abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 2 maart 2024 @ 17:18:42 #51
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_212661983
Een belediging is zeldzaam. Meestal is het gekrenkte trots.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_212662527
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 01:21 schreef Keep_Walking het volgende:
Hallo alweer, bedankt dat ik weer hier mag zijn in deze forum. Ik wil iets vragen en ik wil benadrukken dat ik geen ruzie wil maken of de autoriteit van de mods ondermijnen. Hieronder volgt mijn vraag:

Waarom mag ik mijn topic-onderwerp “mijn verhaal” niet verdelen in meerdere nieuwe topic? Wat ik heb geschreven is echt heel lang en uitgebreid en als ik alles in één topic plaatst dan is het gewoon te lang en uitgebreid voor anderen te lezen en reageren op alles wat ik schrijf. Het lijkt mij handiger om het te splitsen in meerdere delen en bij elke deel een aparte topic te maken. Hierdoor is het overzichtelijker voor de lezers te focussen op de kern van elke deel en daarop een reactie geven. Elke deel heeft een aparte onderwerp en dat wil ik praten en discussiëren met de users die reageren. Dus mag ik een apart topic maken voor elke deel van mijn grote verhaal?

Nogmaals ik vraag nu vriendelijk en ik wil niemand boos maken of ondermijnen. Als de mods hier zeggen dat het ik alles in één topic moet plaatsen en niet splitsen, dan accepteer ik dat en volg ik hun bevel op.
Tip: hou het bij het onderwerp en keer niet steeds het onderwerp naar "ik" toe. Hiermee heb je ook je laatste topic om zeep geholpen.
pi_212662581
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 17:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik heb echt mijn best gedaan in die topic hoor. Echt waar, behalve de laatste twee topics heb ik heel serieus goed doordachte reacties geschreven naar iedereen, ook al werd ik soms beledigd of vernederend behandeld door een paar users daar :( .
Altijd het slachtoffer uithangen. Dat komt telkens terug in je topic. Misschien is het beter dat je je niet op FOK! richt maar op je problemen en het oplossen daarvan en niet heel R&P volspamt met je dagboek topics.
  zaterdag 2 maart 2024 @ 17:53:43 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_212662595
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 17:49 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Tip: hou het bij het onderwerp en keer niet steeds het onderwerp naar "ik" toe. Hiermee heb je ook je laatste topic om zeep geholpen.
En bij het "Dubbele standaarden" gebeurt hetzelfde, het leek even een leuk discussietopic te worden, maar toen moesten er toch nog een paar posts van de TS tegenaan om er weer een Keep_Walkingshow van te maken.

Is het een keer een leuk topic, moet het weer kapot met me-me-me-me-posts.
Lijkt een modus operandi te zijn, en waarschijnlijk niet alleen op FOK!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 2 maart 2024 @ 18:34:01 #55
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212663114
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 17:53 schreef Leandra het volgende:

[..]
En bij het "Dubbele standaarden" gebeurt hetzelfde, het leek even een leuk discussietopic te worden, maar toen moesten er toch nog een paar posts van de TS tegenaan om er weer een Keep_Walkingshow van te maken.

Is het een keer een leuk topic, moet het weer kapot met me-me-me-me-posts.
Lijkt een modus operandi te zijn, en waarschijnlijk niet alleen op FOK!
Zeg je nu dat ik lekker niet mag reageren in mijn eigen topic??? Ik had graag mijn laatste posts willen plaatsen in het topic dat ik had geopend ervoor, maar CoolGuy heeft het dichtgedaan zonder reden behalve dat hij mij gewoon niet mag.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_212663183
Hier kan je toch posten? VER / Mijn verhaal: De complete werken Je topic is nog steeds open. Ik heb daar ook een topic die ik liever in Juichbaak zie maar ja. Soms is het leven hard
pi_212663245
quote:
16s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 18:34 schreef Keep_Walking het volgende:
Zeg je nu dat ik lekker niet mag reageren in mijn eigen topic???
Dat zei ze niet. Ze bedoelt denk ik dat het allemaal over jouwzelf en jouwzelf gaat. Je bent nog in staat om in een topic over treinkaartjes je hele geschiedenis weer op te riedelen. Dat is waar je de mist mee in gaat.
pi_212663277
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 21:16 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik beloof dat ik dit keer mijn uiterste best zal doen om op geen enkele manier problemen te veroorzaken of regels te breken op fok. Ik zal nederig zijn en geen ruzie maken met CoolGuy of andere leden. Als ik iets doe of zegt dat controversieel is, geef mij een waarschuwing en ik zal mijn gedrag meteen aanpassen.
  Moderator zaterdag 2 maart 2024 @ 18:57:31 #59
16180 crew  CoolGuy
pi_212663350
quote:
16s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 18:34 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Zeg je nu dat ik lekker niet mag reageren in mijn eigen topic??? Ik had graag mijn laatste posts willen plaatsen in het topic dat ik had geopend ervoor, maar CoolGuy heeft het dichtgedaan zonder reden behalve dat hij mij gewoon niet mag.
Behalve dan dat ik de reden er wel degelijk bij heb gezet, alleen wat jou niet zo goed uitkomt, dat negeer je. Maar ik zal het speciaal voor jou herhalen, zodat je niet kunt zeggen dat ik niet duidelijk was:

Er loopt al een topic dat jij zelf gestart bent, wat gewoon over hetzelfde gaat. Daarnaast loopt er ook nog een topic van je in VER. Ga maar in een van die topics verder.

Daarnaast hoeft er geen 3e topic bij, al helemaal niet nadat je door zowel Lenny als Armani XL is gezegd dat niet voor alles een nieuw topic hoeft te worden gestart, en jij dat meerdere malen vervolgens alsnog tóch doet.

Maar, chapeau hoor. Je toont in een paar dagen tijd aan dat er helemaal niets is verandert, en dat het hele 'ik zal geen ruzie zoeken' niet meer dan een act was om terug te mogen komen.
pi_212663559
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 17:00 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Het komt echt wel goed met mij hoor. Mijn voornaamste priotiteit nu is afkicken en clean blijven. Heb je mijn nieuwste topic al gezien?
Zoals ik je nu zie posten (dat je in twee dagen een epistel van 20 pagina’s hebt geschreven, en nog eens vrolijk over mensen heen walst (‘een grapje moet kunnen!’) kom je op mij over als hypomaan.
Kan ik natuurlijk helemaal naast zitten, maar ik hoop dat je bent gestopt met drugs, je medicatie neemt en vooral… dat je regelmatig contact hebt met mensen die je irl kennen. Die je kunnen behoeden voor evt misstappen als je toch in een psychose schiet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 2 maart 2024 @ 19:53:23 #61
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212664037
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 19:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Zoals ik je nu zie posten (dat je in twee dagen een epistel van 20 pagina’s hebt geschreven, en nog eens vrolijk over mensen heen walst (‘een grapje moet kunnen!’) kom je op mij over als hypomaan.
Kan ik natuurlijk helemaal naast zitten, maar ik hoop dat je bent gestopt met drugs, je medicatie neemt en vooral… dat je regelmatig contact hebt met mensen die je irl kennen. Die je kunnen behoeden voor evt misstappen als je toch in een psychose schiet.
Je hebt het goed gezien! ik ben nu idd hypomaan bijna manisch en ik heb de afgelopen 2 dagen nauwelijks geslapen. vooral gisternacht bleef ik de hele nacht wakker om mijn betoog op te schrijven op google documents. Hij is al 21 pagina's lang op google docs en hij is niet eens af nog. Mijn manische intuitie geeft aan dat ik niet mag slapen totdat hij helemaal af is.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_212664114
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 19:53 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Je hebt het goed gezien! ik ben nu idd hypomaan bijna manisch en ik heb de afgelopen 2 dagen nauwelijks geslapen. vooral gisternacht bleef ik de hele nacht wakker om mijn betoog op te schrijven op google documents. Hij is al 21 pagina's lang op google docs en hij is niet eens af nog. Mijn manische intuitie geeft aan dat ik niet mag slapen totdat hij helemaal af is.
Hey Keep_Walking, het is makkelijk oordelen van deze kanten en ik kan heel veel vinden momenteel.
Maar uiteindelijk zijn we allemaal mensen met een handleiding.

Coolguy maakt er met de beste bedoelingen een leuk forum van, hij doet iig. zijn best.

Als jij nou even een hulpverlener gaat bellen ipv. dit ongezonde gedrag op een forum te vertonen.

Je bent altijd verantwoordelijk voor je eigen acties.
Wens je oprecht beterschap en gun je een beter leven, maar dat komt je niet aangewaaid.

Als je nu een keer een simpel topic maakt en je gooit een link naar je epistel op, dan zal je minder aversie opwekken dan wat je nu doet.

:*
Hell To The Liars
pi_212664115
quote:

[..]
Je manische intuïtie houdt je voor de gek…. Sowieso is 48 uur slapen ongezond. Al kan ik me voorstellen dat slapen nu echt niet lukt, ook al zou je het proberen.
In je andere topic schreef je dat je maandag een afspraak hebt met je behandelaren en dat lijkt me heel goed. Kunnen zij met je meedenken hoe je deze periode zo gezond mogelijk doorkomt.
Morgen nog even drijven op het fantastische gevoel wat de manie je geeft, en maandag aan de slag om in een gezonder ritme te komen ^O^

Richt je je manie nu wel alleen op je document, en niet op (lastig vallen van) mensen? Anders crisisdienst bellen hoor! Want later heb je spijt.

(Excuus als dit niet in FB hoort, maar hopelijk helpt het andere users KW op dit moment wat beter te snappen)
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 2 maart 2024 @ 20:17:01 #64
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212664502
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 19:58 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Je manische intuïtie houdt je voor de gek…. Sowieso is 48 uur slapen ongezond. Al kan ik me voorstellen dat slapen nu echt niet lukt, ook al zou je het proberen.
In je andere topic schreef je dat je maandag een afspraak hebt met je behandelaren en dat lijkt me heel goed. Kunnen zij met je meedenken hoe je deze periode zo gezond mogelijk doorkomt.
Morgen nog even drijven op het fantastische gevoel wat de manie je geeft, en maandag aan de slag om in een gezonder ritme te komen ^O^

Richt je je manie nu wel alleen op je document, en niet op (lastig vallen van) mensen? Anders crisisdienst bellen hoor! Want later heb je spijt.

(Excuus als dit niet in FB hoort, maar hopelijk helpt het andere users KW op dit moment wat beter te snappen)
Heel erg bedankt, Cat- <3. Ik vind je echt heel lief :S___D

Je bent waarschijnlijk een van de laatste die na al de jaren die voorbij zijn gegaan nog steeds geduldig en begripvol naar mij toe gebleven. Dat waardeer ik echt enorm *O* ! Waarschijnlijk voor jou onvoorstelbaar hoe helpend dat soort kleine gebaren zijn voor mijn herstel en psychische stabiliteit :*
pi_212664544
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 20:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Heel erg bedankt, Cat- <3. Ik vind je echt heel lief :S___D

Je bent waarschijnlijk een van de laatste die na al de jaren die voorbij zijn gegaan nog steeds geduldig en begripvol naar mij toe gebleven. Dat waardeer ik echt enorm *O* ! Waarschijnlijk voor jou onvoorstelbaar hoe helpend dat soort kleine gebaren zijn voor mijn herstel en psychische stabiliteit :*
Richt je je manie nu wel alleen op je document en niet op (het lastig vallen van) andere mensen?
  zaterdag 2 maart 2024 @ 20:24:52 #66
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212664689
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 20:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Richt je je manie nu wel alleen op je document en niet op (het lastig vallen van) andere mensen?
Ja ga ik doen. Ik zal tussendoor wel blijven posten op fok, maar ik zal niemand aanvallen of beledigen. Volgens mij mag ik gewoon blijven posten op fok zolang ik me verder aan de regels houdt toch? Ik zie niet hoe mijn posts als lastig kunnen worden ervaren op deze forum als ik niemand direct beledigd of aanvalt. Forums zoals deze waren vroeger juist bedoeld voor dit soort activiteiten, weet je nog? Ik vind fok juist saai als er nooit wat controversie of drama plaatsvindt in deze topics. Ik snap dat het niet uit de hand mag lopen, maar bijvoorbeeld nu voel ik juist meer verbonden en genegen met jou vanwege onze reacties op elkaar. Jij ook wel toch?
  Moderator zaterdag 2 maart 2024 @ 20:27:07 #67
16180 crew  CoolGuy
pi_212664737
quote:

[..]
Als dat zo is zat ik eergisteren dus goed toen ik zei dat je manisch leek en het goed zou zijn als je je hulpverlening zou bellen.
pi_212664885
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 20:24 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ja ga ik doen. Ik zal tussendoor wel blijven posten op fok, maar ik zal niemand aanvallen of beledigen. Volgens mij mag ik gewoon blijven posten op fok zolang ik me verder aan de regels houdt toch? Ik zie niet hoe mijn posts als lastig kunnen worden ervaren op deze forum als ik niemand direct beledigd of aanvalt. Forums zoals deze waren vroeger juist bedoeld voor dit soort activiteiten, weet je nog? Ik vind fok juist saai als er nooit wat controversie of drama plaatsvindt in deze topics. Ik snap dat het niet uit de hand mag lopen, maar bijvoorbeeld nu voel ik juist meer verbonden en genegen met jou vanwege onze reacties op elkaar. Jij ook wel toch?
Ik ga niet met je manie in discussie.
En als je ervoor kiest te blijven posten hoop ik dat je je -in je manie- kunt houden aan wat je nu zegt.
  zaterdag 2 maart 2024 @ 20:48:19 #69
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212665259
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 20:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Als dat zo is zat ik eergisteren dus goed toen ik zei dat je manisch leek en het goed zou zijn als je je hulpverlening zou bellen.
Er zijn geen hulpverleners beschikbaar in het weekend behalve de crisisdienst, en zo ver heen ben ik nog lang niet dat ik hen nodig heb. Ik ga twee lorazepamen nemen en mijn document afschrijven vanavond. Maak je geen zorgen om mij, ik heb veel erger moeten doorstaan en jij hebt mij ook veel ernstiger meegemaakt hier op fok. Wat ik nu meemaak is echt een eitje.
  Admin zaterdag 2 maart 2024 @ 21:07:08 #70
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_212665831
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 20:24 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ja ga ik doen. Ik zal tussendoor wel blijven posten op fok, maar ik zal niemand aanvallen of beledigen. Volgens mij mag ik gewoon blijven posten op fok zolang ik me verder aan de regels houdt toch?
Klopt. Wie niet (normaal) kan reageren kan jouw post/topic negeren. Verder gelden voor iedereen dezelfde regels, dus ook voor jou. Van de andere kant: negeer ook gewoon de mensen die je persoonlijk bestoken om je uit te lokken en ga in op de mensen die zelf normaal en serieus reageren. Is voor iedereen beter :Y
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_212665969
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 20:48 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Er zijn geen hulpverleners beschikbaar in het weekend behalve de crisisdienst, en zo ver heen ben ik nog lang niet dat ik hen nodig heb. Ik ga twee lorazepamen nemen en mijn document afschrijven vanavond. Maak je geen zorgen om mij, ik heb veel erger moeten doorstaan en jij hebt mij ook veel ernstiger meegemaakt hier op fok. Wat ik nu meemaak is echt een eitje.
Crisisdienst = hulpverlening.

En je weet vast ook wel dat je, als je de manie langer laat doorwoekeren, je dal ook dieper is en je langer nodig hebt om te herstellen ervan. Maar uiteindelijk blijft het jouw keuze nu al dan niet al een belletje eraan te wagen. Kan ook alleen voor overleg he.
  zondag 3 maart 2024 @ 00:52:47 #72
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212670177
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 21:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Crisisdienst = hulpverlening.

En je weet vast ook wel dat je, als je de manie langer laat doorwoekeren, je dal ook dieper is en je langer nodig hebt om te herstellen ervan. Maar uiteindelijk blijft het jouw keuze nu al dan niet al een belletje eraan te wagen. Kan ook alleen voor overleg he.
Crisisdienst is te ingrijpend voor wat ik nu meemaak. Ik wacht gewoon tot maandag om wat extra pammetjes te krijgen van de psychiater.
pi_212670199
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 00:52 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Crisisdienst is te ingrijpend voor wat ik nu meemaak. Ik wacht gewoon tot maandag om wat extra pammetjes te krijgen van de psychiater.
wat zijn pammetjes als ik vragen mag?
  zondag 3 maart 2024 @ 01:01:34 #74
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212670259
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 00:55 schreef Masberum het volgende:

[..]
wat zijn pammetjes als ik vragen mag?
Lorazepam, diazepam, oxazepam, enz. Sedatieven die veel gebruikt wordt door psychiatrische patiënten om rustig te worden of blijven.
pi_212670408
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 21:07 schreef Danny het volgende:

[..]
Klopt. Wie niet (normaal) kan reageren kan jouw post/topic negeren. Verder gelden voor iedereen dezelfde regels, dus ook voor jou. Van de andere kant: negeer ook gewoon de mensen die je persoonlijk bestoken om je uit te lokken en ga in op de mensen die zelf normaal en serieus reageren. Is voor iedereen beter :Y
Het beste is als niemand reageert. Elke reactie is een bevestiging of stimulans om door te gaan met zijn betoog en wakkert de manie alleen maar meer aan, wat bij een derde nacht niet slapen rap kan overgaan in een psychose.

Als het goed is heeft hij ofwel een signaleringsplan/noodplan klaar en is het tijd om dat in werking te stellen. Slapen dan wel toch proberen te ontspannen en gezond ritme is één van de belangrijkste stappen bij een manie (en eventuele medicatie).

Hij kan naast de crisisdienst ook de luisterlijn bellen of de spoedlijn van zijn vaste huisarts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')