Bedoel je daarmee dat je meer volwassen programma's bij Nickelodeon wilt zien of bedoel je daarmee dat je minder volwassen programma's wilt zien bij Nickelodeon?quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:53 schreef Harvest89 het volgende:
Adult content.
Van die foute tekenfilms zoals ze vroeger hadden.
Meer volwassen tekenfilms bij Nick.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:14 schreef Kaatje2658 het volgende:
Victorious wordt momenteel herhaald, dat is een serie die ik wel graag terugzie. Nickelodeon zou er goed aan doen om overdag de Nederlandstalige versie uit te zenden en 's avonds de Engelstalige versie ondertiteld. Audio-keuzes zijn op een kinderzender gewoon niet handig.
[..]
Bedoel je daarmee dat je meer volwassen programma's bij Nickelodeon wilt zien of bedoel je daarmee dat je minder volwassen programma's wilt zien bij Nickelodeon?
Archer enzoquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Meer volwassen tekenfilms bij Nick.
Kortom, alle hedendaagse tv.quote:Op woensdag 17 januari 2024 23:24 schreef Nattekat het volgende:
Qua kwaliteit is het allemaal echt keihard naar beneden gedonderd. Geen geniale tekenfilms of series meer, het is allemaal één pot nat geworden met meestal een opzet die echt nergens op slaat (zag een aantal jaar terug een programma over 12-jarigen die mobiele games maken in een groot pakhuis).
Victorious was het begin van het einde, daarna werd je meer en meer doodgegooid met live-action.
Dan slechte nasynchroniseerde Amerikaanse seriesquote:Op woensdag 17 januari 2024 23:24 schreef Nattekat het volgende:
Qua kwaliteit is het allemaal echt keihard naar beneden gedonderd. Geen geniale tekenfilms of series meer, het is allemaal één pot nat geworden met meestal een opzet die echt nergens op slaat (zag een aantal jaar terug een programma over 12-jarigen die mobiele games maken in een groot pakhuis).
Victorious was het begin van het einde, daarna werd je meer en meer doodgegooid met live-action.
De stemacteurs vind ik goed gekozen maar de overmaat aan Engelstalige woorden vind ik jammer. Verder meestal altijd het gebrek aan vertaalde gezongen liedjes, zoveel kost het laten inzingen van een liedje niet eens met notabene een professionele zanger en dan wordt het introliedje ook nog eens meerdere afleveringen of zelfs elke aflevering hergebruikt.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan slechte nasynchroniseerde Amerikaanse series
En de stratemaker op zee show, en ome Willem, en JJ de Bom.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:48 schreef Näsenbar het volgende:
Al die tekenfilms vol geschreeuw vervangen door oude afleveringen van sesamstraat.
Hilversum III wil zijn zender terugquote:
dit ja.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:07 schreef Marsenal het volgende:
Is lineaire televisie voor kinderem niet gewoon voorbij?
Ik denk wel dat zo'n zender het moet houden bij tekenfilms waar ouders ook enthousiast over zijn, dan worden die kinderen gewoon een beetje gepusht om tv te kijken in plaats van dat ze naar een tablet gaan zoeken om te youtuben.
Live action nagesynchroniseerde kinderseries uit de Disney stal lijken mij niet iets wat ooit in Nederland echt zal aanslaan. Ik vond er als kind in elk geval geen ruk aan, als je ook Ducktales of David de Kabouter kon kijken.
Allemaal adhd'ers straksquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:06 schreef Het_Bokje het volgende:
Van alle gezinnen die ik ken met kleine kinderen gaat er een Tablet / TV aan waarop er vooraf gekozen wordt waar er 1 minuut naar gekeken gaat worden --> NEXT
Ja, dat denk ik wel.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:07 schreef Marsenal het volgende:
Ik denk wel dat zo'n zender het moet houden bij tekenfilms waar ouders ook enthousiast over zijn, dan worden die kinderen gewoon een beetje gepusht om tv te kijken in plaats van dat ze naar een tablet gaan zoeken om te youtuben.
Live action nagesynchroniseerde kinderseries uit de Disney stal lijken mij niet iets wat ooit in Nederland echt zal aanslaan. Ik vond er als kind in elk geval geen ruk aan, als je ook Ducktales of David de Kabouter kon kijken.
ja, de lineaire TV in zijn geheel is afgeschreven. Ik ken steeds meer mensen die ook geen TV meer hebben maar ieder een tablet/laptop.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:07 schreef Marsenal het volgende:
Klopt. Maar ik kan niet zonder.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:06 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ja, de lineaire TV in zijn geheel is afgeschreven. Ik ken steeds meer mensen die ook geen TV meer hebben maar ieder een tablet/laptop.
Wel erg ongezellig als je samen op de bank een film of serie wil kijken.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:06 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ja, de lineaire TV in zijn geheel is afgeschreven. Ik ken steeds meer mensen die ook geen TV meer hebben maar ieder een tablet/laptop.
dat klopt inderdaad, dat kan dan niet.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel erg ongezellig als je samen op de bank een film of serie wil kijken.
Vreselijk als iedereen zo naar zijn/haar eigen schermpje zit te turen....quote:Op zondag 21 januari 2024 11:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat klopt inderdaad, dat kan dan niet.
ja dat lijkt mij ook niksquote:Op zondag 21 januari 2024 11:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Vreselijk als iedereen zo naar zijn/haar eigen schermpje zit te turen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |