Hier mag offtopic.quote:
Ik ben vrij positief,gister wel leuke momenten.En de COS loopt ook wel nice.quote:Op donderdag 18 januari 2024 01:19 schreef Shii het volgende:
Hoe vind je BB tot nu toe Fresh?
De vorige keren heb ik amper gekeken, maar nu heb ik wel de eerste tv-uitzendingen al meegepikt. Misschien dat ik het zo af en toe toch ga volgen. En als je de COS af en toe meeleest, krijg je ook al veel mee.
Ja vind het tot nu toe ook leuk om af en toe mee te lezen. Dus positief begin in ieder geval.quote:Op donderdag 18 januari 2024 01:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben vrij positief,gister wel leuke momenten.En de COS loopt ook wel nice.
Dat zeker wel.En ook leuk dat velen er weer zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2024 01:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja vind het tot nu toe ook leuk om af en toe mee te lezen. Dus positief begin in ieder geval.
Hey Enginequote:
Hopelijk gaat er iets gebeuren ,het was wel een beetje saai tot nu toequote:Op donderdag 18 januari 2024 08:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weer een nieuwe dag met nieuwe gebeurtenissen in het BB-huis
Ik deed een poging tot positiviteitquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk gaat er iets gebeuren ,het was wel een beetje saai tot nu toe
Is geluktquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik deed een poging tot positiviteit
Ik merk zelf dat ik (nog) niet de neiging heb om die te bekijken. Ik ben De Bondgenoten wel genoeg op een dag.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is gelukt![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de tv uitzendingen momenteel leuke vind dat de streams. Juist dat spel element wat je daar ziet is leuk
Persoonlijk vind ik het een aanrader. Je ziet gewoon meer als op de streams. Bij de streams heb je steeds een SLquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik merk zelf dat ik (nog) niet de neiging heb om die te bekijken. Ik ben De Bondgenoten wel genoeg op een dag.
Misschien moet ik het wel doenmaar ja... trekt me niet zo
Ik ga zo eens kijkenquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het een aanrader. Je ziet gewoon meer als op de streams. Bij de streams heb je steeds een SL
Maar ik heb mij ook voorgenomen om niet iedere avond te kijken doe ik bij bondgenoten ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |