Nou ja, de Zwitserse selectiecommissie zal dit toch wel live gehoord hebben. En sowieso is bij de Zwitsers de zang meestal wel prima.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:20 schreef Em31 het volgende:
Ik kan me ondertussen best voorstellen dat dit rustig richting de favorieten/nummer 1 positie bij de bookmakers gaat. Het is toch wel anders, daardoor best origineel en hoewel het wat chaotisch is soms zitten er wel hele goede stukken in. Dit gaat sowieso opvallen.
Alleen wat hier eerder ook gezegd werd, ook de grootste kans dat dit live nogal misgaat.
Ik ben ook wel redelijk om, al hadden ze misschien dat rapstukje eruit moeten halen, het is al zoveel. De opera achtige vocals bij de drum and bass muziek is best tof.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:26 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben inmiddels gewend en helemaal OM mensen
Ja maar je weet hoe dat soms gaat als ze daar op het podium staan, eventueel met een staging waarin je veel moet bewegen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, de Zwitserse selectiecommissie zal dit toch wel live gehoord hebben. En sowieso is bij de Zwitsers de zang meestal wel prima.
Nou ja, op Bohemian Rhapsody stemmen ze ook massaal, en dit is toch ergens de drie minuten versie daarvan.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben ook wel redelijk om, al hadden ze misschien dat rapstukje eruit moeten halen, het is al zoveel. De opera achtige vocals bij de drum and bass muziek is best tof.
Maar als wij er 5-10 keer naar moeten luisteren voordat we het meer waarderen, gaat het dan wel werken voor Henk en Ingrid die dit straks voor het eerst zien?
Ik moet het ook nog maar zien uiteraard. Maar op zich kun je wel een staging bedenken waarin hij niet zo veel hoeft te doen, anders dan zingen, en kunnen de anderen op het podium er dan een beetje hysterisch omheen zwerven.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar je weet hoe dat soms gaat als ze daar op het podium staan, eventueel met een staging waarin je veel moet bewegen.
Mij eerder aan queen met Freddy Mercury.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:00 schreef Tinkepink het volgende:
Geweldig nummer. Voor mij - net als bij Joost- een goede jaren ‘90 vibe. Moest erg denken aan de Sisters of Mercy.
Het doet mij wel wat denken aan:quote:Op maandag 11 maart 2024 20:00 schreef Tinkepink het volgende:
Moest erg denken aan de Sisters of Mercy.
Finland 2023! Prima keuze dan. Fijn, wat dit nummer verdient een puike staging.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:46 schreef grazz het volgende:
Volgens Zwitserse media is het Fredrik Rydman die de staging gaat doen. Zie hieronder zijn eerdere werk
[ afbeelding ]
Ik ben erg benieuwd of en hoe dit zich live staande houdt.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 23:49 schreef Momo het volgende:
30 maart op pre party Madrid dus voor het eerst live, hopelijk doet Nemo het beter dan Mia en Dion daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |