Het Australische kijkt wel lekker weg maar vind het soms wel erg langdradig en heeeeeeeel veel afleveringen.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:09 schreef Serinde het volgende:
Helemaal anders? Misschien meer zoals de Australische? Die heb ik deze zomer gekeken , vermakelijk maar zooooooooo’n nepperij met al die kleding etc. Maar toch, als je even niks kan moet je toch wat hebben om lekker weg te kijken![]()
Het idee van wekelijkse etentjes met de groep en dan gesprekken over de afgelopen week met de experts vind ik wel wat hebben.
https://www.telegraaf.nl/(...)p-de-klippen-gelopenquote:Jantine en Jeppe, die met elkaar trouwden in het afgelopen seizoen van Married at first sight, maken donderdag bekend dat zij een punt achter hun relatie hebben gezet.
Wat jammer.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:14 schreef GereDathan het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)p-de-klippen-gelopen
Wat is het verhaal dan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 04:19 schreef W00fer het volgende:
Pas in april 2025 op tv en dan drie keer per week. Hele seizoen er doorheen in 6 weken tijd (ipv 9 weken).
Dat verhaal van Jeppe en Jantine is wel heftig.
Gelukkig niet, want de schoonouders die ik in het verleden heb gezien (nog in de datefase) dat waren me toch een stel moeilijke zeurdersquote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat jammer.![]()
Aan de ene kant verbaast het me niet. Het was vanaf het begin wel echt op de teentjes lopen om elkaar te begrijpen (beetje een red flag, imo) maar doordat ze allebei zo lief en loyaal waren, leek het toch te slagen.![]()
Toen ik de ouders van Jeppe vergeleek met die van Jantine zag ik wel een flink verschil, maar je trouwt natuurlijk niet met je schoonouders.
Jij hebt Jantine gedatet?quote:Op zondag 22 december 2024 19:20 schreef W00fer het volgende:
[..]
Gelukkig niet, want de schoonouders die ik in het verleden heb gezien (nog in de datefase) dat waren me toch een stel moeilijke zeurders
Dan denk je een leuke meid gevonden te hebben totdat je haar familie ziet op foto's of filmpjes. Dan weet je gelijk al genoeg
Neeeeee, ik reageerde op " je trouwt natuurlijk niet met je schoonouders" in het algemeen.quote:
Daar zijn we allen blij mee. Snel het topic ontvolgen zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:49 schreef roos94 het volgende:
Meh, ik heb t wel een beetje gehad met mafs eigenlijk.
Voel je je beter nu?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:48 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Daar zijn we allen blij mee. Snel het topic ontvolgen zou ik zeggen.
Famous last words, je gaat kijken dadelijk als er weer een hoop gossip isquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:49 schreef roos94 het volgende:
Meh, ik heb t wel een beetje gehad met mafs eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |