abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 februari 2024 @ 08:16:57 #26
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212628569
Mag mijn topic miss_sly in R&P / Mijn schaamte/schuldgevoel van wangedrag tijdens psychoses

Weer open? Ik wil reageren op de reacties en ik herinner me niet dat ik ooit dit topic op deze manier heb geschreven en voorgelegd.

Ik wil sowieso reageren op de verwijt dat ik geen zelfreflectie zou hebben vanwege wat ik schreef. Hoezo heb ik geen zelfreflectie daar? Ik weet dat het helemaal bij mij ligt dat ik boos/vijandig voel en de vrouw in kwestie hoeft daar niks mee te doen. Waarom zou dat betekenen dat ik geen zelfreflectie heb dan?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator donderdag 29 februari 2024 @ 08:23:31 #27
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_212628625
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 08:16 schreef Keep_Walking het volgende:
Mag mijn topic miss_sly in R&P / Mijn schaamte/schuldgevoel van wangedrag tijdens psychoses

Weer open? Ik wil reageren op de reacties en ik herinner me niet dat ik ooit dit topic op deze manier heb geschreven en voorgelegd.

Ik wil sowieso reageren op de verwijt dat ik geen zelfreflectie zou hebben vanwege wat ik schreef. Hoezo heb ik geen zelfreflectie daar? Ik weet dat het helemaal bij mij ligt dat ik boos/vijandig voel en de vrouw in kwestie hoeft daar niks mee te doen. Waarom zou dat betekenen dat ik geen zelfreflectie heb dan?
Je hebt al een topic. Dat je je dat niet kunt herinneren is niet belangrijk. Je hébt die casus al een keer gehad. Mensen herkennen het niet voor niks.

Ga verder in het topic dat je al had.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 29 februari 2024 @ 08:29:42 #28
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212628671
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 08:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Je hebt al een topic. Dat je je dat niet kunt herinneren is niet belangrijk. Je hébt die casus al een keer gehad. Mensen herkennen het niet voor niks.

Ga verder in het topic dat je al had.
Waar is dat topic dan? Geef mij de link aub. Volgens mij heb ik nooit een specifieke topic gemaakt over deze gebeurtenis, maar wel ergens een reactie geplaatst waar ik met minder details over deze casus verteld. Bovendien gaat bovenstaande topic niet over het casus alleen, maar is veel breder en ik probeer te vertellen dat ik wel degelijk schaamte en schuld gevoel hebt bij mijn wangedragingen tijdens mijn psychoses. Die casus is maar een voorbeeld ter illustratie.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator donderdag 29 februari 2024 @ 08:32:49 #29
16180 crew  CoolGuy
pi_212628690
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 08:29 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Waar is dat topic dan? Geef mij de link aub. Volgens mij heb ik nooit een specifieke topic gemaakt over deze gebeurtenis, maar wel ergens een reactie geplaatst waar ik met minder details over deze casus verteld. Bovendien gaat bovenstaande topic niet over het casus alleen, maar is veel breder en ik probeer te vertellen dat ik wel degelijk schaamte en schuld gevoel hebt bij mijn wangedragingen tijdens mijn psychoses. Die casus is maar een voorbeeld ter illustratie.
Je. Hebt. Al. Een. Topic. Je gaat niet voor alles een nieuw topic openen. Daarnaast krijg ik zo langzaam het gevoel dat je manisch bent. Nu kan ik dat niet beoordelen, maar elke keer in het verleden dat je 'afwijkend' postte ging het niet goed met je. Als dat nu ook zo is heb je hulp nodig. Als dat nu niet zo is heb ik het mis, maar bel aub je psycholoog of iemand die jou bij staat. Als het voor niks is, prima, als het wel nodig blijkt beter nu dan over 5 minuten.
pi_212628748
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 08:29 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik ga ervan uit dat @CoolGuy het topic in R&P bedoelt dat je onlangs hebt geopend met je levensverhaal en alles. Daar kun je dit toch ook gewoon in kwijt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 29 februari 2024 @ 08:45:44 #31
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212628822
quote:
7s.gif Op donderdag 29 februari 2024 08:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik ga ervan uit dat @:CoolGuy het topic in R&P bedoelt dat je onlangs hebt geopend met je levensverhaal en alles. Daar kun je dit toch ook gewoon in kwijt?
Oké dan plaats ik het daar. Bedankt voor je tip.
  vrijdag 1 maart 2024 @ 09:17:03 #32
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212643761
Waarom werd mijn topic verplaatst? Het was een serieuze topic met serieuze reacties. Ik maakte een paar grapjes maar. Kan hij weer in R&P geplaatst worden?
  Moderator vrijdag 1 maart 2024 @ 09:23:32 #33
16180 crew  CoolGuy
pi_212643816
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 09:17 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom werd mijn topic verplaatst? Het was een serieuze topic met serieuze reacties. Ik maakte een paar grapjes maar. Kan hij weer in R&P geplaatst worden?
Dat heb ik niet gedaan, dat heeft @Danny gedaan. Een paar enorm ongepaste grapjes op enorm ongepaste momenten waardoor je er blijk van gaf het niet serieus te nemen.

Overigens wel bijzonder dat je dat topic nu terug wil in R&P, want gisteren was het nog dat het topic dicht kon, en dan is het dicht, vervolgens pakt danny het mee naaer VER, en ineens is het weer een serieus topic en moet het terug naar R&P?
  Admin vrijdag 1 maart 2024 @ 09:29:52 #34
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_212643880
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 09:17 schreef Keep_Walking het volgende:
Wat mijn collega hierboven zegt:
Het topic kon wel dicht, je was grapjes aan het maken enz enz.
Ik heb wat offtopic geneuzel verwijderd en het meegenomen naar VER zodat het open kon blijven (want er waren ook een boel serieuze reacties en het was verder imo een prima topic), maar tenzij CoolGuy zich bedenkt komt het topic niet terug in R&P.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Moderator vrijdag 1 maart 2024 @ 09:36:48 #35
16180 crew  CoolGuy
pi_212643979
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 09:29 schreef Danny het volgende:

[..]
Wat mijn collega hierboven zegt:
Het topic kon wel dicht, je was grapjes aan het maken enz enz.
Ik heb wat offtopic geneuzel verwijderd en het meegenomen naar VER zodat het open kon blijven (want er waren ook een boel serieuze reacties en het was verder imo een prima topic), maar tenzij CoolGuy zich bedenkt komt het topic niet terug in R&P.
Ik bedenk me niet. Ik blijf dat gedoe niet continue faciliteren. Het is hetzelfde riedeltje als het altijd al was, ik blijf geen water naar de zee dragen, dus wat mij betreft komt het niet terug naar R&P.
  vrijdag 1 maart 2024 @ 10:33:11 #36
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212644657
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 09:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat heb ik niet gedaan, dat heeft @:Danny gedaan. Een paar enorm ongepaste grapjes op enorm ongepaste momenten waardoor je er blijk van gaf het niet serieus te nemen.

Overigens wel bijzonder dat je dat topic nu terug wil in R&P, want gisteren was het nog dat het topic dicht kon, en dan is het dicht, vervolgens pakt danny het mee naaer VER, en ineens is het weer een serieus topic en moet het terug naar R&P?
Het is en blijft een serieuze topic, CoolGuy. Ik mag toch een paar grapjes maken om het luchtig te houden? De meeste van mijn reacties waren serieus en goed doordacht.
  Moderator vrijdag 1 maart 2024 @ 10:53:53 #37
16180 crew  CoolGuy
pi_212644974
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 10:33 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Het is en blijft een serieuze topic, CoolGuy. Ik mag toch een paar grapjes maken om het luchtig te houden? De meeste van mijn reacties waren serieus en goed doordacht.
Ja, het is gewoon precies hetzelfde als het altijd al was. Er is 0,0 verandert, en die herhaling van zetten kennen we al jaren. Wat mij betreft komt het topic niet terug. Je hebt meer dan genoeg kansen gehad door de jaren heen.
  vrijdag 1 maart 2024 @ 11:01:48 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_212645080
quote:

[..]
Grapjes over je geslacht terwijl het gaat over stalking, je een zeer ongewenste dickpick gestuurd hebt en je maar niet wilt snappen dat zij echt geen contact meer met je wil, en dat het feit dat jij je "verontschuldigingen" wilt aanbieden niet jouw recht is maar slechts een excuus van een stalker om weer contact te zoeken?
Ja, heel grappig.

Zelfs je topics hierover zouden bijna als onderdeel van je stalking geclassificeerd kunnen worden, gezien het forum openbaar is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_212645115
quote:

[..]
Misschien zag jij je grapjes als een manier om het luchtig te houden. Aan de reacties op die ‘grapjes’ te zien vond de rest dat keer op keer niet. Toch blijf je ze maken. Weer een voorbeeld van hoe jij wil de wereld en de mensen daarin zich naar jouw behoeften voegen.
En dat heeft dan gevolgen. Zoals dit keer een verplaatsing naar VER.
Je zegt telkens dat je wil leren van de feedback maar je doet er niks mee. Zelfs niet met deze kleine dingen als: je grapjes zijn niet leuk, laat dat.
Ik snap prima dat @CoolGuy je niet meer terug wil in R&P . Niet dat hij die bevestiging nodig heeft, maar ik wilde het toch even kwijt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212645157
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 11:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zelfs je topics hierover zouden bijna als onderdeel van je stalking geclassificeerd kunnen worden, gezien het forum openbaar is.
Dit. Moet je voorstellen hoe ze zich voelt als ze dit leest.
  vrijdag 1 maart 2024 @ 11:58:07 #41
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212645889
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 11:01 schreef Leandra het volgende:

[..]
Grapjes over je geslacht terwijl het gaat over stalking, je een zeer ongewenste dickpick gestuurd hebt en je maar niet wilt snappen dat zij echt geen contact meer met je wil, en dat het feit dat jij je "verontschuldigingen" wilt aanbieden niet jouw recht is maar slechts een excuus van een stalker om weer contact te zoeken?
Ja, heel grappig.

Ik heb haar nooit een dickpic gestuurd.
  Moderator vrijdag 1 maart 2024 @ 12:09:22 #42
5428 crew  miss_sly
pi_212645988
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 11:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Het doet er niet toe wat je hebt gestuurd, het was meer dan ongewenst.

Maar ik denk niet dat FB van R&P de juiste plek is om deze discussie voort te zetten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 1 maart 2024 @ 20:01:05 #43
1025 crew  Armani XL
pi_212652142
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 11:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Dit is feedback en geen voortzetting van je andere topic. Klaar nu oké.
  zaterdag 2 maart 2024 @ 15:55:27 #44
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212660574
Hallo alweer, beste mods van R&P!

Twee dagen geleden begon ik een betoog te schrijven over een psychologische/sociologische observatie dat ik al best lang mee rondloopt en ik wilde een topic maken met mijn standpunt hierover met uitgewerkte argumenten. Ik begon mijn betoog in google document te schrijven en zonder goed na te denken werd deze document steeds langer en langer. Het is nu echt heel lang geworden, meer dan 20 pagina's en hij is nog steeds niet af, bijna wel. Mag ik weer een grote topic openen waar ik in delen alles wat ik heb geschreven in dat topic plaatst? Ik hoop natuurlijk op reacties te krijgen met rationele argumenten of meningen over het onderwerp van mijn betoog.
  Moderator zaterdag 2 maart 2024 @ 16:09:52 #45
16180 crew  CoolGuy
pi_212660774
Je lijkt niet te snappen wat het probleem is.
  zaterdag 2 maart 2024 @ 16:35:12 #46
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212661216
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 16:09 schreef CoolGuy het volgende:
Je lijkt niet te snappen wat het probleem is.
Ik persoonlijk ervaar geen probleem, CoolGuy. Fok moet leuk zijn toch? In mijn andere topic maakte ik 1 of 2 flauwe grapjes om het luchtiger te maken, maar jullie vinden dan meteen dat ik heel ongepast had gedragen. Lighten up, man! Pull that stick out of your ass please :O
pi_212661429
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 16:35 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik persoonlijk ervaar geen probleem, CoolGuy. Fok moet leuk zijn toch? In mijn andere topic maakte ik 1 of 2 flauwe grapjes om het luchtiger te maken, maar jullie vinden dan meteen dat ik heel ongepast had gedragen. Lighten up, man! Pull that stick out of your ass please :O
Ik hoop oprecht dat je hulp gaat zoeken en ook gaat vinden. Dat het toch beter met je gaat in de toekomst. Dit gun je niemand :N
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 2 maart 2024 @ 17:00:27 #48
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212661650
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 16:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Ik hoop oprecht dat je hulp gaat zoeken en ook gaat vinden. Dat het toch beter met je gaat in de toekomst. Dit gun je niemand :N
Het komt echt wel goed met mij hoor. Mijn voornaamste priotiteit nu is afkicken en clean blijven. Heb je mijn nieuwste topic al gezien?
  Moderator zaterdag 2 maart 2024 @ 17:08:55 #49
16180 crew  CoolGuy
pi_212661794
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 16:35 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Nee, dat zal wel, dat jij geen probleem ervaart.

Behalve dan alles wat je in je vorige topics besprak.
  zaterdag 2 maart 2024 @ 17:17:37 #50
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212661960
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 17:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nee, dat zal wel, dat jij geen probleem ervaart.

Behalve dan alles wat je in je vorige topics besprak.
Ik heb echt mijn best gedaan in die topic hoor. Echt waar, behalve de laatste twee topics heb ik heel serieus goed doordachte reacties geschreven naar iedereen, ook al werd ik soms beledigd of vernederend behandeld door een paar users daar :( .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')