abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212078674

quote:
Bij een geweldsincident in het Drentse Weiteveen zijn twee mensen omgekomen. De politie meldt dat er bij
het incident geschoten lijkt te zijn. Een vijftigjarige verdachte uit Klazienaveen is opgepakt.
Het incident gebeurde aan de Bargerweg. De politie kreeg rond 8.45 uur een melding van een geweldsincident.

Volgens RTV Drenthe ging de melding over een auto die op een boom gebotst zou zijn. Al snel zou zijn gebleken dat er meer aan de hand was. Een van de dodelijke slachtoffers lag in de auto, het andere in een woning.

De omgeving is ruim afgezet en hulpverlening is opgestart. De politie doet sporenonderzoek en praat met getuigen.
Livevideo dader Weiteveen. Waarschijnlijk opgenomen na het incident. Eveneens een heftige video van de vermoedelijke vrouw van de vermoedelijke dader.

https://www.geenstijl.nl/5174408/video-dader-live-weiteveen

Dit gaat rond in appgroepen

Tweet m.b.t. bedreigingen richting de slachtoffers
twitter
pi_212078738
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2024 15:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]
@:Momo Is dit ook getroll?
Huh?
U MAD?
  donderdag 18 januari 2024 @ 15:36:25 #3
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212078786
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 15:06 schreef huxley84 het volgende:
Onvoorstelbaar hoe sommigen de koelbloedige executie van twee slachtoffers waaronder een weerloze vluchtende moeder recht proberen te praten. Het zegt veel over de huidige staat en niveau van Nederland. En ook nog donaties voor een dubbele moordenaar organiseren die net zijn gebrekkige overgewaardeerde woning voor 750.000 heeft verkocht. Gelukkig is niet iedereen gisteren geboren.

Heb ook met veel verbazing naar de reacties gekeken. Triest.
Ach, het is in elk geval niet saai hier.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_212078879
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 15:36 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Heb ook met veel verbazing naar de reacties gekeken. Triest.
Ach, het is in elk geval niet saai hier.
De dader en z'n gezin werden zwaar bedreigd en belaagd dus snap ik wel dat je tot een wanhoopsdaad kunt komen, maar naar hun huis gaan, zien dat het zoontje open doet en dan alsnog naar binnen gaan en de vader ombrengen en dan ook een vluchtende vrouw vermoorden, dat is echt extreem, ja. Dit kun je niet als zelfverdediging zien. Als die kopers hem ter plekke hadden aangevallen en hij had dat pistool op zak en zou dat als noodweer gebruikt hebben, is het wat anders. Of als hij het wapen had laten zien als waarschuwing of zo.

Maar dit? :N
  donderdag 18 januari 2024 @ 15:46:02 #5
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212078885
zijn huis verkocht aan polen die 't achteraf niet eens zijn over de prijs en allerlei narigheid veroorzaken en dus de kogel oid
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  Moderator donderdag 18 januari 2024 @ 15:47:58 #6
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_212078901
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 18 januari 2024 @ 15:49:15 #7
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212078918
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 15:45 schreef ToT het volgende:

[..]
De dader en z'n gezin werden zwaar bedreigd en belaagd dus snap ik wel dat je tot een wanhoopsdaad kunt komen, maar naar hun huis gaan, zien dat het zoontje open doet en dan alsnog naar binnen gaan en de vader ombrengen en dan ook een vluchtende vrouw vermoorden, dat is echt extreem, ja. Dit kun je niet als zelfverdediging zien. Als die kopers hem ter plekke hadden aangevallen en hij had dat pistool op zak en zou dat als noodweer gebruikt hebben, is het wat anders. Of als hij het wapen had laten zien als waarschuwing of zo.

wel 'n beetje 'n tokkie situatie
ook 't bezit van 'n wapen, waar haal je ff snel 'n wapen vandaan ?
ik heb geen netwerk dat even snel 'n wapen kan regelen, als je dat wel hebt, dan zit je echt fout, of niet, is 't hebben van wapen tegenwoordig in NL doodnormaal omdat iedere scholier aan 'n wapen weet te komen tegenwoordig ? ik weet 't niet, als ik wapen had dan had ik mezelf op 'n depressief moment al door de kop geschoten, maar dat terzijde, mensen in 't bezit van 'n wapen zijn doorgaans tokkie imo
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_212078930
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 15:49 schreef sturmpie het volgende:

[..]
ik heb geen netwerk dat even snel 'n wapen kan regelen, als je dat wel hebt, dan zit je echt fout, of niet, is 't hebben van wapen tegenwoordig in NL doodnormaal omdat iedere scholier aan 'n wapen weet te komen tegenwoordig ? ik weet 't niet, als ik wapen had dan had ik mezelf op 'n depressief moment al door de kop geschoten, maar dat terzijde, mensen in 't bezit van 'n wapen zijn doorgaans tokkie imo
Hij heeft 'm blijkbaar over de grens gehaald, in Duitsland. Blijkbaar kun je daar er makkelijk aan komen en ik ga er van uit dat dat ook wel in dit soort grensdorpjes bekend is.
pi_212078935
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 15:45 schreef ToT het volgende:

[..]

Of dader en z'n gezin daadwerkelijk 'zwaar werden bedreigd' is nog maar de vraag. Dat is inderdaad wat onze Richard beweert, maar uit nieuwe info die naar buitenkomt ontstaat het beeld dat die K. niet helemaal goed bij z'n paasei is en zelf ook heftige dreigementen uitte.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_212078946
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 15:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Of dader en z'n gezin daadwerkelijk 'zwaar werden bedreigd' is nog maar de vraag. Dat is inderdaad wat onze Richard beweert, maar uit nieuwe info die naar buitenkomt ontstaat het beeld dat die K. niet helemaal goed bij z'n paasei is en zelf ook heftige dreigementen uitte.
Hmmmm okee.
En is al meer bekend over de glasscherven bij de paarden in de wei en in de voerbakken enzo?
pi_212078961
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 15:51 schreef ToT het volgende:

[..]
Hmmmm okee.
En is al meer bekend over de glasscherven bij de paarden in de wei en in de voerbakken enzo?
Geen idee.

Heb mij niet verdiept in elk aspect van deze zaak. Las vanochtend alleen een artikel van het Dagblad van het Noorden en daarin wordt een nogal schokkend beeld geschetst van die Richard.
pi_212078973
quote:

[..]
Hmmmm okee.
Dat hep tot nu toe alleen maar op feesboek gestaan
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 18 januari 2024 @ 15:54:49 #13
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212078976
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 15:49 schreef sturmpie het volgende:

[..]
Een vuurwerkpistool is ook relatief makkelijk om te batterijen naar bruikbare gun.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_212078981
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 15:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Geen idee.

Heb mij niet verdiept in elk aspect van deze zaak. Las vanochtend alleen een artikel van het Dagblad van het Noorden en daarin wordt een nogal schokkend beeld geschetst van die Richard.
Okee dan, staat dus haaks op hoe de dorpsgenoten hem omschrijven.
Misschien beschermen die mensen dan toch hun eigen volk, ongeacht wat ze gedaan hebben?
Of misschien kenden de dorpsgenoten inderdaad alleen zijn kant van het verhaal, zoals hier ook geopperd werd?
  donderdag 18 januari 2024 @ 15:55:06 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212078985
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 15:50 schreef ToT het volgende:

[..]
Hij heeft 'm blijkbaar over de grens gehaald, in Duitsland. Blijkbaar kun je daar er makkelijk aan komen en ik ga er van uit dat dat ook wel in dit soort grensdorpjes bekend is.
Blijkbaar?
The love you take is equal to the love you make.
pi_212078993
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2024 15:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Blijkbaar?
Ja althans dat werd hier een paar keer gezegd.
  donderdag 18 januari 2024 @ 15:56:45 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212079004
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 15:55 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja althans dat werd hier een paar keer gezegd.
Dat is dan nog altijd schijnbaar, of er wordt gesuggereerd dat.
The love you take is equal to the love you make.
pi_212079010
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 15:54 schreef ToT het volgende:

[..]
Okee dan, staat dus haaks op hoe de dorpsgenoten hem omschrijven.
Misschien beschermen die mensen dan toch hun eigen volk, ongeacht wat ze gedaan hebben?
Of misschien kenden de dorpsgenoten inderdaad alleen zijn kant van het verhaal, zoals hier ook geopperd werd?
Wie weet houden de verstandige dorpsgenoten gewoon hun bek en vertellen die hun verhaal alleen aan de politie.
pi_212079018
quote:

[..]
Hmmmm okee.
De Poolse meneer en die Ineke zijn ineens volledig onschuldig en hebben totaal geen aandeel meer in dit conflict, dus dit zal ook wel nooit aan de hand zijn geweest en een grote grove gore leugen. Richard heeft zelf dat glas in die bak gelegd denk ik.
U MAD?
  donderdag 18 januari 2024 @ 15:59:10 #20
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_212079032
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2024 15:57 schreef de_boswachter het volgende:
De Poolse meneer en die Ineke zijn ineens volledig onschuldig en hebben totaal geen aandeel meer in dit conflict, dus dit zal ook wel nooit aan de hand zijn geweest en een grote grove gore leugen
Nee, wat die Poolse meneer heeft gedaan is vooral totaal irrelevant in het vermoord worden.
  donderdag 18 januari 2024 @ 16:01:00 #21
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212079051
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 15:59 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Nee, wat die Poolse meneer heeft gedaan is vooral totaal irrelevant in het vermoord worden.
Jazeker knul. Je wordt zonder reden samen met je vrouw geëxecuteerd.

Play stupid games, win stupid prizes.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 18 januari 2024 @ 16:01:23 #22
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212079057
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 15:54 schreef ToT het volgende:

Ik hoop het niet, maar ik ben toch bang dat je het in die richting moet zoeken. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_212079084
quote:

[..]
De Poolse meneer en die Ineke zijn ineens volledig onschuldig en hebben totaal geen aandeel meer in dit conflict, dus dit zal ook wel nooit aan de hand zijn geweest en een grote grove gore leugen. Richard heeft zelf dat glas in die bak gelegd denk ik.
Dat beweert toch niemand? Er is nog heel veel onduidelijk. Maar die Richard neer blijven zetten als een of ander radeloos slachtoffer, zoals de afgelopen dagen gebeurde, is wat mij betreft grote onzin. Zeker gezien de nieuwe informatie die naar buiten is gekomen.

En die Poolse kerel en zijn vrouw kunnen inderdaad grafmensen zijn. Maar zij hebben in elk geval niemand vermoord in het bijzijn van diens kroost.
  donderdag 18 januari 2024 @ 16:04:43 #24
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212079110
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 16:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dat beweert toch niemand? Er is nog heel veel onduidelijk. Maar die Richard neer blijven zetten als een of ander radeloos slachtoffer, zoals de afgelopen dagen gebeurde, is wat mij betreft grote onzin. Zeker gezien de nieuwe informatie die naar buiten is gekomen.

En die Poolse kerel en zijn vrouw kunnen inderdaad grafmensen zijn. Maar zij hebben in elk geval niemand vermoord in het bijzijn van diens kroost.
Maar zijn wel vermoord in het bijzijn van diens kroost.

Grootse prestatie.
pi_212079117
quote:

[..]
Dat zegt toch niemand? Ook in het nieuws komt voorbij dat beide partijen zich schuldig maakten aan het een en ander. Die mensen waren zelf paardenliefhebber, het zou absoluut niet logisch zijn als zij daar iets mee te maken hebben gehad. En echt dat laatste.. Dus het zijn de slachtoffers geweest of Richard zelf? Er zit niks tussenin? Goed om te weten.

En al is het waar, het geeft niemand het recht een ander dan maar af te knallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')