maar die rohanna oid had toen ze voor het eerst het huis inging al een sleutel in een kastje hangen in een groen kamertje. stond op afblijven.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft misschien iets te doen met de spiegelkamer, die moeten een sleutel zien te vinden.
Die kan het dus ook zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:18 schreef Snoozey het volgende:
[..]
maar die rohanna oid had toen ze voor het eerst het huis inging al een sleutel in een kastje hangen in een groen kamertje. stond op afblijven.
Die is al weg. Rohani heeft die s nachts moeten pakken.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:18 schreef Snoozey het volgende:
[..]
maar die rohanna oid had toen ze voor het eerst het huis inging al een sleutel in een kastje hangen in een groen kamertje. stond op afblijven.
Ze is goed bezig met dat de mensen haar niet leuk vindenquote:Op woensdag 17 januari 2024 13:18 schreef Rhosyn het volgende:
Ariani weer zielig doen. Zij denkt het eerste er uit te gaan.
Ik Ik Ik ik denk dat ze mij niet leuk vinden..
Ik ik ik
Kontconnectie?quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:16 schreef Snoozey het volgende:
adriana heeft nog niet met iedereen een konkonnektie
alice wel
en kontkonnektie?quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:16 schreef Snoozey het volgende:
adriana heeft nog niet met iedereen een konkonnektie
alice wel
Misschien komen deze doosjes uit de spiegelkamer? Daar stond toch een hele glazen vitrinetafel vol met van die glimmende doosjes?quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft misschien iets te doen met de spiegelkamer, die moeten een sleutel zien te vinden.
Klopt, dus de keuze van het doosje zal wel door hen gemaakt zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Misschien komen deze doosjes uit de spiegelkamer? Daar stond toch een hele glazen vitrinetafel vol met van die glimmende doosjes?
Als je honger hebt eet je alles hoor. En ze zullen er wel nog pindakaas oversmeren.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:25 schreef Frummelie het volgende:
Kan nou niet zeggen dat die pannenkoeken er appetijtelijk uitzien...
Die sleutel heeft Ronahi er snachts sluipend door het huis uitgehaaldquote:Op woensdag 17 januari 2024 13:18 schreef Snoozey het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |