hihi LOL gewoon eigen keuze toch? ik doe daar wss neit moeilijk over, maar moeilijk uit te leggen? Wat denk je!quote:
Donald Trump verliest de Amerikaanse verkiezingen dit jaar en om gevangenisstraf te voorkomen, vlucht hij naar Nederland. Daar wordt hij door Wilders aangenomen als Minister van Defensie. Om Nederland voor te bereiden een invasie van Rusland, laat hij alle duinen plat walsen en legt er golfbanen aan.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 04:01 schreef kree het volgende:
ok want zie het al weer niet gebeuren.....
Effe anders idee en is gewoon fantasie verhaal maar wat willen jullie?
hoe zie je nl komende jaren in jou idee als je het voor het zeggen had?
Hij kan alles nog krijgen, zelfs spicy wingsquote:Op vrijdag 19 januari 2024 04:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh lekker man. Bezorgden ze zo laat nog?
Meen je. Hemels.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 04:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij kan alles nog krijgen, zelfs spicy wings
hmmms nee denk niet? Donald wint wss?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 04:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Donald Trump verliest de Amerikaanse verkiezingen dit jaar en om gevangenisstraf te voorkomen, vlucht hij naar Nederland. Daar wordt hij door Wilders aangenomen als Minister van Defensie. Om Nederland voor te bereiden een invasie van Rusland, laat hij alle duinen plat walsen en legt er golfbanen aan.
Zo iets?
Denk ook dat Trump wint. En dan hebben we hier in Europa mooi een probleem.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 04:11 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms nee denk niet? Donald wint wss?
In principe kan ik nog eten bestellen, maar ik had deze vanmiddag gehaald en net opgewarmd in de oven.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 04:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh lekker man. Bezorgden ze zo laat nog?
Ah lekker man. Lahmachuns zijn epic.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 04:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
In principe kan ik nog eten bestellen, maar ik had deze vanmiddag gehaald en net opgewarmd in de oven.
euhm nou niet direct denk? het is wel trump van aanvallen???? ok kijken we nu?n. dit is helemaal ellende?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 04:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Denk ook dat Trump wint. En dan hebben we hier in Europa mooi een probleem.
Nouja hij wil uit de NAVO toch? Dan zitten we lekker daar met Oekraine en Rusland.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 04:17 schreef kree het volgende:
[..]
euhm nou niet direct denk? het is wel trump van aanvallen???? ok kijken we nu?n. dit is helemaal ellende?
Ik ben niet voor zoiets he en ellende, maarja de mensheid houdt van oorlog maken om niks
ik rook ff peuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |