Ik kijk alleen nog voetbal op tv en uitsluitend wedstrijden van Feyenoord.quote:
1 Timotheüs 6:9-10quote:Op vrijdag 19 januari 2024 05:30 schreef kree het volgende:
die ik zei is leuker, maargoed probeer maar ff
Matt 19quote:Op vrijdag 19 januari 2024 05:30 schreef kree het volgende:
die ik zei is leuker, maargoed probeer maar ff
blijkbaar heb je er kennis van of je googled wat?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 05:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Matt 19
23 En Jezus zeide tot Zijn discipelen: Voorwaar, Ik zeg u, dat een rijke bezwaarlijk in het Koninkrijk der hemelen zal ingaan.
Ging mij meer om wat je zei over dat geld dat je hebt gespaard. Je flikkerde dat hier neer, geen idee wat ik ermee moet. Dus gooi ik iets terugquote:Op vrijdag 19 januari 2024 05:43 schreef kree het volgende:
[..]
blijkbaar heb je er kennis van of je googled wat?
Maar hoe denk je zelf over wat je nu neer zet als quote? want zo ff neerzetten kan ik ook.... en simpel gezocht op keywordds. nu ff je eigen mening????
Houdt u aan uw woord. Ja is ja en nein is nein. Wat u meer zegt, komt van de bolkes.quote:
Maar ik zeg: Nee, het is beter dat mensen wel getrouwd zijn. Anders gaan ze misschien verlangen naar verboden seks.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 05:49 schreef kree het volgende:
nou ga ook een bakkie doen en weet ik vol niemand aan erin, maar ben er kritisch over dus leef er maar mee, ik ga nl niet weg. dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |