Die Richard zou toch zelf ook een jachtvergunning hebben.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:56 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
Ja, maar niet dat hele dorp maar een wapen in huis heeft liggen.
En dat jagersclubje is al heel lang een probleem, tientallen jaren, dat gaat nog terug tot in de tijd van m'n Opa.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sorry, verkeerde topic. Nee niet die I. mafklapper.
Het slachtoffer heette volgens Geen Stijl geen Sam, maar Przemyslaw Czerniawskiquote:
Bij mijn weten zijn wapens ingedeeld in categorieen (net als vuurwerk)quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel opvallend dit:
[..]
Zeker in combinatie met de meldingen van beide partijen, als het waar is dat er bij de slachtoffers een honkbalknuppel in beslag is genomen dan is het op z'n minst vreemd dat ze over de verdachte nog moeten uitzoeken of hij een wapenvergunning had, en dat ze meerdere wapens in beslag hebben kunnen nemen.
Nee was een bijnaam ofzo. Zijn naam is wat moeilijk uit te spreken voor Nederlanders.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:59 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Het slachtoffer heette volgens Geen Stijl geen Sam, maar Przemyslaw Czerniawski
https://www.geenstijl.nl/5174408/video-dader-live-weiteveen
Had gelezen…quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:54 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Nou ik had wel gelezen dat die mensen die nu dood zijn glas in de voerbakken van de paarden hadden gedaan,, maar deze zaak heeft heel veel verschillende kanten.
Roep/bijnaam Samquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:59 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Het slachtoffer heette volgens Geen Stijl geen Sam, maar Przemyslaw Czerniawski
https://www.geenstijl.nl/5174408/video-dader-live-weiteveen
Ja, en dit is het moment dat ik er officieel helemaal niks meer van snap, want het stel dat omgebracht is staat ook op Facebook met paarden.quote:
Je zou bijna gaan denken dat veel van die wildwestverhalen op X/facebook waarop een tweevoudig moordenaar een soort heldenverering kreeg niet helemaal kloppenquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:06 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ja, en dit is het moment dat ik er officieel helemaal niks meer van snap, want het stel dat omgebracht is staat ook op Facebook met paarden.
Die facebook van Ineke lijkt weg te zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:06 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ja, en dit is het moment dat ik er officieel helemaal niks meer van snap, want het stel dat omgebracht is staat ook op Facebook met paarden.
Nee hoor, is er nog.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Die facebook van Ineke lijkt weg te zijn.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:11 schreef pmponer het volgende:
Maar nog geen dagelijkse update dus. Jammer
Die ene profiel waarin op de profielfoto man, vrouw en 2 kinderen te zien is was is weg, maar dat zal een andere Ineke zijn geweest.quote:
Ries zit in de bajes pik. Dat wordt hem sowieso niet.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:13 schreef pmponer het volgende:
Nou er lijkt me genoeg te vertellen op het moment, eerst met zo een filmpje komen en daarna niks is wat flauw imho.
Ja, het huis heeft stallen en dergelijke.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:06 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ze staat op de profielfoto met haar twee kinderen, een jongen en een meisje.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Die ene profiel waarin op de profielfoto man, vrouw en 2 kinderen te zien is was is weg, maar dat zal een andere Ineke zijn geweest.
Ik heb het al eerder gezegd. Glas, blik of andere troep in hooi komt wel vaker voor.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:06 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |