quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:14 schreef Ramboetan het volgende:
Zag een statistiek van Kudus voorbij komen. In de Premier league heeft hij in verhouding de meeste doelpunten gescoord uit het aantal kansen dat hij heeft gekregen. 6 goals uit 1.83 expected goals. Erg knap.
neeequote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker maar ik kan me nog herinneren dat Cruijff Wouters haalde en iedereen dacht (ik zelf ook hoor) wat moet je met die houthakker maar dat bleek ook een aanwinst, gewoon omdat hij ook anderen beter liet spelen.
Dat kan boeit verder ook niet zoveel natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:37 schreef PSVCL het volgende:
Henderson staat over 2 weken in een rondo met Schouten,Veerman en Tillman![]()
Heb je weer een snuifje en een blikje klok op maatje?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
neee
gewoon omdat hij elke bal op het middenveld afpakte
jij snapt er ook echt geen reet van
Ja en dat kost ook een stuk minderquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar 2.5 miljoen salaris en 4.5 mil tekenbonus omdat hij transfervrij is klinkt beter?
De laatsten van de dag. 😂😂quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je weer een snuifje en een blikje klok op maatje?
Ja, haha. Maar dat gaat dus niet gebeuren natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:06 schreef Wotte het volgende:
Mensen doen altijd net of ze hoogstpersoonlijk die factuur moet overboeken. Kan jou het verrotten zolang ze maar boven Feyenoord eindigen.
[ afbeelding ]
We sluiten het gewoonweg nog niet uit, vriend @BehoorlijkKritischquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, haha. Maar dat gaat dus niet gebeuren natuurlijk.
2 dingen kunnen tegelijk waar zijn:quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:20 schreef TheVulture het volgende:
Dat uitgerekend Van Kooperen deze deal met Henderson sluit en er trots op de socials mee pronkt is trouwens wel ultieme humor. Die is blijkbaar zijn janktweet over "koopclub" in relatie tot Silvano Vos plotseling vergeten.
Dat is nog wel de vraag ja al zouden ze bij mij ook beiden spelen, wie zou jij erbij zetten als 3e met iedereen beschikbaar?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:09 schreef Tjacka het volgende:
Nu kunnen we met Zoon van Hlynn en Zoon van Hender op het middenveld spelen.
Vos op 6.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is nog wel de vraag ja al zouden ze bij mij ook beiden spelen, wie zou jij erbij zetten als 3e met iedereen beschikbaar?
Ik vond hem daar nou niet zo'n enorme indruk maken, zou om te beginnen wel Henderson op 6 doen en wie weet lukt het dan Taylor ook beter op 8.quote:
daar hoop ik dan een beetje op. Heb nog steeds het gevoel dat er meer in zit, maar dat iemand ernaast het er uit moet halen waardoor hij veel beter zal spelen ofzoquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond hem daar nou niet zo'n enorme indruk maken, zou om te beginnen wel Henderson op 6 doen en wie weet lukt het dan Taylor ook beter op 8.
Het probleem ligt meer op het middenveld, die spelen zowel aanvallend als verdedigend verstoppertje, als hij dat positief beinvloedt ben je al een hele stap verder.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:44 schreef Scorpie het volgende:
Aangezien we nog steeds veel te veel doelpunten tegen krijgt zou je Henderson gewoon op 6 moeten zetten met als primaire doel de instructie om de rest verdediging neer te zetten. Dat zou al een hele hoop schelen, als hem dat goed af zou gaan.
Wat er dan voor hem loopt is met deze selectie lood om oud ijzer.
Weer een tussenjaarquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:17 schreef Tjacka het volgende:
Voor volgend seizoen
Aankoop-brubbie-aankoop
Zoon van Hendo-vos-zoon van hlynn
Aankoop-hato-aankoop-aankoop
Ramaj
Er gaan nog minstens 2 tussenjaren volgen, zo snel ben je niet terug op niveau.quote:
Dat denk ik niet, dat niveau van top eredivisie is ook helemaal niet zo ver weg, je moet wel de juiste keuzes maken.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er gaan nog minstens 2 tussenjaren volgen, zo snel ben je niet terug op niveau.
Het probleem is dat nu zowel Feijenoord als PSV een solide basis heeft en daar is Ajax zowel organisatorisch als qua spelersmateriaal nogal ver van verwijderdquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, dat niveau van top eredivisie is ook helemaal niet zo ver weg, je moet wel de juiste keuzes maken.
Om Europees weer wat in te brengen is wel meer tijd nodig maar je ziet aan PSV en Feyenoord dat zij dat niveau ook (nog) niet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |