Ashley zou best nog eens ver kunnen komen....Lieze steeds genomineerd en werd niet gekozen door het publiek. Ze kan er nu sterker uitkomen.quote:
Ik gun ashley wel een ronde verderquote:Op donderdag 18 januari 2024 14:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ashley zou best nog eens ver kunnen komen....Lieze steeds genomineerd en werd niet gekozen door het publiek. Ze kan er nu sterker uitkomen.
Als hij terugkomt is de glinsterkamer geen geheime kamer meer. Dus ik denk dat het nog eventjes duurtquote:
Ja dacht ik ook misschien wel in de livequote:Op donderdag 18 januari 2024 14:44 schreef freaky40 het volgende:
Zal me niets verwonderen dat ze al die gasten die nu in de mirror room zitten zaterdag pas worden vrij gelaten.
zekers hart op haar tong maar geen vals iemand denk ik.quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik gun ashley wel een ronde verder
Ik neem aan dat de duo’s niet tot het eind zo blijvenquote:Op donderdag 18 januari 2024 14:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze denken dat misschien bij een winst van een spel er een partnerruil kan plaatsvinden
Ze probeerde Vlaams te praten ofzo.quote:
Geen verstand van Vlaams, maar zij gebruiken toch gij voor jijquote:Op donderdag 18 januari 2024 14:48 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze probeerde Vlaams te praten ofzo.
Van de week had ze met iemand een een gesprek dat u, jij is in het Vlaams. Die persoon ontkende dat. Maar ze bleef er op door gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |