Ziet er wel creepy uit ja.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooie foto. Ik zou dit bos niet ingaan.
Ik heb vroeger wel eens nachtwandelingen door het bos gedaan. Keurig vergunning gevraagd bij Staatsbosbeheer en dan op pad met je zaklamp.quote:
Mocht dat gewoon?quote:Op zondag 21 januari 2024 00:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel eens nachtwandelingen door het bos gedaan. Keurig vergunning gevraagd bij Staatsbosbeheer en dan op pad met je zaklamp.
Was iets van de scouting. Vrienden van ons waren daar vrij actief in en die organiseerden dan trails. Is leuk hoor. Je krijgt een soort puzzel als routebeschrijving met allemaal technieken uit de scouting. Scouting op zich leek me niks, maar die trails waren wel echt leuk. Ik heb er meerdere gedaan. Ardennentrail en die nachtelijke wandelingen waren de Lentetrails.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Mocht dat gewoon?
Of was dat een soort van dropping?
Klinkt wel leuk.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Was iets van de scouting. Vrienden van ons waren daar vrij actief in en die organiseerden dan trails. Is leuk hoor. Je krijgt een soort puzzel als routebeschrijving met allemaal technieken uit de scouting. Scouting op zich leek me niks, maar die trails waren wel echt leuk. Ik heb er meerdere gedaan. Ardennentrail en die nachtelijke wandelingen waren de Lentetrails.
Ik ben wel weer opgeknapt van een glaasje vieze bubbel-rosé gek genoeg. Gekocht door mijn man en echt heel smerig zoet, maar toch.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:18 schreef DJ11 het volgende:
Fijne liedjes, al ben ik wel een beetje ingekakt.
Ja, later bedacht ik me ook dat hij dat solo was.quote:
Ik stop ook om 0.30.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:18 schreef DJ11 het volgende:
Fijne liedjes, al ben ik wel een beetje ingekakt.
Je mag gewoon eerder stoppen als je moe bent, he? Het is geen verplichting.quote:
Nee, ik vind het gewoon wel leuk.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Je mag gewoon eerder stoppen als je moe bent, he? Het is geen verplichting.
Pijnstillers? Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 21 januari 2024 00:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon wel leuk.
Maar ik zit nog aan de pijnstiller sinds woensdag. En dat ben ik wel voort zat......
Tandarts heeft een kies getrokken, omdat deze doormidden was, en er een flinke ontsteking boven zat.quote:
Soms is dat toch prima?quote:Op zondag 21 januari 2024 00:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben wel weer opgeknapt van een glaasje vieze bubbel-rosé gek genoeg. Gekocht door mijn man en echt heel smerig zoet, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |