abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212531332
Bastiaan hoeft in ieder geval nooit voorbehoedsmiddelen te gebruiken. Wat een zaaddodende saaie knurft zeg.
pi_212532101
Malou en Sarath :')
Eigenlijk een prima match, kinderachtiger kan bijna niet.
  donderdag 22 februari 2024 @ 09:33:52 #153
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_212533071
Het schijnt dat Dirk aan het daten is:
https://www.shownieuws.nl(...)liefde-van-mafs-dirk
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 22 februari 2024 @ 09:35:50 #154
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_212533089
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 23:40 schreef GereDathan het volgende:
Bastiaan hoeft in ieder geval nooit voorbehoedsmiddelen te gebruiken. Wat een zaaddodende saaie knurft zeg.
Bij haar spat het er anders ook niet vanaf :P
Where law ends, tyrrany begins.
pi_212533716
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 23:40 schreef GereDathan het volgende:
Eens, maar van dat mens waar ie mee gekoppeld is en die kijkt alsof ze verkracht wordt als ze hem "puur functioneel" moet vasthouden op die jetski spuit je ook niet bepaald de verf van het plafond.
pi_212545953
Ben weer bij, maar god wat zijn Malou en Sarath vervelend om naar te kijken met dat "laten we het luchtig houden, maar eigenlijk is het volkomen kut"-toneelstuk... niet dat ze elkaar de tent uit moeten vechten zoals een Anneke richting Dirk, maar die Punica-oaseact om vooral niet op elkaars tenen te trappen was bloedirritant.

Ik heb het idee dat de homo's en David en Kim enorm naar de friendszone aan het glijden zijn, dus ik zou niet weten welk koppel het dan volhoudt, misschien dan toch Jeppe en Jantien. Bij Jerney en Jeffrey lijkt het ook wat te stagneren.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_212545991
quote:
10s.gif Op donderdag 22 februari 2024 10:23 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Eens, maar van dat mens waar ie mee gekoppeld is en die kijkt alsof ze verkracht wordt als ze hem "puur functioneel" moet vasthouden op die jetski spuit je ook niet bepaald de verf van het plafond.
Oh ja die was ik vergeten _O- zij is inderdaad wel het prototype eeuwige vrijgezel en vind het veel te moeilijk om iemand qua gevoel toe te laten,,,
pi_212613115
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ja die was ik vergeten _O- zij is inderdaad wel het prototype eeuwige vrijgezel en vind het veel te moeilijk om iemand qua gevoel toe te laten,,,
En toch hoor ik haar vanavond zeggen: "Het intieme gedeelte weegt best wel zwaar bij mij, want ik ben gewoon niet op zoek naar een nieuwe beste vriend. Ik wil ook met iemand ... kunnen stomen."

Overigens denk ik dat het tussen Gerben en Erik toch niks wordt. Heel erg langzaam en afwachtend.
pi_212614529
Sjonge wat heeft Malou nou toch aangetrokken op het vliegveld?
pi_212614988
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 21:05 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
En toch hoor ik haar vanavond zeggen: "Het intieme gedeelte weegt best wel zwaar bij mij, want ik ben gewoon niet op zoek naar een nieuwe beste vriend. Ik wil ook met iemand ... kunnen stomen."

Overigens denk ik dat het tussen Gerben en Erik toch niks wordt. Heel erg langzaam en afwachtend.
Die laatste twee gaan inderdaad linea recta de friendzone in, met name door Erik.
pi_212625260
Bij Bastiaan en Susan is er niet eens meer sprake van een dood paard, maar volledig ontbonden.
pi_212627104
Ik vind Erik niet zo leuk.
pi_212627197
Nee ik vind Erik ook niet leuk.
pi_212628408
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Bij Bastiaan en Susan is er niet eens meer sprake van een dood paard, maar volledig ontbonden.
Suzanne voelt zich zo ongemakkelijk, die is bloednerveus.
Ik snap het wel, ik zou ook de creeps krijgen van Bastiaan. Mijn gaydar slaat nog steeds wel enorm uit bij hem.
pi_212628784
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2024 22:40 schreef S_E het volgende:
Ik vind Erik niet zo leuk.
Die is heel afstandelijk en een tikkeltje onnodig uit de hoogte
pi_212631984
Erik, Bastiaan en Susan zijn echt verschrikkelijk. Daar waar Serath en Malou op zijn minst nog eerlijk lijken te zijn. Anneke ook walgelijk natuurlijk en echt absurd van het programma dat ze door willen gaan met Dirk en Anneke. Als ik Dirk was was ik heel, heel hard weggerend.
pi_212633470
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 12:39 schreef GereDathan het volgende:
Erik, Bastiaan en Susan zijn echt verschrikkelijk. Daar waar Serath en Malou op zijn minst nog eerlijk lijken te zijn. Anneke ook walgelijk natuurlijk en echt absurd van het programma dat ze door willen gaan met Dirk en Anneke. Als ik Dirk was was ik heel, heel hard weggerend.
Die Anneke is inderdaad helemaal buiten de werkelijkheid, wat een hooghartige tante.
pi_212633929
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 14:24 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Die Anneke is inderdaad helemaal buiten de werkelijkheid, wat een hooghartige tante.
Ze hadden het geteld volgens mij, ze zegt in dat eindgesprek 38 (!) keer "ik" _O-
pi_212634170
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 15:07 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ze hadden het geteld volgens mij, ze zegt in dat eindgesprek 38 (!) keer "ik" _O-
Die deskundige Patrick legde de vinger wel perfect op de zere plek, zij was verliefd op de aandacht en het feit van de huwelijksdag zelf, meer voor het plaatje voor de buitenwereld. Ze heeft zich geen moment opengesteld voor Dirk.
pi_212636721
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 15:26 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Die deskundige Patrick legde de vinger wel perfect op de zere plek, zij was verliefd op de aandacht en het feit van de huwelijksdag zelf, meer voor het plaatje voor de buitenwereld. Ze heeft zich geen moment opengesteld voor Dirk.
Ja, had hij goed gezien.

Wel de eerste keer in 8 jaar ;( ongeveer
pi_212638109
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 15:26 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik zou er niet trots op zijn als ik Patrick was. Dat had hij vooraf moeten zien toch? Hoe kan zo'n Anneke door alle tests rollen? Begin er toch ook naar te neigen dat het bewust gedaan wordt voor de kijkcijfers.
pi_212638303
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 20:05 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ik zou er niet trots op zijn als ik Patrick was. Dat had hij vooraf moeten zien toch? Hoe kan zo'n Anneke door alle tests rollen? Begin er toch ook naar te neigen dat het bewust gedaan wordt voor de kijkcijfers.
Dat wel ja :Y
pi_212708823
Ik vond Jantine in het begin tenenkrommend over de kinderwens, ze kwam zo kinderlijk en simpel over, maar ze is oprecht en nuchter. Jeppe ook. Zou leuk zijn als het echt een succes is. :Y

Jeffrey en Jerney: hopelijk vindt hij haar niet te soft want andersom zit het volgens mij wel goed.

2 succesvolle koppels, zou dat toch een mooie score zijn? :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_212708870
Hoe kan het dat we Maloe op zoveel beelden genietend en blij hebben gezien, maar zij kon niet één leuk moment opnoemen? :?

Waarom is ze zo woedend nu ook weer? Wat hebben we gemist?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_212710367
Zo wat een moeilijke truus is die Malou, die komt echt alleen maar naar dat koppelsdiner om Sarath nog een extra trap na te geven. Je kunt van die jongen van alles vinden, maar hij ziet tenminste nog de postieve kanten. Zij doet nu net alsof het alleen maar de hel is geweest en bewijst daarmee dat al die hyperenthousiaste cameramomentjes dus allemaal toneel waren. Raar mokkel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')