Herkenbaar. Dat naar-hotel-moment had ik gisternachtquote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:55 schreef Anne het volgende:
https://liefdevaneenmoede(...)-9-10-11-12-maanden/
Voor alle ouders die het ook even heel zwaar hebben (![]()
![]()
) rond de 8-9 maanden.
Hier hetzelfde. Nog langs huisarts geweest ivm oorontsteking, maar dat was het niet. Wel weer zwaar verkouden idd. Zal blij zijn als het wat mooier weer wordt en de virussen een beetje uitdoven. Zit tenminste mn gezicht niet meer onder de snot elke keerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:12 schreef Bienelientjee het volgende:
E heeft weer iets heftigs te pakken. Flink snot, flink koorts (39,7 zojuist) en hangerig en extreem verdrietig. Oren zijn schoon, dus geen idee wat het is.
Arme meid. Waren pas net weer wat beter van vorige koudje
Ik elke nachtquote:Op zondag 31 maart 2024 10:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dat naar-hotel-moment had ik gisternacht
Wacht maar tot het zure melk wordt wat eruit komtquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:07 schreef Kreator het volgende:
Mmmmmmmm. Lekker weeiig, die zoete spuugmelk. Alles ruikt ernaar..
Potjes rijst, spinazie, witvisquote:Op zondag 31 maart 2024 12:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Wacht maar tot het zure melk wordt wat eruit komt.
Zo typisch hoe snel je kunt wennen aan betere nachten he? En dat dan de slechte nachten weer extra zwaar vallen.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik elke nacht.
Nee grapje. Maar ik heb deze blog deze week al wel een keer of drie gelezen, om mezelf weer een oppepper te geven. Het ging namelijk 6 nachten heel erg goed! Dacht dat we het niet slapen eindelijk achter ons konden laten (voorlopig), maar helaas. Het is alweer anderhalve week ruk, naar bed gaan is zelfs weer een uur durende strijd, alleen speentje erin bij het nachtbraken is ook niet meer voldoende en deze deceptie valt ineens heel zwaar.
Hier zijn we ook sinds begin februari ziek. Helpt met slapen ook allemaal niet mee. En het was eindigend, maar eergisteren zijn baby en ik opnieuw begonnen (weer met hoesten vooral). Zou zelfs bijna zeggen dat het kinkhoest is, gezien de symptomen en gezien hoe lang we al aanklooien.
Die geven wij alleen mee naar de opvang.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Potjes rijst, spinazie, witvis
Goor in het potje, goor om te geven (hij stinkt echt tot ie in bad geweest is) en goor als het er de volgende ochtend uit komt
Nou ja, even zo vaak als dat ze hem actief uitspuugt vindt ze hem WEL lekker en helpt het goed met in slaap vallen. Dan is het toch wel prettig.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:27 schreef Tink89 het volgende:
Dat speentje hoeft niet hé, genoeg kinderen die er weinig aan vinden.
Goede tip! We letten vooral op de mondhoeken, maar die plooien vergeet je snel ja...quote:Op woensdag 3 april 2024 21:33 schreef Debsterr het volgende:
Een happy spitter als ik het zo hoor @:irritatie100, die hadden we hier tot een maand of 6 ook… af en toe moedeloos qua hoeveelheid was maar gelukkig verder weinig problemen mee. Let wel goed op de nek en oorplooien, het druipt vaak verder dan je doorhebt en smet plekjes zijn zo ontstaan is onze ervaring.
Wij hadden ook zo'n spuger in de eerste maanden. Dachten op een gegeven moment dat ze hevige uitslag achter haar oren had. Bleken het afkrabbare dikke melkkorsten te zijn. 😜quote:Op woensdag 3 april 2024 21:33 schreef Debsterr het volgende:
Een happy spitter als ik het zo hoor @:irritatie100, die hadden we hier tot een maand of 6 ook… af en toe moedeloos qua hoeveelheid was maar gelukkig verder weinig problemen mee. Let wel goed op de nek en oorplooien, het druipt vaak verder dan je doorhebt en smet plekjes zijn zo ontstaan is onze ervaring.
Yup, hier precies hetzelfde gehad 😂. Ondertussen staan haar oren dusdanig op standje flapper dat het makkelijk schoon te houden is, maar ik voelde me toen schuldigquote:Op donderdag 4 april 2024 21:38 schreef archito het volgende:
[..]
Wij hadden ook zo'n spuger in de eerste maanden. Dachten op een gegeven moment dat ze hevige uitslag achter haar oren had. Bleken het afkrabbare dikke melkkorsten te zijn. 😜
Ach, ik denk dat elke ouder met een spuger het wel herkent. Hier ook smetplekken in de nekplooien als we even niet opletten. En van alle leuke kleertjes zie je niks omdat we haar altijd grote slabbers omdoen en in hydrofielen wikkelen. Ze ziet eruit alsof ze elk moment op een kameel de woestijn in kan trekkenquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yup, hier precies hetzelfde gehad 😂. Ondertussen staan haar oren dusdanig op standje flapper dat het makkelijk schoon te houden is, maar ik voelde me toen schuldig.
Haha zoooo herkenbaar! Gelukkig is het spugen hier eindelijk voorbijquote:Op maandag 8 april 2024 03:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat elke ouder met een spuger het wel herkent. Hier ook smetplekken in de nekplooien als we even niet opletten. En van alle leuke kleertjes zie je niks omdat we haar altijd grote slabbers omdoen en in hydrofielen wikkelen. Ze ziet eruit alsof ze elk moment op een kameel de woestijn in kan trekken
Fijn tochquote:Op maandag 8 april 2024 11:43 schreef _Lily_ het volgende:
Ik heb geen spugers als ik de verhalen zo lees
Mijn oudste spuugde nooit, waardoor mijn man nu zijn wenkbrauwen optrekt als de jongste van 3 weken oud een incidenteel mondje melk terug geeft
Van harte gefeliciteerdquote:Op maandag 8 april 2024 23:19 schreef margaretha_01 het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier gepost heb, maar dit is nu de laatste keer in dit topic! Morgenochtend om 05:02 is T. precies een jaar oud! Kan niet geloven dat ie dan geen baby meer is.
Iedereen zegt altijd dat de tijd voorbij vliegt als ze zo klein zijn… en het klopt echt!
Ben super trots op onze kleine man als ik zie hoe hij zich heeft ontwikkeld. Alles op zijn eigen gemak, gestimuleerd door zijn eigen sterke willetje.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 8 april 2024 23:19 schreef margaretha_01 het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier gepost heb, maar dit is nu de laatste keer in dit topic! Morgenochtend om 05:02 is T. precies een jaar oud! Kan niet geloven dat ie dan geen baby meer is.
Iedereen zegt altijd dat de tijd voorbij vliegt als ze zo klein zijn… en het klopt echt!
Ben super trots op onze kleine man als ik zie hoe hij zich heeft ontwikkeld. Alles op zijn eigen gemak, gestimuleerd door zijn eigen sterke willetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |