Jaquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er is zoveel moois in Nederland alleen al![]()
En vaak ook zo dicht bij je in de buurt
Visgeur kan ik wel hebben.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ziet er bijna hetzelfde uit
Heb je liever de visgeur?
Als ik heel eerlijk ben ruikt zeewier niet naar vis, en heeft het eigenlijk een heerlijke zeegeurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:49 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb mijn foto’s van de kaasbunker even opgezocht.
Maar daar staat Aoibhin nogal prominent op, dus ik deel een andere foto.
Uitzicht vanaf de vuurtoren van Vlieland, vlakbij de bunker:Géén bunker, géén kaas, géén AobinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarder je ridderlijkheid dan weer wel.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Aw Ze vallen bij bosjes ookquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:37 schreef chufi het volgende:
Benny Muller is overleden![]()
https://www.nu.nl/voetbal(...)ftijd-overleden.html
Hoe kan je pieken als er geen dalen zijn?quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Juist! Die dan weer wel
Lees nog ff verderquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe kan je pieken als er geen dalen zijn?
Ik had het er van de week ook met een collega over dat steeds meer idolen/bekenden/beroemde mensen uit onze jeugd weg vallen.quote:
Ja valt best wel opquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het er van de week ook met een collega over dat steeds meer idolen/bekenden/beroemde mensen uit onze jeugd weg vallen.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:49 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb mijn foto’s van de kaasbunker even opgezocht.
Maar daar staat Aoibhin nogal prominent op, dus ik deel een andere foto.
Uitzicht vanaf de vuurtoren van Vlieland, vlakbij de bunker:Mooie dagen waren datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb mijn foto van het kaasplankje even opgezocht:
Daar staan wij niet op
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mooie dagen waren dat![]()
[ afbeelding ]
Daar staan wij niet op
Ik zie dat jullie de witte port gekozen hebben, dapperquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar staan wij niet op
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar staan wij niet op
Goed gevuld glas portquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zie dat jullie de witte port gekozen hebben, dapper!
Ja hè?quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zie dat jullie de witte port gekozen hebben, dapper!
In mijn herinnering was dat een soort vijgenjamquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Wat zit er voor zoet prutje in dat bamboebakje?
Ja heerlijk is dat bij kaas, dat zoetequote:Op woensdag 17 januari 2024 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In mijn herinnering was dat een soort vijgenjamAltijd lekker bij kaas
En daarna moeten we erheen!quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]We moeten dat adres hebben
RoadTripquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Jij weetquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
D. in TV / Het is glad! Amsterdammers op hun gat!
Misschien heeft @:D. hem nog op zijn pc.
Dat rijmt
D.aar is ie!quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben die reeks begonnen
Oke, ik zie je op Vlieland wel.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wadlopen !
Wat Lopen?
Jij bent gek!
Kweeperenjam is ook zo heerlijk daarbijquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja heerlijk is dat bij kaas, dat zoete
quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
RoadTripIk ben voor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vlieland is sowieso mooi
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Nu heb ik echter geen idee of ik 'm zo kan terugvinden, omdat het klinkt alsof ik op alle foto's iemand moet zoeken die zwaaitquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kweeperenjam is ook zo heerlijk daarbij
Gezellig, maar zijn er Uberhaupt wel taxi's op zo'n klein eiland?quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zullen we een taxi delen?
Nog éénquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben voor!Vlieland is sowieso mooi
Alleen op de foto's uit 2010quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Nu heb ik echter geen idee of ik 'm zo kan terugvinden, omdat het klinkt alsof ik op alle foto's iemand moet zoeken die zwaait
Leuke woordgrapquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig, maar zijn er Uberhaupt wel taxi's op zo'n klein eiland?
Ik was ooit op Ameland met een fam reunie, daar mocht je niet met je auto heen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig, maar zijn er Uberhaupt wel taxi's op zo'n klein eiland?
Nee he, het lijkt mij ook niet, ik ga eens even kijken hoe het zit.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuke woordgrap![]()
Vlielanders mogen zelf wel een auto hebben volgens mij en er is een bus van de ene kant van het eiland naar de andere. Taxi's gok ik van niet
Wat erg, dat is toch een beetje een jeugdtraumaquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik was ooit op Ameland met een fam reunie, daar mocht je niet met je auto heen.
Dus wij parkeren op het vaste land... met de boot naar Ameland. Onze ouders huren fietsen, en wij in de regenstorm op weg naar de logeerboerderij....
Halverwege zien we onze ouders voorbijkomen .....
....in een taxi.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat erg, dat is toch een beetje een jeugdtrauma
RoadTrip Met onsquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:20 schreef Deisyy het volgende:
bla bla bla... . Heb eigenlijk wel weer zin in een Waddeneiland, Vlieland of Ameland zal het dan worden.
bla..
Als het hoe het was geweest was Aoidinges nooit meer uit die bunker gekomenquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Géén bunker, géén kaas, géén Aobin![]()
Waarder je ridderlijkheid dan weer wel.
Bla bla bla? Ik heb daar een heel informatief stuk tekst getikt en jij noemt dat bla bla bla?quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
RoadTrip Met ons![]()
We stappen allemaal op de bus in Nijmegen, dat is het eerlijkst.
Ja heb hem laatst nog zien rondsluipen achter de barquote:Op maandag 8 januari 2024 22:24 schreef Koen66 het volgende:
is @:crv hier de laatste tijd nog wel eens gesignaleerd?
Ha!quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:23 schreef FaithHealer het volgende:
Ik dacht na jaren weer eens in te loggen en wat zie ik? oude bekenden.
Misschien las ik er over, kun je het nog eens herhalen?quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bla bla bla? Ik heb daar een heel informatief stuk tekst getikt en jij noemt dat bla bla bla?
En daar komt crv ineens uit de lucht vallenquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:23 schreef crv het volgende:
[..]
Ja heb hem laatst nog zien rondsluipen achter de bar
Kaasliefhebbers?quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En daar komt crv ineens uit de lucht vallen
quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Misschien las ik er over, kun je het nog eens herhalen?
ow shit verkeerde topicquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En daar komt crv ineens uit de lucht vallen
Dan is ie op zijn best jaquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< heeft hem gewoon ff lekker hard aangezet
Ik zie een punt hoor, maar ik maak er geen punt van.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:28 schreef FaithHealer het volgende:
Mijn punten en kommas doen het niet geen idee waarom. Vind het wel leuk julie weer eens te zien.
Ik vond het al zo raar dat je een post van Koen uit de KSC hier quote en beantwoorddequote:
Net zo scherp als altijd.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie een punt hoor, maar ik maak er geen punt van.
Er zit een lekker dreuntje in jaquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Afgelopen! Hij was lekkuh!
Zelfs de buren zijn blij
Het is te hopen dat meneer Zeelen goede gehoorbescherming heeftquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Straks , wij samen in de taxi, dan laat ik hem opzetten!
Altijd als ik er benquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raar dat je een post van Koen uit de KSC hier quote en beantwoordde
Maar het was even gezellig.
Een blinddoek lijkt me beterquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is te hopen dat meneer Zeelen goede gehoorbescherming heeft
Owquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een blinddoek lijkt me beter
Maar goed dat ik niet zo vaak komquote:
Wat is dezequote:Op woensdag 17 januari 2024 20:23 schreef crv het volgende:
[..]
Ja heb hem laatst nog zien rondsluipen achter de bar
Een trol denk ikquote:
Er komen hier wel meer bescheiden mensen hoor.quote:
Welkom terugquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:23 schreef FaithHealer het volgende:
< blij dat hij toch ook soms opgemerkt wordtquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er komen hier wel meer bescheiden mensen hoor.
Ik had wel eens van de Blue Men Group gehoord, maar wist niet dat ze echt blauw warenquote:
Dan pas ik daar goed tussenquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er komen hier wel meer bescheiden mensen hoor.
Niet zo bescheiden.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< blij dat hij toch ook soms opgemerkt wordt
ik kende deze uitvoering niet, maar hij is wel gaafquote:
En hoe gaat het met de trol? Nog steeds in het diepe diepe zuiden?quote:
ff luisterenquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:58 schreef Deisyy het volgende:
Deze uitvoering gaat regelmatig keihard in de auto
En kijken, want dat dansje van Jimmy Somerville is geweldigquote:
Lekker kliederenquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En kijken, want dat dansje van Jimmy Somerville is geweldig
Goeie versiequote:Op woensdag 17 januari 2024 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En kijken, want dat dansje van Jimmy Somerville is geweldig
Het gaat en jaquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe gaat het met de trol? Nog steeds in het diepe diepe zuiden?
Cool!quote:
Wow! Dat was een geweldige live performancequote:Op woensdag 17 januari 2024 20:58 schreef Deisyy het volgende:
Deze uitvoering gaat regelmatig keihard in de auto
Wat een tof filmpjequote:Op woensdag 17 januari 2024 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goeie versie
Ik vond die Jimmy altijd een beetje een rare... maar hier heeft hij bij mij een lans gebroken :
Met dat dansje en die gilletjes en kreetjes, geweldig!quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wow! Dat was een geweldige live performance
1. Ja, had ik ookquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een tof filmpje"Is it you?".
Ik vond Jimmy al leuk, maar nu nog meer.
Wat is hij klein hè
Heb je weer in mijn playlist zitten loeren?quote:
Mijn drie jaar oudere zus was Donna Summer fan, en dan heb ik het nog over elpees tijdquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:14 schreef Deisyy het volgende:
En dan hebben we natuurlijk nog de originele versie van Donna Summer, hier met Patrick Cowley.
Wel een beetje lang die extended versie
De juiste woorden in de verkeerde volgordequote:Op woensdag 17 januari 2024 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je weer in mijn playlist zitten loeren?
Je bent je zus steeds meer gaan waarderen of Donna Summer?quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn drie jaar oudere zus was Donna Summer fan, en dan heb ik het nog over elpees tijd![]()
Toen had ik er niet veel mee, of tegen... maar ben haar steeds meer gaan waarderen. En eigenlijk.. de Queen of Disco!! nu.
Donna S.
Beide!quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent je zus steeds meer gaan waarderen of Donna Summer?
Help mequote:Op woensdag 17 januari 2024 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De juiste woorden in de verkeerde volgorde
Ik weet welke je bedoelt maar ik kan niet op de naam komen...quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Er is nu een nieuw liedje op de radio en ik vind het heerlijk! en dat heb ik niet snel.
Ik dacht eerst dat Miley Cyrus het zong... maar dat blijkt toch niet.
Het heeft de tune van.. Cambodja van Wilde Kim volgens mij...
Weet iemand wat ik bedoel?
Oehhh!quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoelt maar ik kan niet op de naam komen...
Ja!! Heerlijk!! Geweldig!!quote:
I knowquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja!! Heerlijk!! Geweldig!!
Y're Amazingh!
42quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sure, Doe eens een pakkend nummertje dan
Ik heb andere plannen, ik ga nog even een aflevering af kijken en bijtijds naar bed, vroege wekker gaat vroeg af.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sure, Doe eens een pakkend nummertje dan
quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:23 schreef FaithHealer het volgende:
quote:
level 42 it's overquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb andere plannen, ik ga nog even een aflevering af kijken en bijtijds naar bed, vroege wekker gaat vroeg af.
Sra quo Meniaszquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb andere plannen, ik ga nog even een aflevering af kijken en bijtijds naar bed, vroege wekker gaat vroeg af.
ingesneeuwd ?quote:Op woensdag 17 januari 2024 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Dacht het niet eigenlijkquote:Op donderdag 18 januari 2024 06:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Wauw
En een vraagje: bestaat 1 tegen 100 eigenlijk nog?
Wel een van de wat betere kennis quizzenquote:Op donderdag 18 januari 2024 06:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Das dan jammer want ik vond het wel interessant.
Tijdens de pandemie is dat gehalveerd tot 1 tegen 50quote:Op donderdag 18 januari 2024 06:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Wauw
En een vraagje: bestaat 1 tegen 100 eigenlijk nog?
quote:
Je bedoelt de Nederlandse versie?quote:Op donderdag 18 januari 2024 06:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Das dan jammer want ik vond het wel interessant.
Mijn broer heeft een keer meegedaanquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je bedoelt de Nederlandse versie?
Het nieuwe seizoen Eén tegen 100 start op zondag 5 mei 2024 en zal lopen tot en met 30 juni 2024. Eén tegen 100 is dé zenuwslopende kennisquiz van Nederland!
En heeft die veel mensen weten weg te spelen?quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn broer heeft een keer meegedaan
Ja, hij kwam een heel eind.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
En heeft die veel mensen weten weg te spelen?
Ik wilde er al niets van zeggenquote:
Ga je sleeën?quote:
Soms kies je idd net het foute antwoordtquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, hij kwam een heel eind.
Hij ging uiteindelijk de mist in bij iets wat hij eigenlijk wel wist. Maar je kunt niet al je kennis paraat hebben.
Hij vond het een leuke ervaring
Ah ze gaan weer terug naar 100quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je bedoelt de Nederlandse versie?
Het nieuwe seizoen Eén tegen 100 start op zondag 5 mei 2024 en zal lopen tot en met 30 juni 2024. Eén tegen 100 is dé zenuwslopende kennisquiz van Nederland!
Laat maarquote:
Ik vind het ............quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Laat maar![]()
![]()
maar hopelijk geniet je een beetje van de sneeuwpracht![]()
ik kan toch wel intens blij worden van zo'n maagdelijk wit sneeuwtapijt in de ochtend
Laat het vooral vallen in bossen, parken etc. Maar niet op wegen, stoepenquote:
Ja hallo maar zo werkt het nietquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat het vooral vallen in bossen, parken etc. Maar niet op wegen, stoepen
En in de bergen, dat mensen kunnen skiën
Nee alleen een Full experience. Alles witquote:
Juist ja!quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee alleen een Full experience. Alles wit
Wij hebben hier weer eens zo goed als nietsquote:
Ja hier ook alleen ijsquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Wij hebben hier weer eens zo goed als nietsVanochtend weer ijs, dat dan weer wel
Begint hier zowaar net te regenenquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja hier ook alleen ijsgeen sneeuw te zien
![]()
Beetje jammer weer
quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Begint hier zowaar net te regenen
Ik ging vanochtend naar de winkel en toen ik 15 minuten later terugliep was alles wit , inclusief het ijs op de grachtquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja hier ook alleen ijsgeen sneeuw te zien
![]()
Beetje jammer weer
quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ging vanochtend naar de winkel en toen ik 15 minuten later terugliep was alles wit , inclusief het ijs op de gracht
quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ging vanochtend naar de winkel en toen ik 15 minuten later terugliep was alles wit , inclusief het ijs op de gracht
Mislukte ripdeal.quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mislukte ripdeal.
Straks weer extra aanslagen
Ik ga er vanuit dat het nog wel weer eens gaat sneeuwenquote:Op donderdag 18 januari 2024 14:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Misschien sneeuwt het nog wel eens.
Zit wel hoog in 🇧🇪
Ja, zowel de dames als heren hebben het EK gewonnen en zich daarmee geplaatst.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:34 schreef chufi het volgende:
vraagje @:marcb1974 Is Nederlands hockey al geplaatst voor OS Parijs? Ik kijk nu toevallig een OKT in Valencia
OK ..quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, zowel de dames als heren hebben het EK gewonnen en zich daarmee geplaatst.
Het vriest hier, dus nee, dat is nog niet wegquote:
Dan ligt het als water in het dal die dan weer overstroomtquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het vriest hier, dus nee, dat is nog niet weg
Zag wel dat het komende dinsdag 14 graden wordt,
Gok dat het voor die tijd weg is
Ze waarschuwen al dat de rivieren dit weekend weer aanzienlijk hogen kunnen staanquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ligt het als water in het dal die dan weer overstroomt
Dat zou lichtelijk onzinnig zijn aangezien ik hoger woon dan datquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:58 schreef chufi het volgende:
Je hele huishouden naar de 1e verdieping sjouwen dus
Ja jaquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zou lichtelijk onzinnig zijn aangezien ik hoger woon dan dat
Om eerlijk te zijn, beide. De mama vind het niet zo leuk om door de sneeuw te rijden aangezien ik niet meer met de auto mag rijden ivm slaapapneu.quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het nog wel weer eens gaat sneeuwen![]()
Hou je ook wel van sneeuw of vind je het helemaal niets?
Ja dat kan best leuk zijnquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, beide. De mama vind het niet zo leuk om door de sneeuw te rijden aangezien ik niet meer met de auto mag rijden ivm slaapapneu.
Sneeuwballengevecht
40+SC fightquote:
Oh ja dat is dan weer een nadeelquote:
Doen we het zoquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en er rijden geen treinen in die regio
Snowboarden naar Limburg 🏂quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Doen we het zo![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)oardend-de-heuvel-af
Lekkerquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:29 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Pakket![]()
[ afbeelding ]
@:Aoibhin
Lijkt op dat van een vorige keerquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:29 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Pakket![]()
[ afbeelding ]
@:Aoibhin
OK zal wel lekker zijn ..quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Klopt. Maar net even anders: met peren, halloumi, en walnoten; en zonder appels.
Ik moest er laatst aan denken, ook alweer 40 jaar oud.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
I Love it when a Plan comes together
Nu op Veronica, de filmquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest er laatst aan denken, ook alweer 40 jaar oud.
Die wil ik echt niet zien.quote:
Je bent nu toch al wat te laatquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die wil ik echt niet zien.
Met Jessica Bielquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die wil ik echt niet zien.
Zonder Dwight Schultz, Dirk Benedict, MrT en George Peppard is het nep.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met Jessica Biel![]()
En hij is nog wel grappig ook, beetje als de serie.
Kloptquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zonder Dwight Schultz, Dirk Benedict, MrT en George Peppard is het nep.
Ik baal een beetje dat ik hem gemist hebquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt
Zegt niet dat het niet leuk is.
Terugkijken dan?quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik baal een beetje dat ik hem gemist heb
Sommige dingen moet je per definitie niet willen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik baal een beetje dat ik hem gemist heb
Waarom ben je er zo op tegen? Bang dat je het stiekem toch leuk zou vinden?quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je per definitie niet willen.
Vooral die enequote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:02 schreef Domnivoor het volgende:
Persconferentie bij het Witte Huis, met v.l.n.r. Mike, Mike, Mike en Mike.
Mike kijkt een beetje zuur![]()
[ afbeelding ]
cnn.com
Ik had het gezien idd , jammer, duurt het weer langer.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:54 schreef pullup het volgende:
@:puzzie![]()
https://www.volkskrant.nl(...)r#Echobox=1705649459
Ja er was wat hagel achtigs gevallen vannachtquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:13 schreef chufi het volgende:
Had ik niet verwacht dat de sneeuw nog onder mn schoenen knisperde bij een strak blauwe hemel...
Vaarwel danquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:38 schreef engine het volgende:
Hier 15 cm sneeuw gevallennog een dagje off piste boarden
quote:
Dat is wat de meerderheid van m'n vrienden doen. Ze kunnen er eigenlijk geen zak van maar ze gaan wel hardquote:
Ja klinkt bekendquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:14 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is wat de meerderheid van m'n vrienden doen. Ze kunnen er eigenlijk geen zak van maar ze gaan wel harddie snelheden haal ik niet op m'n snowboard. Vandaag met al die hopen komen ze meteen in de problemen
quote:
Beetje toespraken luisteren in de Allianz Arena over ...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
Moest jij niet naar München vandaag?
Quequote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
Moest jij niet naar München vandaag?
Ik zappte toevallig langs de ARD of ZDF en zag een live-toespraak... en een tribune met mensen in grijs/zwarte pakken .. zappte gauw weer verder... Volgens mij is morgen de begrafenis of wat het ok zal worden .. Maar het skiën in Kitzbuhl begint er zelfs wat later om ...quote:
Zag het ook voorbij komen ja.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zappte toevallig langs de ARD of ZDF en zag een live-toespraak... en een tribune met mensen in grijs/zwarte pakken .. zappte gauw weer verder... Volgens mij is morgen de begrafenis of wat het ok zal worden .. Maar het skiën in Kitzbuhl begint er zelfs wat later om ...
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik niet, ik moet nog één of andere 'zwaaifoto' zien te vinden
Ja daar kan je wel even zoet mee zijn die allemaal te postenquote:
quote:
Wel bizar jaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:13 schreef chufi het volgende:
Zo dan ... sta je als broekie van 16 op een toernooi in Bahrain gooi je met je eerste 9 pijlen een nine-darter
Knippen ze daar wel eens mis ?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Haartjes geknipt bij Brainwash in Roosendaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Knippen ze daar wel eens mis ?Dat was een ongelukje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Ah jee voorzichtig doen hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |