Ik kan me niet herinneren dat Netflix dit vaker zo gedaan heeft? Of gebeurt dit vaker?quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heb je straks een midseason finale met een weekje tot het vervolg
Er komt gelukkig nog een politieheld in deel 3quote:Op woensdag 24 januari 2024 00:29 schreef golfer het volgende:
Eerste aflevering bekeken en ik erger mij nu al rot over alle kortzichtige aannames van de politie.
Dat is ook één van de redenen waarom ik deze serie fijn vind om naar de kijken. Het zijn niet van die gepolijste acteurs met hagelwitte tanden.quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Zag na het bekijken van de trailer het commentaar
"Finally a teen show where the teenagers look like teenagers"
Jep, puisterige pubers, alles behalve Eye Candy
LOL
Behalve zo te zien de twee modellen op de coverquote:Op woensdag 24 januari 2024 16:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat is ook één van de redenen waarom ik deze serie fijn vind om naar de kijken. Het zijn niet van die gepolijste acteurs met hagelwitte tanden.
Een van die 'modellen' heeft puistjes en een beetje ruwe huid, wat niet te zien is op de foto. De ander heeft dat niet, maar is geen model volgens mij. En de rest van de cast is ook gewoontjes wat betreft looks.quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Behalve zo te zien de twee modellen op de cover
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Griselda - VS Miniserie 2023 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Waargebeurd
Deze fictieve dramatisering is gebaseerd op ware gebeurtenissen en laat zien hoe Griselda Blanco in Medellín begon en als 'de Madrina' een drugsimperium in Miami opbouwde.
Masters of the Universe: Revolution - VS S01 2023 6 - Netflix Original | Actie, Fantasy
Het is techniek tegen magie. He-Man en zijn vrienden bestrijden de duistere krachten van Skeletor in een episch gevecht om het hart van Eternia.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Inderdaad iemand die wel gewoon verbanden kon bedenken.quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:37 schreef Isabeau het volgende:
Er komt gelukkig nog een politieheld in deel 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan mij goed voorstellen dat zowel Denise als Aaron nu nog steeds last hebben van wat er in 2015 is gebeurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 25-01-2024 11:41:27 (typo) ]There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 25 januari 2024 06:43 schreef Aether het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.By the power of grayskull!SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Masters of the Universe: Revolution - VS S01 2023 6 - Netflix Original | Actie, Fantasy
Het is techniek tegen magie. He-Man en zijn vrienden bestrijden de duistere krachten van Skeletor in een episch gevecht om het hart van Eternia."Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
quote:Op donderdag 25 januari 2024 06:43 schreef Aether het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op mijn kijklijst gezet. Heb haar waargebeurde geschiedenis net gelezen. Haar zoon met de fraaie voornamen Michael Corleone heeft nog geprobeerd via een rechtzaak deze serie tegen te houden.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Griselda - VS Miniserie 2023 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Waargebeurd
Deze fictieve dramatisering is gebaseerd op ware gebeurtenissen en laat zien hoe Griselda Blanco in Medellín begon en als 'de Madrina' een drugsimperium in Miami opbouwde.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Is dat goed of slecht?quote:
Ik vind het heerlijk om naar te kijken. Met een grote glimlach.quote:Op donderdag 25 januari 2024 17:41 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Is dat goed of slecht?Staat op m'n kijklijst vanwege Travis Fimmel
Ik bingede Love on the Spectrum er door heen, wat heerlijk ongegeneerd en ongemakkelijk allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 17:43 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om naar te kijken. Met een grote glimlach.Geweld ben ik wel gewend van Travis FimmelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt!This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Vanavond was er bij Op1 ook een heel item erover.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:16 schreef golfer het volgende:
Op mijn kijklijst gezet. Heb haar waargebeurde geschiedenis net gelezen. Haar zoon met de fraaie voornamen Michael Corleone heeft nog geprobeerd via een rechtzaak deze serie tegen te houden.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Badland Hunters - Zuid-Korea 2024 16 1:48 uur - Netflix Original | Actie
Na een dodelijke aardbeving geldt in Seoul het recht van de sterkste en komt een onverschrokken jager in actie om een tiener te redden die door een krankzinnige dokter is ontvoerd.
Dinner Time Live With David Chang - VS S01E01 2024 AL - Netflix Original | Lifestyle
Chef David Chang hosts an unfiltered dining experience as he cooks for celebrity guests and shares culinary secrets. (Live event in English.)
Sit Down with Stand Up Udom Taephanich - Thailand 2024 AL 2:04 uur - Netflix Original | Talkshow
De bekende Thaise stand-upcomedian Udom Taephanich deelt zijn unieke verhalen en perspectieven in dit baanbrekende interview met Yuthana Boonorm.When the student is ready, the teacher will appear.
Ik kijk nu naar aflevering 2 en amuseer mij vooral om de herkenbaarheid van de inrichtingen, de auto's en vooral de kapsels en de kleding.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:51 schreef Felixa het volgende:
Griselda gekeken maar op een of andere manier greep het me niet, ik kwam niet in het verhaal. Het kabbelde maar een beetje voort maar werd nergens echt pakkend. Acteerwerk vond ik ook middelmatig met weinig charismatische/aansprekende acteurs. Jammer, had er wel meer van verwacht.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doctor Slump - Zuid-Korea S01E01 2024 12 - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
Twee briljante artsen, ooit rivalen op school, komen bij toeval weer bij elkaar. Ze hebben elk te maken met de ergste inzinking in hun leven en vinden onverwacht troost bij elkaar.When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 17:43 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om naar te kijken. Met een grote glimlach.Maily!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
quote:Op zondag 28 januari 2024 18:15 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Maily!Wat jammer dat je het vond tegenvallen ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien vind je "the fundamentals of caring" wel leuk? Feelgood-film.
Vind ik![]()
Ik vertrouw jou niet meerquote:Op zondag 28 januari 2024 18:24 schreef maily het volgende:
[..]
Wat jammer dat je het vond tegenvallen ....
Misschien vind je "the fundamentals of caring" wel leuk? Feelgood-film.
Vind ik![]()
Intussen helemaal afgekeken en ik ben nog steeds verbaasd dat ik nooit van haar gehoord had, terwijl ik al die andere beruchte narcos wel van naam kende in die tijd.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:48 schreef TLC het volgende:
Griselda bingt wel lekker weg, ik vind het tot zover goed (ben nu bij aflevering 3), en n beetje Scarface achtige muziek maakt het helemaal af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |