Dit en dan 3 minuten lang plus alle denkbare emoties x 10. Helemaal uitgeblust na dit nummer.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:53 schreef Funhouse het volgende:
Eerste luisterervaring:
[ afbeelding ]
Ik vond het ook veeeel langer dan drie minuten lijken te duren. Het lied gaat alle kanten op en toch vond ik het saai.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:16 schreef Greys het volgende:
De eerste tien seconden sprak het me wel aan en daarna had ik het gevoel dat het lied nog 8,5 minuut duurde dus nah nee, niet m'n kopje thee zo na de eerste luistersessie.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:53 schreef Funhouse het volgende:
Eerste luisterervaring:
[ afbeelding ]
Ja vrees ik ook voor. Hoop voor een flinke jurystem in ieder geval, want originaliteit en zangkwaliteit heeft het in ieder gevalquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik vind het wel leuk, maar grote kans dat dit live zwaar tegenvalt.
quote:Switzerland | For his Eurovision performance, Nemo will work with Benke Rydman, who has previously worked with Mans Zelmerlow and Kaarija. He also announced in an interview that he wants to win Eurovision.
Ze zijn er voorbijquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:53 schreef BramVeen2002 het volgende:
Ik snap de hele hype hiervan echt niet...
Als ze dan ook nog eens Italië voorbijgaan![]()
quote:
Als de vocals on point zijn dan is dit een gegarandeerde top 5, vocals niet ok? Dan kan dit zo achterblijven in de semi.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:06 schreef TheVulture het volgende:
Van de topfavoriet is dit denk ik wel degene die het hardst onderuit kan gaan zodra de repetities beginnen. Ben heel benieuwd wat hier live van over blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |