Goh. Daar had ik nog niet aan gedacht. Goed planquote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:03 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Win dan maar eerst eens van Twente dit weekend. Of gaan jullie het trainingsveld bezetten met de boodschap dat de spelers niet mogen winnen van Twente omdat Ajax anders 3de wordt?
Ik zal het de clubleiding laten weten. Dat wordt weer slecht slapen voor ze!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:23 schreef klaasweetalles het volgende:
Henderson 4.5 miljoen per jaar bij ajax
dat is teveel geld voor een versleten oude speler per jaar
ik vermoed dat klaasweetalles een direct lijntje heeft met de club. Zoveel kennis dat deze vent heeft. Naast een Ajax hartquote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:27 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik zal het de clubleiding laten weten. Dat wordt weer slecht slapen voor ze!
In 1985 nog een heerlijke 1-8 met onder andere vijf goals van Van Basten en 1 van de huidige coach.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:04 schreef Simmertje het volgende:
Weer zo'n heerlijke uitwedstrijd waar we volgens mij nog nooit een leuke pot hebben gespeeld.
Jeetje mina zegquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:23 schreef klaasweetalles het volgende:
Henderson 4.5 miljoen per jaar bij ajax
dat is teveel geld voor een versleten oude speler per jaar
Viel wel te verwachten dat hij dat kunstgras in Almelo nog even overslaat.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:53 schreef Scorpie het volgende:
Henderson er nog niet bij.
Miskoop van de eeuw, nu al.
wordt weer een moeizame avondquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:08 schreef Heeinz het volgende:
Berghuis maakte ook lekker aanstalten om naar voren te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |