4 dagen je lam zuipen in het Generator Hotel in Berlijn, en ja dat zag eruit zoals het klinkt.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die reizen op de middelbare school waren echt episch. Volgens mij had letterlijk iedereen "stiekem" een fles drank mee
Hele dag vapen vermoed ik, naast de drank.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:44 schreef Fretwork het volgende:
Waar stond jullie fles drank? In de prullenbak tussen de zak en de bak was hier wel een beproefde.
Ongekende hoeveelheid gratis ouzo bij Ach Niko Ach kan ik ook niet meer vergeten.
Zal nu wel lachgas zijn ofzo bij die 15-16 jarigen.
Wij zijn naar CERN in Geneve geweest, dat was wel prachtig jaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die reizen op de middelbare school waren echt episch. Volgens mij had letterlijk iedereen "stiekem" een fles drank mee
Weet je wie er ook wel eens op uitwisseling naar Duitsland is geweest?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:55 schreef AllesKaputt het volgende:
Rome? Ik ben op uitwisseling geweest naar Duitsland. Voormalige DDR, niet al te lang na de val van de muur. Goethe, Schiller, Buchenwald, usw.
Gaat dit over voetjebal? Dan haak ik af.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet je wie er ook wel eens op uitwisseling naar Duitsland is geweest?
Dan ben je ouder dan ik dacht!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:55 schreef AllesKaputt het volgende:
Rome? Ik ben op uitwisseling geweest naar Duitsland. Voormalige DDR, niet al te lang na de val van de muur. Goethe, Schiller, Buchenwald, usw.
Zo oud dat Rome nog niet bestond in jouw tijd?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:23 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dat vat ik maar als compliment op.
Dit leest als de Speld.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:09 schreef Szura het volgende:
Ik dacht even dat dit ging over de vriend van RR
https://www.telegraaf.nl/(...)rama-ik-ben-bedrogen
Ouderbijdrage enzoquote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:01 schreef Pistolero het volgende:
Op wat voor elitaire middelbare scholen zaten jullie allemaal joh? Ik ben in al die jaren niet 1x in het buitenland geweest, daar had mijn school helemaal geen geld voor.
Ik zat in Wassenaar op school.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:01 schreef Pistolero het volgende:
Op wat voor elitaire middelbare scholen zaten jullie allemaal joh? Ik ben in al die jaren niet 1x in het buitenland geweest, daar had mijn school helemaal geen geld voor.
Als in, de rest was vwo-er met een godcomplex? Of je werd de professor genoemd?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:34 schreef DeLuna het volgende:
Ik ging naar de Vogezen en ik was bijna de enige havist en dat heb ik de hele week moeten aanhoren.
Wij moesten ook gewoon bijbetalen hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:01 schreef Pistolero het volgende:
Op wat voor elitaire en steenrijke middelbare scholen zaten jullie allemaal joh? Ik ben in al die jaren niet 1x in het buitenland geweest, daar had mijn school helemaal geen geld voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |