Ben je die ook weer gaan luisteren na Stranger Things? Zo heerlijk...quote:
Het heeft het wel weer even getriggerd om vaker te luisteren, maar ik was eigenlijk altijd wel fan van haar nummers.quote:Op zondag 21 januari 2024 01:00 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ben je die ook weer gaan luisteren na Stranger Things? Zo heerlijk...
Mij wel! Alhoewel ik uit die tijd kom, heb ik om een of andere reden Kate Bush minder geluisterd! Cock Robin destermeer, of is dat toch een paar jaar verschil. Heeft denk ik ook met wat mn ouders toen luisteren te maken.quote:Op zondag 21 januari 2024 01:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Het heeft het wel weer even getriggerd om vaker te luisteren, maar ik was eigenlijk altijd wel fan van haar nummers.
Ik kan me het eerste singletje van Kate Bush nog wel herinneren. Was toen toch wel een heel ander geluid dan anders met haar hoge stem. Ik heb toen dat singletje Wuthering Heights ook gekocht.quote:Op zondag 21 januari 2024 01:06 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Mij wel! Alhoewel ik uit die tijd kom, heb ik om een of andere reden Kate Bush minder geluisterd! Cock Robin destermeer, of is dat toch een paar jaar verschil. Heeft denk ik ook met wat mn ouders toen luisteren te maken.
Moet zeggen dat ik me echt niet herinner van het Kate Bush tijdperk en Wuthering Heights nog niet van gehoord heb.quote:Op zondag 21 januari 2024 01:08 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kan me het eerste singletje van Kate Bush nog wel herinneren. Was toen toch wel een heel ander geluid dan anders met haar hoge stem. Ik heb toen dat singletje Wuthering Heights ook gekocht.
Klopt, dat heb ik ook met David Bowie, komt hij wel uit de jaren 80 of toch iets daarna? Nooit echt in aanraking gekomen met zijn muziek tot op latere leeftijd, geen idee eigenlijk waarom.quote:Op zondag 21 januari 2024 01:15 schreef Shii het volgende:
Dit is nou een nummer wat ik pas later heb ontdekt. Toen ik jong was vond ik David Bowie nog niet zo geweldig. Die ben ik pas later gaan waarderen.
Blondie zou het goed doen in elke setting, dammn zo'n zwak voor haar lolquote:Op zondag 21 januari 2024 01:19 schreef Shii het volgende:
Deze zou het ook goed doen in de nieuwste Stranger Things....
Jaren 70 volgens mij. Daarom, ik was toen nog niet bezig met zijn muziek. Later, jaren 80 of 90 kwam hij met wat 'populairdere' muziek en die vind ik juist wat minder.quote:Op zondag 21 januari 2024 01:19 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Klopt, dat heb ik ook met David Bowie, komt hij wel uit de jaren 80 of toch iets daarna? Nooit echt in aanraking gekomen met zijn muziek tot op latere leeftijd, geen idee eigenlijk waarom.
Ahja dat is wel logisch, de generatie daarvoor, toen was ik nog niet eens een zaadcel. Jaren 70 is misschien iets ondergenseeuwd door de jaren 80 hype, wat een muzikale generatie was dat toch zeg!quote:Op zondag 21 januari 2024 01:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Jaren 70 volgens mij. Daarom, ik was toen nog niet bezig met zijn muziek. Later, jaren 80 of 90 kwam hij met wat 'populairdere' muziek en die vind ik juist wat minder.
quote:Op zondag 21 januari 2024 01:29 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ahja dat is wel logisch, de generatie daarvoor, toen was ik nog niet eens een zaadcel. Jaren 70 is misschien iets ondergenseeuwd door de jaren 80 hype, wat een muzikale generatie was dat toch zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Een beetje zoals altijdquote:
Ook heel mooi. Had ik ook aangegeven eerder.quote:
Wanneer dan?quote:Op donderdag 25 januari 2024 01:35 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ook heel mooi. Had ik ook aangegeven eerder.
Lol. Vond ik helemaal geweldig in m'n jeugd. Nu moet ik lachen. Wat een k#t nummer eigenlijk.quote:
ff luisteren dan maarquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:45 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Lol. Vond ik helemaal geweldig in m'n jeugd. Nu moet ik lachen. Wat een k#t nummer eigenlijk.
Wel sentiment.
De baseline was ook een beetje gepikt en slap aangepast van deze natuurlijk.quote:
Mooi man.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:45 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Lol. Vond ik helemaal geweldig in m'n jeugd. Nu moet ik lachen. Wat een k#t nummer eigenlijk.
Wel sentiment.
hoest?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |