No way. Zij is leuk en spontaan, hij is alles behalve dat in een niet zo aantrekkelijke verpakking. Krijg al het gevoel dat ze hem schattig/aandoenlijk vind en dat is niet goed. Ook is hij beetje pretentieus met z'n blabla maar niet down to earth wat zij volgens mij graag zou willen, In het nu leven.quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg bij bijna alle koppels ondertussen wel mijn twijfels, alleen bij David en Kim zie ik het wel lukken.
Dit.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:38 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
No way. Zij is leuk en spontaan, hij is alles behalve dat in een niet zo aantrekkelijke verpakking. Krijg al het gevoel dat ze hem schattig/aandoenlijk vind en dat is niet goed. Ook is hij beetje pretentieus met z'n blabla maar niet down to earth wat zij volgens mij graag zou willen, In het nu leven.
Idd. Dat wordt niks.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:38 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
No way. Zij is leuk en spontaan, hij is alles behalve dat in een niet zo aantrekkelijke verpakking. Krijg al het gevoel dat ze hem schattig/aandoenlijk vind en dat is niet goed. Ook is hij beetje pretentieus met z'n blabla maar niet down to earth wat zij volgens mij graag zou willen, In het nu leven.
Dat bedoelde ik ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jerney en Jeffrey is juist het enige koppel dat klikt
Eens. Al zou ik niet verbaasd zijn als Sarath in een aflevering van het programma van Thijs Zeeman ('Zeeman confronteert: talkers') terug zou zien.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:12 schreef Snaky het volgende:
Zo die Malou wat gaat zij tekeer. Al wekt Sarath bij mij ook irritatie op. Niet te geloven.
Hij moet aan zichzelf gaan werken, ik ben al perfect. Zou ze zich ook echt rot voelen over dat ze hem gekwetst heeft? Dat zal toch niet?quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:41 schreef GereDathan het volgende:
Ik zeg het niet snel, maar wat is die Anneke een afschuwelijk K-wijf (het vrouwelijke geslachtsdeel). Ikke ikke ikke, gadver. Die mimiek, die stem en die opmerkingen, walgelijk. Dirk is heus niet perfect, maar gewoon een vriendelijke en nette heer die echt beter verdiend!
Ze had gewoon kunnen zeggen dat ze de klik niet voelt.quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:41 schreef GereDathan het volgende:
Ik zeg het niet snel, maar wat is die Anneke een afschuwelijk K-wijf (het vrouwelijke geslachtsdeel). Ikke ikke ikke, gadver. Die mimiek, die stem en die opmerkingen, walgelijk. Dirk is heus niet perfect, maar gewoon een vriendelijke en nette heer die echt beter verdiend!
Niet normaal. En dan die valse neplach na elke rotopmerking. Bah.quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:41 schreef GereDathan het volgende:
What state here?", wijzend op een etiket.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:33 schreef Da hopman het volgende:
Wat praten die Gerben en Erik beroerd Engels zeg. Bij Milou en Sarath zag ik dat wel een beetje aankomen, maar bij hen totaal niet.
Daar snapte ik dus ook helemaal niets van, hoe kan dat?quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
What state here?", wijzend op een etiket.![]()
Echt, zelfs als je bij wijze van spreken de hele middelbare school hebt overgeslagen, dan heb je toch je leven lang liedjes/films/series gehoord en gezien waarin Engels werd gesproken?
Onbegrijpelijk.
En allebei ook. Zijn ze daarop gemetst of zo.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Daar snapte ik dus ook helemaal niets van, hoe kan dat?
Volgens mij zijn het allemaal zwarte hempjes met een (wikkel)rok erover. Maar idd, ze heeft altijd hetzelfde aanquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:01 schreef casita het volgende:
Jezus heeft Jerney haar koffer vergeten loopt al dagen in dezelfde trutjurk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |