Ja, ik vind het prijzenswaardig, maar het zou fijn zijn als dat soort mensen in het vervolg effe de rest van het verhaal afwacht. Overigens geeft hij aan dat hij niet goed is geïnformeerd, maar de info komt wss van social media en was alles behalve betrouwbaar.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Post dan ook even dat die gast wel terugkomt op zijn woorden als blijkt dat hij niet meer juist is geïnformeerd.
Het boeit me verder niet, maar het is de eerste die ik in deze kwestie op zijn woorden terug zie komen, op Twitter of Facebook.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:55 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het prijzenswaardig, maar het zou fijn zijn als dat soort mensen in het vervolg effe de rest van het verhaal afwacht. Overigens geeft hij aan dat hij niet goed is geïnformeerd, maar de info komt wss van social media en was alles behalve betrouwbaar.
En dan doet ie net alsof er mensen zijn die zich zorgen maken over het bloed aan zijn handenquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dan, als je klaar bent, met het bloed nog aan je klauwen live gaan op Facebook en beginnen te miepen over camera’s en getreiter.
Wat een complete totaalmongool.
Ja, maar toch is Rick een debieltje gezien de rest van zijn twitter.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Post dan ook even dat die gast wel terugkomt op zijn woorden als blijkt dat hij niet meer juist is geïnformeerd.
Is inmiddels weer overgegaan op NOS is fake news, WEF wil ons dood en de NAVO is bad.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, maar toch is Rick een debieltje gezien de rest van zijn twitter.
Je kunt zelf toch ook nagaan dat dit niet officieel bevestigd is totdat de politie of het OM daarover informatie naar buiten brengen?quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:00 schreef Scorpie het volgende:
Iedereen blijft maar roepen dat hij mensen door hun hoofd heeft geschoten maar is dat al ergens bevestigd en dan niet in 1 of andere vage tweet?
Dan zegt hij straks dat Richard de gifspuit wel genomen zal hebben.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Is inmiddels weer overgegaan op NOS is fake news, WEF wil ons dood en de NAVO is bad.
Ik zou mij niet verbazen als straks het verhaal is dat K. zo fijne man was, maar dat ie tijdens corona is veranderd.
Ja dus het is een gerucht ? Want mensen verkondigen het hier met de grootste stelligheid dus ik had het idee alsof er nieuwe ontwikkelingen waren, maar het is dus nog steeds een gerucht.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kunt zelf toch ook nagaan dat dit niet officieel bevestigd is totdat de politie of het OM daarover informatie naar buiten brengen?
Is dat relevant dan? (oprechte vraag)quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:00 schreef Scorpie het volgende:
Iedereen blijft maar roepen dat hij mensen door hun hoofd heeft geschoten maar is dat al ergens bevestigd en dan niet in 1 of andere vage tweet?
Voor de sensatiezoekers onder ons misschien wel.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is dat relevant dan? (oprechte vraag)
Het is geen gerucht dat er twee mensen zijn omgekomen door toedoen van iemand. En de politie heeft bevestigd dat er is geschoten.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja dus het is een gerucht ? Want mensen verkondigen het hier met de grootste stelligheid dus ik had het idee alsof er nieuwe ontwikkelingen waren, maar het is dus nog steeds een gerucht.
Het maakt voor een rechter wel verschil, maar op deze manier twee mensen doden heeft weinig weg van noodweer en ontzettend veel weg van een executie, of ie nu wel iemand door het hoofd heeft geschoten of niet.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Voor de sensatiezoekers onder ons misschien wel.
Als jij zegt hij heeft een slachtoffer door het hoofd geschoten wijst dat op een mogelijke executie.
Zegt iemand “hij heeft haar doodgeschoten” dan hoeft dat niet per se te wijzen op een executie.
Maar ik was vooral benieuwd of dat dus al bevestigd was of niet.
Terwijl dader en diens vrouw livestreamde op feesboek.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:12 schreef matthijst het volgende:
Wel vermakelijk al die sneutjes die lopen te janken over mafketels op Twitter. Maar wel vrolijk 10x per dag op Twitter blijven kijken.
#watbenjedan
Politie deed toch ook geen zak aan het conflict? Dan loop je het risico dat je er ooit eens zo’n poepert tussen hebt zitten die het heft in eigen hand neemt.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:38 schreef Drxx het volgende:
Waar zijn al die "als de politie niets doet dan neem je heft in eigen handen"-tokkies nu?
Nogmaals, dan snap je politiewerk niet helemaal. Maar het is wel lekker makkelijk afgeven op ze.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Politie deed toch ook geen zak aan het conflict? Dan loop je het risico dat je er ooit eens zo’n poepert tussen hebt zitten die het heft in eigen hand neemt.
Nou, ‘geen zak’, dat valt nog te bezien. Ze schijnen zondagavond nog te hebben ingegrepen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Politie deed toch ook geen zak aan het conflict? Dan loop je het risico dat je er ooit eens zo’n poepert tussen hebt zitten die het heft in eigen hand neemt.
Op basis van wat er tot dan toe bekend was slimpie.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Daar leek het helemaal niet op, men geloofde de dader meteen.
Gelukkig ben jij rechercheur, dus kunnen we voor vragen en opmerkingen over de politie bij jou terecht.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:20 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nogmaals, dan snap je politiewerk niet helemaal. Maar het is wel lekker makkelijk afgeven op ze.
Mag ik je vragen waar je dat vandaan hebt dat er afgelopen zondag nog is ingegrepen?quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, ‘geen zak’, dat valt nog te bezien. Ze schijnen zondagavond nog te hebben ingegrepen.
Oh? Jij werkt bij de politie daar?quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel schuimbekkend tokkie Nederland dat zo begaan was met het belichten van twee kanten hoor ik vandaag opeens niet meer, gek.
3 sides to every story... Yours, Mine and the truth.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe meer ik lees over die vent hoe meer en meer ik tot de conclusie kom dat juist hij de gene was die liep te dreigen intimideren en te doen afgelopen weekend nog ook ongelofelijk hoeveel er in dat filmpje van hem trappen.
Zonder bewijzen valt er ook niks te doen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar hoe dit afloopt en of de politie idd geen bewijzen had, of misschien te laks heeft gereageerd.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zonder bewijzen valt er ook niks te doen.
Nouja ze deden er dusdanig genoeg aan dat het compleet uit de hand is gelopen. Goed werk in ieder gevalquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh? Jij werkt bij de politie daar?
De politie kan ook bijna niks doen totdat er iets heel ernstigs is gebeurd.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nouja ze deden er dusdanig genoeg aan dat het compleet uit de hand is gelopen. Goed werk in ieder geval
Ja want er zit niets tussen 0 en 100.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij rechercheur, dus kunnen we voor vragen en opmerkingen over de politie bij jou terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |