Maar 2.5 miljoen salaris en 4.5 mil tekenbonus omdat hij transfervrij is klinkt beter?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee hoeveel het is hoor.
Alleen zijn limieten er om mee te schuiven.
Zolang Ajax het het waard vindt maakt het het mij niet uit. Dus nee, niet beter.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar 2.5 miljoen salaris en 4.5 mil tekenbonus omdat hij transfervrij is klinkt beter?
Hij zal wel veel verdienen maar het is allemaal maar relatief. Aan een andere speler had je een transfersom moeten betalen etc.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang Ajax het het waard vindt maakt het het mij niet uit. Dus nee, niet beter.
Tadic verdiende ook veel maar leverde veel en daar gaat het om, als hij gaat leveren is het allemaal geen punt.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij zal wel veel verdienen maar het is allemaal maar relatief. Aan een andere speler had je een transfersom moeten betalen etc.
Niet alle leiders dragen armbandenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:32 schreef marcb1974 het volgende:
Bergwijn blijft aanvoerder (volgens Henderson)
Uiteraard. Toch luister ik liever naar Henderson dan naar Bergwijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet alle leiders dragen armbanden
Kwam een stuk beter over net ja.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Uiteraard. Toch luister ik liever naar Henderson dan naar Bergwijn.
cruiff heeft altijd gelijkquote:Henderson speelde bij Liverpool altijd met nummer 14 op zijn rug. Maar Ajax besloot op de 60ste verjaardag van Johan Cruijff dat er nooit meer iemand met dat nummer bij de club zou voetballen. Cruijff zelf snapte daar trouwens niets van. ,,Dat is toch geen eerbetoon? Je moet juist altijd je beste speler met nummer veertien laten spelen”, zei hij.
Oneequote:
zegt de grootste amateur die niet eens kan spellen en het woord Amsterdam niet kan typen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
cruiff heeft altijd gelijk
het blijven toch een stel amateurische dwazen in 020
een van de weinigen die goedkoop en een instant hit was, was good old David Loggie . Door Barry Hughes voor een prikkie naar Sparta en met uitzondering van een jaar België vervolgens 13 jaar in Nl gevoetbald. probleem was hoeveel hij ook trainde hij bleef eruit zien als een bouwvakker op leeftijd die op zondag even voor de derde helft komt meedoen. scoorde wel verdomd veel goalsquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:57 schreef -XOR- het volgende:
Het probleem van Engelsen is wel dat ze eigenlijk altijd overpriced zijn. Er wordt nu net gedaan alsof deze categorie spelers normaal niet te halen is voor Nederlandse clubs maar PSV had natuurlijk Mario Gotze niet zo lang geleden en in Belgie kocht Standard Luik ooit Prosinecki en Conceicao, alledrie toch wel grotere voetballers dan Henderson.
In die tijd waren ze allemaal niet zo duur hè, was gewoon een andere tijd dat buitenlanders een uitzondering waren. Wat je wel momenteel ziet is jongere engelse talenten die het elders zoeken omdat ze in de PL niet aan spelen toekomen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:46 schreef Sabata het volgende:
[..]
een van de weinigen die goedkoop en een instant hit was, was good old David Loggie . Door Barry Hughes voor een prikkie naar Sparta en met uitzondering van een jaar België vervolgens 13 jaar in Nl gevoetbald. probleem was hoeveel hij ook trainde hij bleef eruit zien als een bouwvakker op leeftijd die op zondag even voor de derde helft komt meedoen. scoorde wel verdomd veel goals
Rijkaard en Laudrup waren significant betere voetballers.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
Pers co. nu. Blijft toch raar iemand als Henderson zo te zien bij Ajax.
Zelfde gevoel bij een Rijkaard of M. Laudrup.
Hij gaat daar ook vrolijk mee verder in de Afrika Cupquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:14 schreef Ramboetan het volgende:
Zag een statistiek van Kudus voorbij komen. In de Premier league heeft hij in verhouding de meeste doelpunten gescoord uit het aantal kansen dat hij heeft gekregen. 6 goals uit 1.83 expected goals. Erg knap.
Zeker maar ik kan me nog herinneren dat Cruijff Wouters haalde en iedereen dacht (ik zelf ook hoor) wat moet je met die houthakker maar dat bleek ook een aanwinst, gewoon omdat hij ook anderen beter liet spelen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Rijkaard en Laudrup waren significant betere voetballers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |