Het is jong ja, en het mist kwaliteit. Sommige van die jonge spelers zijn niet goed genoeg. Dat is niet er, ze hebben clubs zat om uit te kiezen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik geloof dat de gemiddelde leeftijd in de basiself een jaar of 22 was dit seizoen. Het is te jong naar mijn idee. Wat @:Tarado zegt de samenstelling van die selectie is gewoon niet goed. Individueel zie ik best wel wat jongens lopen met veel potentie.
PSV heeft echt wel beter materiaal hoor, Bosz had met het Ajax-materiaal niet 17x gewonnen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het zijn betere teams maar individueel vind ik er niet zo veel verschil tussen de meeste spelers zitten.
Dat gaat hem ook nooit meer lukken, zulke records staan niet voor niets zo lang, maar eens dat het hem met dit Ajax zeker niet gelukt was.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
PSV heeft echt wel beter materiaal hoor, Bosz had met het Ajax-materiaal niet 17x gewonnen.
Lijkt me wel zeker dat Ajax nog wel een keer kampioen gaat worden.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
en als je denkt dat ajax nog kampioen wordt LOL
Oudwitgrijsquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Valentijn heeft een nieuw lek.
[ twitter ]
die 2e en 3e van links herken ik niet, jij wel?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Valentijn heeft een nieuw lek.
[ twitter ]
Gelet op de prestaties van AZ en Twente zeker.quote:Op zondag 21 januari 2024 09:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
3e moet toch zeker lukken als het enigszins degelijk wordt neergezet.
We hebben er iig een grotere kans op dan voor de winterstop. Hopelijk lukt het, het zou echt een gigantische stap zijn voor het revalidatie proces.quote:Op zondag 21 januari 2024 09:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
3e moet toch zeker lukken als het enigszins degelijk wordt neergezet.
Dit denk ik soms ook maar vaak als ik dan terugdenk aan onze laatste 3 wedstrijden verandert dat wel weerquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Over een maand staan we gewoon tweede. Wat een losers boven ons
Ik ga er eigenlijk ook vanuit dat we het vandaag alweer verkloten.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dit denk ik soms ook maar vaak als ik dan terugdenk aan onze laatste 3 wedstrijden verandert dat wel weer
Elke wedstrijd is een potentiële bananenschil.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik ga er eigenlijk ook vanuit dat we het vandaag alweer verkloten.
Dit ja, leuk dat die anderen punten laten liggen maar kijk naar jezelf, zet eerst maar eens een goeie serie neer voor je verder praat.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Elke wedstrijd is een potentiële bananenschil.
Eerst zien dan geloven idd, maar wel vertrouwen in.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja, leuk dat die anderen punten laten liggen maar kijk naar jezelf, zet eerst maar eens een goeie serie neer voor je verder praat.
Klopt, met als extra wapen een zeer goede steekpass.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:52 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Bovendien bleek Wouters ook een veel betere techniek te hebben dan verwacht.
AZ speelt over twee weken tegen onze Rotterdamse vrinden. Ik neem aan da ze bij Feijenoord ook wel inzien dat een derde plek voor Ajax beter is voor de status van het Nederlands voetbal en dus gewoon in Alkmaar gaan winnen.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:39 schreef Wotte het volgende:
Komende twee speelrondes kun je echt wel klimmen in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |