je bent hier ook heel weinigquote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:52 schreef mario390 het volgende:
leck mich im arsch![]()
weer platze gevallen
voor hem is het a way of life, the way of the bolkquote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:53 schreef KoningWouter het volgende:
Het is maar een spelletje he mario!
ik denk altijd hoeveel wij moeite doen om Duits te praten kan Mario ook wel wat meer best doen in Nederlands?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je bent hier ook heel weinig
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je bent hier ook heel weinig
Warnsveldquote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waar woon je nu als ik vragen mag?
Is het daar beter dan waar je vroeger woonde?quote:
Nee een rustig dorpquote:
Behoort toch tot Zutphen? Da's een stadquote:
Oh lekker.quote:
dat is of was hier ook? maar toch zijn er dingetjes hoor? wtf. auto in de fik gestoken straat verder. euhm paar dode. koolmonoxide. dat binnen 500m waar ik woon.quote:
Ik heb overal gewoon gebiren in bergen op zoom verhuisd naar enschede vandaar naar ede toen naar winterwijk terug naar enschede en door omstandigheden naar Warnsveld.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is het daar beter dan waar je vroeger woonde?
Met rupsbanden?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 03:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh lekker.
Vind ik ook zo fijn aan Winterswijk. Lekker rustig. Behalve op zaterdag; dan komen de Duitsers.
Ja klopt is gemeente Zutphenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Behoort toch tot Zutphen? Da's een stad
Hoe komt het dat je je niet thuisvoelt? En waar wel?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 03:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb overal gewoon gebiren in bergen op zoom verhuisd naar enschede vandaar naar ede toen naar winterwijk terug naar enschede en door omstandigheden naar Warnsveld.
Het is een mooie rustige omgeving maar heb mij hier nooit thuisgevoeld
Klopt was ook lekker rustig daar.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 03:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh lekker.
Vind ik ook zo fijn aan Winterswijk. Lekker rustig. Behalve op zaterdag; dan komen de Duitsers.
Ja overal is wel wat of gebeurd watquote:Op vrijdag 19 januari 2024 03:00 schreef kree het volgende:
[..]
dat is of was hier ook? maar toch zijn er dingetjes hoor? wtf. auto in de fik gestoken straat verder. euhm paar dode. koolmonoxide. dat binnen 500m waar ik woon.
ik snap het niet gewoon? want eigenlijk willen mensen samen zijn, check yes theory maar open YouTube.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 03:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja overal is wel wat of gebeurd wat
Dat is iets wat ik liever hier niet deelquote:Op vrijdag 19 januari 2024 03:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je je niet thuisvoelt? En waar wel?
Dank je jij ook.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 03:04 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga even een computerspelletje doen. Bolk ze nog en tot straks!
Dot slaap lekker nog als je het nog gaat proberen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |