Dat zijn ouders ergens anders vandaan komenquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nee, zit teveel varkensvlees in die hottub jus
Dat vraag ik niet....quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zijn ouders ergens anders vandaan komen
Betekent niet
Dat hij niet in België geboren kan zijn
Ik vraag waar hij OORSPRONKELIJK vandaan komt, niet Belgie. Zijn naam en achternaam doen anders vermoeden, en zie het nergens staan.quote:
Dan stel je de vraag verkeerd.. hij is verwekt en geboren in Belgie.. dus daar ligt echt z'n oorsprong.quote:
Waar liggen zijn roots dus.quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vraag waar hij OORSPRONKELIJK vandaan komt, niet Belgie. Zijn naam en achternaam doen anders vermoeden, en zie het nergens staan.
nou dan heb je niet opgelet ja ok hier op de chat nee maar in persoon zeg ik echt wel u hoorquote:
Hij wil met zijn moeder naar Egyptequote:Op donderdag 18 januari 2024 15:19 schreef Li0nHeart het volgende:
De juiste vraag is dan .. .waar komen zijn voorouders vandaan ... en geen idee.
Dat is dus jammer van de mensen die in de mirror room zitten. Daar kan je niet mee kennismaken omdat je ze niet ziet in de live.quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:19 schreef Li0nHeart het volgende:
De juiste vraag is dan .. .waar komen zijn voorouders vandaan ... en geen idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb ik het toch goed.quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Even gegoogled, en Basiri heeft Turkse roots.
irritante popie leniequote:
quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:26 schreef zodeju het volgende:
Wat zijn het ook schone mensen woonwagenbewoners.....lekker met die natte vol viezigheid je pannekoek eten. En nu dit is zo niet de bedoeling van handen wassen voor het eten.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:15 schreef freaky40 het volgende:
Uit welk land komt Basiri eigenlijk oorspronkelijk?
quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:26 schreef Lillibet het volgende:
da
[..]
ja dat ook maar ja is lekker voor het soepje![]()
rob?quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:29 schreef spapaars het volgende:
Zal een oude knar achter de knoppen zitten die constant oude knarren op de streams brengt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |