Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:53 schreef Lillibet het volgende:
[..]![]()
eerlijk zullen we tom alles samen delen
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:36 schreef KinKiJan het volgende:
Basiri krijgt een nieuwe opdracht. Heb het in een spoiler gezet voor wie het nog niet wil weten..hij zal blij zijn van ronani af te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.via: Goplay.be![]()
Waardoor komt dit?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:42 schreef freaky40 het volgende:
Die Basiri heeft wel de hoofdrol terwijl hij nog niet eens echt binnen is geweest.
Ja ik heb haar gezien, maar kreeg geen fijne indruk..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:55 schreef Lillibet het volgende:
[..]
hij zal blij zijn van ronani af te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
nee ik vind haar tot nu toe ook niet zo als een fijn persoon overkomenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:58 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ja ik heb haar gezien, maar kreeg geen fijne indruk..
Hij is toch op de streams ?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:55 schreef ben34567 het volgende:
Is het hier de Tom fanclub of reacties op de livestream ?:p
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:59 schreef KinKiJan het volgende:
Sonja zingt Russisch. Als ze DJ Blyatman gaat zingen, mag ze blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
kleding is overratedquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor kleding Tom in zijn koffer heeft.
pfoe weet ik zo nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:02 schreef Frummelie het volgende:
Is er al een poll geweest met de standen van de genomineerden?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd...![]()
Weet je nog de uitkomst daarvan?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:03 schreef Lillibet het volgende:
[..]
pfoe weet ik zo niet
ja gister heeft @:kodiak100 een pol gemaakt
Bye Ashley geloof ikquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Weet je nog de uitkomst daarvan?
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:04 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja, hoe minder hoe liever (bij Tom toch), maar ben gewoon benieuwd
het ging om de vrouwen maar weet niet meer wie er zou moeten gaanquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Weet je nog de uitkomst daarvan?
BB / Poll, wat denk jij, wie gaat zaterdag naar huisquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:02 schreef Frummelie het volgende:
Is er al een poll geweest met de standen van de genomineerden?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd...![]()
Thnx LonesomeFairy wist het...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:05 schreef Lillibet het volgende:
[..]
het ging om de vrouwen maar weet niet meer wie er zou moeten gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |