Wat?quote:
Je geeft aan graag advies te willen. Users geven je adviezen. Jij doet vervolgens niets met die adviezen. Waarom is dat?quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:37 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik wil wel advies. Maar niet hier. In de topics die ik aanmaak.
Als ik aangeef dat ik advies wil hier ga je (nu heb ik het gemeld dus misschien doe je het nu niet meer) dat aanhalen om maar al het andere te negeren wat hier gezegd is of op een andere manier te verdraaien.
Nogmaals, waarom kunnen jullie niet gewoon inhoudelijk reageren?
Ik stel een simpele vraag en er wordt door jou gedaan alsof ik niet objectief ben, juist emotioneel ben. Jullie grijpen alles onterecht aan om jullie eigen reacties te rechtvaardigen en beeld intact te houden.. Het is voor mij echt alsof ik discussieer met een stel kinderen. Ik geef ook elke keer aan wat jullie verkeerd doen maar er wordt niks mee gedaan.. Alleen maar elke keer een selectieve reactie, het compleet negeren of op een andere manier maar blijven volharden..quote:
Tijd voor een alcoholslot.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:40 schreef Modus het volgende:
Gewoon die troll lekker door laten gaan hoor.
Vroeg ik ook al (twee keer). Kreeg ik geen antwoord op.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:38 schreef SwJ het volgende:
[..]
Je geeft aan graag advies te willen. Users geven je adviezen. Jij doet vervolgens niets met die adviezen. Waarom is dat?
Het is geen troll. Het is iemand die nog niet inziet dat hij professionele hulp nodig heeft.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:40 schreef Modus het volgende:
Gewoon die troll lekker door laten gaan hoor.
Hoe zou dat nou komen?quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:40 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik stel een simpele vraag en er wordt door jou gedaan alsof ik niet objectief ben, juist emotioneel ben. Jullie grijpen alles onterecht aan om jullie eigen reacties te rechtvaardigen en beeld intact te houden.. Het is voor mij echt alsof ik discussieer met een stel kinderen. Ik geef ook elke keer aan wat jullie verkeerd doen maar er wordt niks mee gedaan.. Alleen maar elke keer een selectieve reactie, het compleet negeren of op een andere manier maar blijven volharden..
Je vergeet een cruciaal woordquote:Op donderdag 2 mei 2024 21:41 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het is geen troll. Het is iemand die nog inziet dat hij professionele hulp nodig heeft.
Omdat die 'adviezen' waar jij het over hebt vooral overschaduwd worden doordat ze telkens persoonlijk aanvallen, niet vergeten zijn hoe ik 2 jaar geleden een beetje een zwarte humor grap heb gedaan, op andere manieren proberen te steken, jullie als moderators daar niks tegen doen. Ik ben op dit moment zelfs wel benieuwd wat die adviezen dan zijn geweest want elk topic wordt gewoon verziekt door users (en dus ook door jullie mods vanwege het gebrek aan ingrijpen en zelfs stimuleren)quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:38 schreef SwJ het volgende:
[..]
Je geeft aan graag advies te willen. Users geven je adviezen. Jij doet vervolgens niets met die adviezen. Waarom is dat?
Haha ja, shit, net te laat aangepastquote:Op donderdag 2 mei 2024 21:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je vergeet een cruciaal woord
Het grappig is dat ikzelf en volgens mij ook wat andere users precies dit bij jou zien gebeuren. Gezien de manier waarop je reageert op posts. Alleen vergelijk ik jou niet met een kind.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:40 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik stel een simpele vraag en er wordt door jou gedaan alsof ik niet objectief ben, juist emotioneel ben. Jullie grijpen alles onterecht aan om jullie eigen reacties te rechtvaardigen en beeld intact te houden.. Het is voor mij echt alsof ik discussieer met een stel kinderen. Ik geef ook elke keer aan wat jullie verkeerd doen maar er wordt niks mee gedaan.. Alleen maar elke keer een selectieve reactie, het compleet negeren of op een andere manier maar blijven volharden..
Ik heb 'niet' nog toegevoegdquote:Op donderdag 2 mei 2024 21:43 schreef Masberum het volgende:
Nou, ik zie het in de laatste 10 reacties al weer. Veel plezier
Ah, dus je geeft aan de adviezen niet op te volgen omdat je vindt dat users teveel blijven hangen in iets dat volledig je eigen schuld is. Nou, dan zijn we er toch.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Omdat die 'adviezen' waar jij het over hebt vooral overschaduwd worden doordat ze telkens persoonlijk aanvallen, niet vergeten zijn hoe ik 2 jaar geleden een beetje een zwarte humor grap heb gedaan, op andere manieren proberen te steken, jullie als moderators daar niks tegen doen. Ik ben op dit moment zelfs wel benieuwd wat die adviezen dan zijn geweest want elk topic wordt gewoon verziekt door users (en dus ook door jullie mods vanwege het gebrek aan ingrijpen en zelfs stimuleren)
Je gaat de discussie uit de weg. Je vervalt weer in je gebruikelijke kritiek opsommen, maar als je wordt gevraagd om een beetje zelfreflectie dan is het einde en ben je vertrokken.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:43 schreef Masberum het volgende:
Nou, ik zie het in de laatste 10 reacties al weer. Veel plezier
Objectief gezien hebben wij het recht om in alle topics te reageren, mits dat de policy niet overtreed.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:37 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik wil wel advies. Maar niet hier. In de topics die ik aanmaak.
Als ik aangeef dat ik advies wil hier ga je (nu heb ik het gemeld dus misschien doe je het nu niet meer) dat aanhalen om maar al het andere te negeren wat hier gezegd is of op een andere manier te verdraaien.
Nogmaals, waarom kunnen jullie niet gewoon inhoudelijk reageren?
Poneer het dan ook niet als een feit (niet specifiek naar jou maar naar iedereen als dat zo is). Want iedereen is hier zo zeker van zichzelf terwijl ik alleen maar mensen zie die verbitterd zijn en persoonlijk aanvallenquote:Op donderdag 2 mei 2024 21:47 schreef Droopie het volgende:
Slecht gedrag zoals jij dat noemt is subjectief en zelfs mijn mening dat je een probleem hebt is subjectief.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:54 schreef Masberum het volgende:
[..]
Poneer het dan ook niet als een feit (niet specifiek naar jou maar naar iedereen als dat zo is). Want iedereen is hier zo zeker van zichzelf terwijl ik alleen maar mensen zie die verbitterd zijn en persoonlijk aanvallen
quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:45 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ah, dus je geeft aan de adviezen niet op te volgen omdat je vindt dat users teveel blijven hangen in iets dat volledig je eigen schuld is. Nou, dan zijn we er toch.
Jij wil graag adviezen. Maar niet hier op FOK!. Want hier heb je het zelf verkloot. Mooi staaltje zelfreflectie.
Succes met het vinden van een forum waar je met een schone lei kunt beginnen.
Nee als de adviezen goed zijn dan zou ik ze wel opvolgen. Ongeacht hoe erg users zijn blijven hangen in iets. De adviezen zijn alleen niet zo goed omdat ze erin zijn blijven hangen. Ook dat draai je nog zelfs..quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:45 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ah, dus je geeft aan de adviezen niet op te volgen omdat je vindt dat users teveel blijven hangen in iets dat volledig je eigen schuld is. Nou, dan zijn we er toch.
Jij wil graag adviezen. Maar niet hier op FOK!. Want hier heb je het zelf verkloot. Mooi staaltje zelfreflectie.
Succes met het vinden van een forum waar je met een schone lei kunt beginnen.
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:56 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee als de adviezen goed zijn dan zou ik ze wel opvolgen. Ongeacht hoe erg users zijn blijven hangen in iets. De adviezen zijn alleen niet zo goed omdat ze erin zijn blijven hangen. Ook dat draai je nog zelfs..
De rest van je post is daarmee ook flauwekul weer jammer genoeg
Dan negeer je de adviezen waar niets mee wil doen en ga je in op de adviezen die precies zijn wat je zou willen horen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:56 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee als de adviezen goed zijn dan zou ik ze wel opvolgen. Ongeacht hoe erg users zijn blijven hangen in iets. De adviezen zijn alleen niet zo goed omdat ze erin zijn blijven hangen. Ook dat draai je nog zelfs..
De rest van je post is daarmee ook flauwekul weer jammer genoeg
Niet opgelost. Jullie horen toch persoonlijke aanvallen etc. aan te pakken?quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:57 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dan negeer je de adviezen waar niets mee wil doen en ga je in op de adviezen die precies zijn wat je zou willen horen.
Opgelost.
Ik hoor hier helemaal niets te doen; in r&p ben ik gewoon een user. Als er users zijn die de policy overtreden dan plaats je gewoon een tr, lijkt me.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Niet opgelost. Jullie horen toch persoonlijke aanvallen etc. aan te pakken?
Is dat ook inclusief jouw persoonlijke aanvallen op al die ‘verbitterde’ users die niet genoeg intelligentie bezitten om jou van goed advies te voorzien?quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Niet opgelost. Jullie horen toch persoonlijke aanvallen etc. aan te pakken?
En ook hier weer: 'adviezen die precies zijn wat je zou willen horen.' daar is geen sprake van en jammer dat je dat ook weer zegt. Het is gewoon wenselijk dat persoonlijke aanvallen aangepakt worden en compleet niet inhoudelijke reacties. Ook hier weer negeer je die verantwoordelijkheid in je antwoord.. (net als de rest van de moderators hoor dus voel je niet te slecht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |