abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212348820
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg bij bijna alle koppels ondertussen wel mijn twijfels, alleen bij David en Kim zie ik het wel lukken.
No way. Zij is leuk en spontaan, hij is alles behalve dat in een niet zo aantrekkelijke verpakking. Krijg al het gevoel dat ze hem schattig/aandoenlijk vind en dat is niet goed. Ook is hij beetje pretentieus met z'n blabla maar niet down to earth wat zij volgens mij graag zou willen, In het nu leven.
pi_212348998
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 17:38 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]
No way. Zij is leuk en spontaan, hij is alles behalve dat in een niet zo aantrekkelijke verpakking. Krijg al het gevoel dat ze hem schattig/aandoenlijk vind en dat is niet goed. Ook is hij beetje pretentieus met z'n blabla maar niet down to earth wat zij volgens mij graag zou willen, In het nu leven.
Dit.

Ik heb alleen hoop bij de 2 mannen, of is dat categorie Grindr?

En Jerney en Jeffrey misschien. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 9 februari 2024 @ 10:15:25 #128
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_212356685
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 17:51 schreef Pisces29 het volgende:
En Jerney en Jeffrey
Jerney en Jeffrey is juist het enige koppel dat klikt
pi_212356977
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 17:38 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]
Idd. Dat wordt niks.
pi_212416885
Zo die Malou wat gaat zij tekeer. Al wekt Sarath bij mij ook irritatie op. Niet te geloven.
pi_212416904
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 10:15 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Jerney en Jeffrey is juist het enige koppel dat klikt
Dat bedoelde ik ook. :)
pi_212427399
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 21:12 schreef Snaky het volgende:
Zo die Malou wat gaat zij tekeer. Al wekt Sarath bij mij ook irritatie op. Niet te geloven.
Eens. Al zou ik niet verbaasd zijn als Sarath in een aflevering van het programma van Thijs Zeeman ('Zeeman confronteert: talkers') terug zou zien.

Jeppe en Jantine vind ik heel lief samen.
pi_212430186
Ik zeg het niet snel, maar wat is die Anneke een afschuwelijk K-wijf (het vrouwelijke geslachtsdeel). Ikke ikke ikke, gadver. Die mimiek, die stem en die opmerkingen, walgelijk. Dirk is heus niet perfect, maar gewoon een vriendelijke en nette heer die echt beter verdiend!
  woensdag 14 februari 2024 @ 22:55:43 #134
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_212430337
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 22:41 schreef GereDathan het volgende:
Ik zeg het niet snel, maar wat is die Anneke een afschuwelijk K-wijf (het vrouwelijke geslachtsdeel). Ikke ikke ikke, gadver. Die mimiek, die stem en die opmerkingen, walgelijk. Dirk is heus niet perfect, maar gewoon een vriendelijke en nette heer die echt beter verdiend!
Hij moet aan zichzelf gaan werken, ik ben al perfect. Zou ze zich ook echt rot voelen over dat ze hem gekwetst heeft? Dat zal toch niet? :')
Rini dankjewel.
pi_212430507
quote:
Ze had gewoon kunnen zeggen dat ze de klik niet voelt.

Dat een simpeler type als Dirk niet haar type is, hadden ze (de matchmakers) ook vooraf kunnen weten.

Het is verder een beetje een rustig seizoen.
pi_212443450
Het is pas het eerste seizoen dat ik hiernaar kijk maar er lopen wel een aantal 'patienten' in rond

Jeppe: Kan de woorden niet vinden voor hem maar Nee niet genoeg 'vent' voor Jantine

Sarath: De 'vriend' waar hij soms mee belt, klinkt meer als z'n begeleider dan wel coach. In z'n kinderlijke enthousiasme ruikt hij steeds weer kansen, als z'n bruid in harmonie <en niet meer dan dat> wanhopig probeert de eindstreep te halen.

Anneke: Beetje een heks, ook wel een centenbak die ik net als bij B&B Vol Liefde Marian-69 veel ouder inschat dan de 60 jaar die haar wordt gegeven.

Dirk: Over-emotionele tijdbom met quasi creatieve bloemetjes schoenen en overhemden. Wil manisch graag trouwen en heeft vriendinnen waarmee hij leuke dingen doet. Zij zien Dirk vooral als 'begrijpende neef' en willen dat graag zo houden.

Suzan: Frigide ijskonijn die allergisch is voor elke vorm van intimiteit.

David: Robot en misschien iets met autisme. Heeft een leuke, spontane vlinder <Kim> bij zich waar hij zich geen raad mee weet.

Jeffrey: Blote billen gezicht en groot Fan van Jan Smit. Vooral dat laatste moet meer dan genoeg zeggen over wat een volwassen vent zou moeten zijn. Heeft een dochter die later een hele mooie vrouw wordt.

De 2 homo's: Uitermate saaie TV !! <Mede omdat ze geen fouten maken en zichzelf niet voor lul zetten>

Jerney: Niet zoveel mis met deze 'moeder de vrouw'

Bastiaan: Heeft een frigide-bruid in z'n mik geschoven gekregen. Altijd ongemakkelijk een man met teveel gevoel voor etiketten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bever_NL op 15-02-2024 22:48:31 ]
pi_212447343
quote:
Niet normaal. En dan die valse neplach na elke rotopmerking. Bah.
  vrijdag 16 februari 2024 @ 17:33:57 #138
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_212453572
Wat praten die Gerben en Erik beroerd Engels zeg. Bij Milou en Sarath zag ik dat wel een beetje aankomen, maar bij hen totaal niet.
De mensen zijn gek geworden
pi_212516488
Gadverdamme die kwijlstem van die gozer, brrrr ik bedoel Sarah natuurlijk.

[ Bericht 23% gewijzigd door casita op 22-02-2024 03:27:28 ]
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_212516515
Nee Bastiaan het slaapt ook niet lekker met een koelkast in bed.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
pi_212516654
Jeffrey en Jerney zie ik ook niet goed blijven gaan. Denk toch dat Jeffrey de stekker eruit trekt, Jerney is wel heel erg moeke
pi_212516872
Jeffrey en Jerney zijn echt van die types die nooit iets speciaals of nieuws doen maar lekker op vakantie gaan naar de Costa del Sol en frikandellen gaan eten bij Friet van Piet.
pi_212517621
Malou is ook niet goed hoor. Van extreem boos en alles is kut en ik vind jou niets naar alles is fantastisch en we doen alsof alles super is!

En Sarath die dan elke keer weer verliefder wordt

Vermoeiend stel
  woensdag 21 februari 2024 @ 10:11:16 #144
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_212520868
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 17:33 schreef Da hopman het volgende:
Wat praten die Gerben en Erik beroerd Engels zeg. Bij Milou en Sarath zag ik dat wel een beetje aankomen, maar bij hen totaal niet.
What state here?", wijzend op een etiket. :')

Echt, zelfs als je bij wijze van spreken de hele middelbare school hebt overgeslagen, dan heb je toch je leven lang liedjes/films/series gehoord en gezien waarin Engels werd gesproken?

Onbegrijpelijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_212524255
Rowan en Astleigh hebben al 2 miskramen gehad las ik vandaag. Sneu.
pi_212525735
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 10:11 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
What state here?", wijzend op een etiket. :')

Echt, zelfs als je bij wijze van spreken de hele middelbare school hebt overgeslagen, dan heb je toch je leven lang liedjes/films/series gehoord en gezien waarin Engels werd gesproken?

Onbegrijpelijk.
Daar snapte ik dus ook helemaal niets van, hoe kan dat?
Make trouble not war
  woensdag 21 februari 2024 @ 17:43:32 #147
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_212526609
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 16:21 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]
Daar snapte ik dus ook helemaal niets van, hoe kan dat?
En allebei ook. Zijn ze daarop gemetst of zo. :')
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_212529220
Jezus heeft Jerney haar koffer vergeten loopt al dagen in dezelfde trutjurk
pi_212530710
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 21:01 schreef casita het volgende:
Jezus heeft Jerney haar koffer vergeten loopt al dagen in dezelfde trutjurk
Volgens mij zijn het allemaal zwarte hempjes met een (wikkel)rok erover. Maar idd, ze heeft altijd hetzelfde aan
  woensdag 21 februari 2024 @ 22:55:53 #150
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_212530959
Die rok zo hoog ziet er in elk geval niet uit. Net of ze 6 maanden zwanger is..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')