ik ook..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 04:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben single en kinderloos, dus ik hoef sowieso met niemand rekening te houden.
Leg uit.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 05:01 schreef kree het volgende:
tis wel grappig hoe jullie ze in medeleven willen voelen, kansen zijn er toch echt wel? nu meer dan
ooit?
Ik begrijp er niets van.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 05:01 schreef kree het volgende:
tis wel grappig hoe jullie ze in medeleven willen voelen, kansen zijn er toch echt wel? nu meer dan
ooit?
You go, girl!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 05:05 schreef kree het volgende:
als ik 25000 in een paar jaar kan sparen....
vanaf. niks en dakloos dan jullie ook. mindset is het ook vooral
Hé maatje! Ik heb je wel een beetje gemist de afgelopen tijd.quote:
tis echt niet dat ik erover wil opscheppen, maar jongens en meiden zie die kans zeker als je wat jonger bent.quote:
1 Tim. 6:9-10quote:Op vrijdag 19 januari 2024 05:12 schreef kree het volgende:
[..]
tis echt niet dat ik erover wil opscheppen, maar jongens en meiden zie die kans zeker als je wat jonger bent.
Geleuk brengt t btw niet echt hoor
hihi ik doe daar niet moeilijk over LOL?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 05:05 schreef kree het volgende:
als ik 25000 in een paar jaar kan sparen....
vanaf. niks en dakloos dan jullie ook. mindset is het ook vooral
ik ben ziekquote:Op vrijdag 19 januari 2024 05:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hé maatje! Ik heb je wel een beetje gemist de afgelopen tijd.
Oh ik dacht dat je geen tijd meer had voor je DTS-vrienden nu BB weer is begonnen.quote:
BB was leuk als nieuw kijk YouTube.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 05:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je geen tijd meer had voor je DTS-vrienden nu BB weer is begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |