Idem. Het gebrek aan langdurig mooi weer vorig jaar helpt niet echt mee.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 21 januari 2024 15:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Idem. Het gebrek aan langdurig mooi weer vorig jaar helpt niet echt mee.
quote:
quote:Op zondag 21 januari 2024 15:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Idem. Het gebrek aan langdurig mooi weer vorig jaar helpt niet echt mee.
Vergeet de trampolines nietquote:Op zondag 21 januari 2024 16:15 schreef monkyyy het volgende:
Tuinstoeltjes en kliko's binnenzetten dus
Vanaf middennacht code oranje voor Noord-Holland en waddengebied, daarvoor code geelquote:Op zondag 21 januari 2024 17:52 schreef THEFXR het volgende:
is het nu code geel of oranje?
https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarschuwingen/utrecht
Preston Palace geboekt?quote:Op zondag 21 januari 2024 18:20 schreef Drass het volgende:
Over 2 weken ga ik gewoon de zon opzoeken met 25c. Helemaal klaar met de regen / sneeuw en wind.
Het WEF wil iedereen bangmaken.quote:Op zondag 21 januari 2024 18:58 schreef KingRoland het volgende:
Dat hele kleurenpalet wordt er weer bijgehaald voor wat wind.
Valt nog mee vergeleken met Aromequote:Op zondag 21 januari 2024 18:56 schreef Ebinas het volgende:
Komende nacht en in de vroege morgen veroorzaakt storm Isha zware windstoten. In Noord-Holland en het Waddengebied geldt daarom code oranje. Kijk hier hoe laat de storm bij jou aankomt.
https://www.nu.nl/binnenl(...)a-over-het-land.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk je uit!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling | Week 39 (Inschrijven tot 22-9, 11:59)
Maandvoorspelling | September (Gesloten)
Jaarvoorspelling 2024 / 2025
Protip: bind hem vast met een touw.quote:Op zondag 21 januari 2024 20:46 schreef Papabear het volgende:
dus tussen 5 en 6 uur waaien hier de daken eraf en om 9:00 uur zoonlief een paar straten verderop ophalen
Zetje wekker maar, want die storm duurt niet langquote:Op zondag 21 januari 2024 22:05 schreef Starhopper het volgende:
Heerlijk! Lekker in bed luisteren naar de woei en de regen die tegen de ramen klettertEens zien of ik vannacht wakker ga worden als het echt losgaat
Ai, sterkte daar.quote:Op maandag 22 januari 2024 00:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga geen oog dicht doen met deze herrie.
quote:Storm Isha: Thousands without power and over 150 flights cancelled as wind causes damage across Ireland
More than 170,000 homes, farms and businesses were hit by power outages caused by the storm, the ESB said on Sunday evening, with many expected to be without electricity into Monday. It warned that more customers were likely to be impacted by power cuts on Sunday night due to high winds.
Ik ben anders een paar keer wakker geworden hoor.quote:Op zondag 21 januari 2024 23:50 schreef quirina het volgende:
[..]
Zetje wekker maar, want die storm duurt niet lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |