Het is ook wel zwaarquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is al een tijdje geleden![]()
Net als Lovely die begint ook altijd goed maar houdt het nooit vol de hele maand
Ja je moet de heletijd "aan" staan. Dat is ook de reden waarom ik het never niet ga proberen. xDquote:
Ja je moet er wel wat voor overhebben. Het komt je niet aanvliegenquote:
Hoeft niet hoor, ik was ook regelmatig weg en in de avonden was ik er niet zo veelquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja je moet de heletijd "aan" staan. Dat is ook de reden waarom ik het never niet ga proberen. xD
Ja en je moet de tijd er voor hebben. Nu is het rustig op mijn werk, dus ik kon makkelijk bolken.quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja je moet de heletijd "aan" staan. Dat is ook de reden waarom ik het never niet ga proberen. xD
Nopequote:Op donderdag 18 januari 2024 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet er wel wat voor overhebben. Het komt je niet aanvliegen
Als ik het zou proberen zou ik de wekker om 12 uur 's nachts zetten. Dan keihard bolken tot 's ochtends 8 of zo. Denk dat je dan de meeste punten kan halen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik was ook regelmatig weg en in de avonden was ik er niet zo veel
Ik hoefde ook niet zo ver voor te staan als Maz wil.
Ik was altijd vroeg en pakte veel punten en overdag was het een stuk drukker dan nu dan bolkte mensen elkaar wel zodat er niemand veel punten pakten
quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja en je moet de tijd er voor hebben. Nu is het rustig op mijn werk, dus ik kon makkelijk bolken.
[..]
NopeEn je moet veel boter inslaan
Ik heb er nooit een wekker voor gezet, ben niet gekke henkie.quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als ik het zou proberen zou ik de wekker om 12 uur 's nachts zetten. Dan keihard bolken tot 's ochtends 8 of zo. Denk dat je dan de meeste punten kan halen.
Alleen zou ik dan dood gaan denk ik dus ik ga het niet eens proberen.
Ja maar jij pakt ook veel punten hoorquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als ik het zou proberen zou ik de wekker om 12 uur 's nachts zetten. Dan keihard bolken tot 's ochtends 8 of zo. Denk dat je dan de meeste punten kan halen.
Alleen zou ik dan dood gaan denk ik dus ik ga het niet eens proberen.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]dat zeer zeker en dan is het nu nog niet eens druk
Daarom ben ik ook gestopt mijn weekgeld ging helemaal op aan boter
Als ik ergens voor ga, ga ik ook 100%.quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er nooit een wekker voor gezet, ben niet gekke henkie.
Ik ben altijd al vroeg wakker dat was mijn geluk.
Ik zou er gewoon voor gaan.quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als ik ergens voor ga, ga ik ook 100%.
Vandaar dat het niet zo slim voor me is. Heb wel een wat anders aan mijn hoofd dan een wedstrijd.
Kan goed. Maar ik ga het niet doen. Het moet eerst beter gaan qua gezondheid.quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:06 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja maar jij pakt ook veel punten hoor
Ik denk dat jij volgende maand zonder heel veel moeite kan winnen
[..]
Dan kan je het beter niet doen Wouter, jij bent met een andere (wed)strijd bezig die veel belangrijker isquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als ik ergens voor ga, ga ik ook 100%.
Vandaar dat het niet zo slim voor me is. Heb wel een wat anders aan mijn hoofd dan een wedstrijd.
Daaromquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je het beter niet doen Wouter, jij bent met een andere (wed)strijd bezig die veel belangrijker is
Misschien ooit danquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:10 schreef KoningWouter het volgende:
Maar het is wel een gezellig spel.
Groot gelijk hoor, gewoon gezellig mee doen voor de gezelligheid en afleidingquote:
Yup!quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk hoor, gewoon gezellig mee doen voor de gezelligheid en afleiding
Dealquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan
[..]
Dan ga ik vandaag voor 3
Al op hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |