en reageert daarna objectief. Want dit is dat nietquote:Op donderdag 2 mei 2024 21:26 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is iedereen slecht en zoek je een forum waar je in je eentje op je eigen topics kunt reageren.
Succes!
Nja, jij negeerde mijn post hier (195) waarin ik je wat vragen stelde ook.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:55 schreef Masberum het volgende:
[..]
En daar gaan we weer. 1 positieve reactie uit 1000 slechte en er wordt direct gedaan alsof ik geen advies wil.
Hoevaak moet ik dit nog zeggen. Ik wil dat jullie objectief reageren. Ook wat jij nu weer vraagt is irrationeel of op zijn minst weer iets compleet uit zijn context halen. Jullie mensen..
Gelezen. Objectief gereageerd. En nu?quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:26 schreef Masberum het volgende:
[..]
Of je leest even terug vanaf Zoon_john zijn posts en reageert daarna objectief. Want dit is dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |