Bij haar spat het er anders ook niet vanafquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:40 schreef GereDathan het volgende:
Bastiaan hoeft in ieder geval nooit voorbehoedsmiddelen te gebruiken. Wat een zaaddodende saaie knurft zeg.
Eens, maar van dat mens waar ie mee gekoppeld is en die kijkt alsof ze verkracht wordt als ze hem "puur functioneel" moet vasthouden op die jetski spuit je ook niet bepaald de verf van het plafond.quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:40 schreef GereDathan het volgende:
Bastiaan hoeft in ieder geval nooit voorbehoedsmiddelen te gebruiken. Wat een zaaddodende saaie knurft zeg.
Oh ja die was ik vergetenquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Eens, maar van dat mens waar ie mee gekoppeld is en die kijkt alsof ze verkracht wordt als ze hem "puur functioneel" moet vasthouden op die jetski spuit je ook niet bepaald de verf van het plafond.
En toch hoor ik haar vanavond zeggen: "Het intieme gedeelte weegt best wel zwaar bij mij, want ik ben gewoon niet op zoek naar een nieuwe beste vriend. Ik wil ook met iemand ... kunnen stomen."quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ja die was ik vergetenzij is inderdaad wel het prototype eeuwige vrijgezel en vind het veel te moeilijk om iemand qua gevoel toe te laten,,,
Die laatste twee gaan inderdaad linea recta de friendzone in, met name door Erik.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:05 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
En toch hoor ik haar vanavond zeggen: "Het intieme gedeelte weegt best wel zwaar bij mij, want ik ben gewoon niet op zoek naar een nieuwe beste vriend. Ik wil ook met iemand ... kunnen stomen."
Overigens denk ik dat het tussen Gerben en Erik toch niks wordt. Heel erg langzaam en afwachtend.
Suzanne voelt zich zo ongemakkelijk, die is bloednerveus.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Bij Bastiaan en Susan is er niet eens meer sprake van een dood paard, maar volledig ontbonden.
Die is heel afstandelijk en een tikkeltje onnodig uit de hoogtequote:
Die Anneke is inderdaad helemaal buiten de werkelijkheid, wat een hooghartige tante.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:39 schreef GereDathan het volgende:
Erik, Bastiaan en Susan zijn echt verschrikkelijk. Daar waar Serath en Malou op zijn minst nog eerlijk lijken te zijn. Anneke ook walgelijk natuurlijk en echt absurd van het programma dat ze door willen gaan met Dirk en Anneke. Als ik Dirk was was ik heel, heel hard weggerend.
Ze hadden het geteld volgens mij, ze zegt in dat eindgesprek 38 (!) keer "ik"quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Anneke is inderdaad helemaal buiten de werkelijkheid, wat een hooghartige tante.
Die deskundige Patrick legde de vinger wel perfect op de zere plek, zij was verliefd op de aandacht en het feit van de huwelijksdag zelf, meer voor het plaatje voor de buitenwereld. Ze heeft zich geen moment opengesteld voor Dirk.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:07 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ze hadden het geteld volgens mij, ze zegt in dat eindgesprek 38 (!) keer "ik"
Ja, had hij goed gezien.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die deskundige Patrick legde de vinger wel perfect op de zere plek, zij was verliefd op de aandacht en het feit van de huwelijksdag zelf, meer voor het plaatje voor de buitenwereld. Ze heeft zich geen moment opengesteld voor Dirk.
Ik zou er niet trots op zijn als ik Patrick was. Dat had hij vooraf moeten zien toch? Hoe kan zo'n Anneke door alle tests rollen? Begin er toch ook naar te neigen dat het bewust gedaan wordt voor de kijkcijfers.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die deskundige Patrick legde de vinger wel perfect op de zere plek, zij was verliefd op de aandacht en het feit van de huwelijksdag zelf, meer voor het plaatje voor de buitenwereld. Ze heeft zich geen moment opengesteld voor Dirk.
Dat wel jaquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:05 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik zou er niet trots op zijn als ik Patrick was. Dat had hij vooraf moeten zien toch? Hoe kan zo'n Anneke door alle tests rollen? Begin er toch ook naar te neigen dat het bewust gedaan wordt voor de kijkcijfers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |