SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vroeger wel eens shoarma besteld rond een uur of 5. Moest ik vaak driekwartier tot een uur wachten op mn eten.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja dat schiet ook niet op. Zit je al bijna weer aan je ontbijt. Waar woon je dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 04:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vroeger wel eens shoarma besteld rond een uur of 5. Moest ik vaak driekwartier tot een uur wachten op mn eten.![]()
Kan niet slapen bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Rotterdamquote:Op vrijdag 19 januari 2024 04:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat schiet ook niet op. Zit je al bijna weer aan je ontbijt. Waar woon je dan?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
jullie weten het? zo niet mee eens allemaal. hahaha\\
de wereld sucks nu op dit moment.Do what you love, love what you do!![]()
Wat weten wij?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 04:25 schreef kree het volgende:
jullie weten het? zo niet mee eens allemaal. hahaha\\
de wereld sucks nu op dit moment.![]()
Valt wel mee. Is geen Amsterdam hè.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 04:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja daar is vast altijd wat te doen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Weet niet. Ben nog nooit echt Rotterdam stad in geweest. Wel een keer een studentenfeestje in 1 kroeg gehad maar dan heb je Rotterdam niet echt gezien.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 04:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Valt wel mee. Is geen Amsterdam hè.![]()
ik ben het niet eens met beide kanten? ik zie geen voordeel en nadeel? is met Israel en Gaza en ook met Rusland en Oekraïne.Do what you love, love what you do!![]()
maarja joh wat boeit t om politiek schiet half 500.000 dood in iets zinloos?
je zou denken leer je ervan he, maarja politiek.Do what you love, love what you do!![]()
Beide oorlogen interesseren me bijzonder weinig. Ze doen maar.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 04:28 schreef kree het volgende:
ik ben het niet eens met beide kanten? ik zie geen voordeel en nadeel? is met Israel en Gaza en ook met Rusland en Oekraïne.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nouja het heeft wel de potentie een groot conflict te worden.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 04:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Beide oorlogen interesseren me bijzonder weinig. Ze doen maar.
Maar goed je kunt je er erg druk om maken. Verandert helemaal niets.
Doe ik ook niet meer aan.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: