Het is gewoon weekend, kerel heeft niks te doen tussen de ziekenhuisbezoeken door omdat de ziekenhuismedewerkers waar hij mee te maken heeft nu ook allemaal weekend hebbenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:16 schreef sturmpie het volgende:
moeten wij wennen aan Tong of vragen we voor Tong 'n RM aan in combinatie met 'n IBS
Ik slik m'n 800.000 posts vanaf 2000 in. M'n 60.000 topics verklaar ik nietig. Wie denk ik wel wie ik niet ben.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:17 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Het is gewoon weekend, kerel heeft niks te doen tussen de ziekenhuisbezoeken door omdat de ziekenhuismedewerkers waar hij mee te maken heeft nu ook allemaal weekend hebben
en dus verziekt hij FOK! door te roepen dat FOK! kut is en aan zijn einde is omdat het niet evenredig is met zijn zelfingenomen grootsheid
Ik ben niet zoals jij.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik slik m'n 800.000 posts vanaf 2000 in. M'n 60.000 topics verklaar ik nietig. Wie denk ik wel wie ik niet ben.
Trusten en tot nooit,
P.S. Maak er zelf niks van held.
Zoals Wolter Kroes nooit Eddy Wally is was geweest.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:30 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik ben niet zoals jij.
Nooit geweest ook.
een 'u' wordt gesproken vanuit respect voor leeftijd of de reputatiequote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoals Wolter Kroes nooit Eddy Wally is was geweest.
Verder is het U en Tong.
tong80
Het mooiste van je beroerd voelen is. Dat je als luie flikker, tevens hetero, je heel de dag op je luie reet mag liggen. Je niet meer hoeft te reageren op amoebes en andere zijstromen van FOK!-bestandsdelen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:34 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
een 'u' wordt gesproken vanuit respect voor leeftijd of de reputatie
aangezien jij je als een puberend klein kind gedraagt en de reputatie van een over de datum uitgestrooid ei, ben je nochtans gewoon een 'je'
Volgens jouw principiële megalomanie voldoet iedereen aan deze beschrijving, en de enige die commentaar heeft op de werking van FOK! en alles wat ermee te maken heeft, ben jij zelf.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het mooiste van je beroerd voelen is. Dat je als luie flikker, tevens hetero, je heel de dag op je luie reet mag liggen. Je niet meer hoeft te reageren op amoebes en andere zijstromen van FOK!-bestandsdelen.
Waarom doe je het dan nog steeds?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het mooiste van je beroerd voelen is. Dat je als luie flikker, tevens hetero, je heel de dag op je luie reet mag liggen. Je niet meer hoeft te reageren op amoebes en andere zijstromen van FOK!-bestandsdelen.
Herman. Hervrouw, voor de transginders niet van gisteren.
Tong is Tong al niet meer, sinds hij op de wachtlijst voor zijn hartoperatie stond.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:19 schreef schommelstoel het volgende:
Tong was ooit wel eens grappig of goed.
Maar de laatste maanden vraag ik mij wel eens af of hij weet wat zelfreflectie is.
t80, wees toch niet zo zuur en recalcitrant.
Je hebt alleen maar jezelf er mee.
Goed weekend verder
Daar keert iedereen hem de rug toe vanwege z’n gedrag en wordt het ongemakkelijk. Hier op het forum klik je in no-time gewoon een deurtje verder zonder dat het opvalt.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:24 schreef Metalfrost het volgende:
Ga anders eens kijken bij de instuif van het buurthuis @:tong80 , er is genoeg te doen (ook voor mensen van jouw leeftijd).
Dit bedoel ik overigens serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |