Nee, ik ook niet. Voor die kinderen ook heel naar lijkt mij. Mama weg, mama terug, mama weer wegquote:
IK WIST UT IK WIST UTquote:Op zondag 21 januari 2024 16:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ben benieuwd of Ariana dit al wist 😂
Vermoedelijk gaan ze dat ook niet meer doen. DIt hadden ze vast niet verwacht.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik denk dat de casting-afdeling dat niet kan bijhouden met al die nieuwenormaal gesproken vind ik dat je gelijk hebt hoor, maar ja: dan had BB Sonja maar niet moeten gijzelen in de draaideur
komt door de landing die nog bezig is en ze heeft nog geen kaartje kunnen leggenquote:Op zondag 21 januari 2024 16:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Lenie zei een uur geleden al in gesprek met Ariana dat hij dacht dat Ashley terug zou komen, waarop Ariana zei: 'Nee, dat gaat niet gebeuren, heeft ze gezegd .. man ... kinderen...'
Alweer niet goed voorspeld door ons Ariaantje.
Lenie wel 😂quote:Op zondag 21 januari 2024 16:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Lenie zei een uur geleden al in gesprek met Ariana dat hij dacht dat Ashley terug zou komen, waarop Ariana zei: 'Nee, dat gaat niet gebeuren, heeft ze gezegd .. man ... kinderen...'
Ja daar worden we rijkelijk mee bedeeld vandaag met SLquote:Op zondag 21 januari 2024 16:04 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze is weer genomineerd dus als mensen het er niet mee eens zijn, gaat ze volgende week alsnog.
Maar ben die SL al wel weer zat 😡
Verdeeld maar weet niet wat met de 2 kistjes van Ashley en Ariana gaat gebeuren nu Ashley weer terug is.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:07 schreef Lillibet het volgende:
iemand enig idee wat er nu is gebeurd met de kistjes die ze in duo uit de muur hebben getrokken?
nu zijn er nieuwe duo's, wat is er met die kistjes gedaan?
Kon vanmorgen geen stream kijkenen in sv staat er niks over
We worden gewoon naar de kijkbuis gelokt... ze laten haar wel even zien en SL.... nasty!quote:Op zondag 21 januari 2024 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles speelt zich af achter een SL en op tv mogen we kijken wat er gebeurd in een verkorte versie
Maar Sonja is overstuur terug gekomen nadat ze gelijk met Asley in die draaideur moest gaan staan.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sonja had ook eerder aan kunnen geven dat ze er uit wilde, dan had Asley er niet uit gehoeven. Maar goed, het is zo gegaan als het gegaan is en Doooooooooor
Al die voorspellingen van haar... ze kan beter d'r medespelers gaan manipuleren en voorliegen tijdens het leggen van d'r tarotkaarten!quote:Op zondag 21 januari 2024 16:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Mwah vind het wel een leuke toevoeging, denk dat het gewoon even pech was voor Sonja. Die zat al niet lekker in haar vel. Sprak in de middag ook al veel over haar familie e.d. Gewoon even pech en een sterk iemand als Sonja die gewoon voor zichzelf kiest en er alsnog uit stapt. Vind het wel sterk van haar.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vermoedelijk gaan ze dat ook niet meer doen. DIt hadden ze vast niet verwacht.
voelde zich lichamelijk ook niet lekker en wilde een dokter zien.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mwah vind het wel een leuke toevoeging, denk dat het gewoon even pech was voor Sonja. Die zat al niet lekker in haar vel. Sprak in de middag ook al veel over haar familie e.d. Gewoon even pech en een sterk iemand als Sonja die gewoon voor zichzelf kiest en er alsnog uit stapt. Vind het wel sterk van haar.
Of het is gewoon fucked up week en volgende week veranderd het weer..maar denk het niet.
Kaarten mochten niet meequote:Op zondag 21 januari 2024 16:10 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Al die voorspellingen van haar... ze kan beter d'r medespelers gaan manipuleren en voorliegen tijdens het leggen van d'r tarotkaarten!
quote:Op zondag 21 januari 2024 16:10 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Al die voorspellingen van haar... ze kan beter d'r medespelers gaan manipuleren en voorliegen tijdens het leggen van d'r tarotkaarten!daar kun je aardig mee sturen als je het goed speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |