Ik heb dat juist weer met bloemschoen..quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar hebben we er nog eentje van: Jeppe.
De grap is dat je dat eigenlijk ook over David en Bastiaan kan zeggenquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet zo hoeft te zijn. Die kerel is natuurlijk gewoon een lulletje rozenwater. Geen vent. Dat snap ik wel.
Ik loop nog een paar afleveringen achter dus kan nog niet bijlezen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:23 schreef lily het volgende:
Eens. Die Anneke is vreselijk (en totaal niet knap). Die overschat zichzelf behoorlijk.
Erik lijkt op een eerdere kandidaat, maar kom niet op de naamquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Knappe broer van eh, de homo met grijs haar.
-edit
Erik!
Dirk somde wat dingen op, Anneke begon gelijk te janken dat ze dát nooit gezegd had. Om vervolgens te vertellen wat ze gezegd heeft, wat letterlijk was wat Dirk opsomdequote:Op woensdag 7 februari 2024 20:44 schreef Joop_W het volgende:
Ah, Dirk is wel erg gemeen volgens Anneke, nadat hij even uitgebreid gekielhaald is door haar.
Dirk ziet er prima uit voor zijn leeftijd. Gewoon een gemiddelde man. Anneke mist vooral een bezem, wat een heks.quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:58 schreef Firuze60 het volgende:
Die hele reutemeut van trouwjurken uitzoeken en briefjes leveren geskipt. Toch de laatste afleveringen wel gekeken uit leedvermaakverslaving. Allemachtig, die Anneke, ze ziet er uit als iemand van 75 jaar met de air van "madame Bucket" . Walgelijke kledingsmaak met die witte laarzen, broek en oranje bloes. Trouwjurk was al sowieso veel te bloot met die rimpelige lellebellenvellen rug en armen van haar. Opmaken kan ze zichzelf ook niet en ze heeft een stropruikje op haar hoofd uit de jaren '50. Dirk vind ik ook een halfwatje, maar zag er tenminste nog aardig uit. Niet aantrekkelijk meer, maar ook niet wanstaltig voor zijn leeftijd.
Kijk alleen maar verder om dit stel (alhoewel het nu voor hen is afgelopen, begrijp ik) nog idioter voor lul te zien staan.
Bij 9 van de 10 stellen is die aantrekkingskracht er niet. En toch kunnen zij dit tot het eind redelijk netjes verwoorden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:38 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dirk ziet er prima uit voor zijn leeftijd. Gewoon een gemiddelde man. Anneke mist vooral een bezem, wat een heks.
Anneke heeft gewoon de experts voorgelogen, zoveel is duidelijk. Ze verwachtte een jonge adonis van 32 die op oude lijken viel. Ze heeft de schijn een halve dag kunnen volhouden, toen prikte Dirk er genadeloos doorheen en ging ze over op een bekende tactiek van verliezers: potjes gaan zitten janken om op sympathie te hopen.
Precies dit, die screening snap je dan toch totaal nietquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Anneke is niet sympathiek.
Maar waarom koppelen ze een vrij gevoelige, eenvoudige man aan haar? Alles voor de kijkcijfers.
“Ik voldoe er niet án.” Nee dit klinkt ook niet.![]()
Waarom ze hem zoveel te oud vindt, snap ik niet. Heeft ze soms expliciet aangeven -10 te willen?
Als het een half jaar heel goed gaat, zou je dan aan kinderen willen beginnen?quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Jeppe is veel te druk en aanwezig voor Jantine, en die lijkt vooral bezig met haar rammelende eierstokken.
Jaquote:Op woensdag 7 februari 2024 23:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het een half jaar heel goed gaat, zou je dan aan kinderen willen beginnen?
Sowieso moet je aantrekkingskracht ook een kans geven. Natuurlijk, als je zo oppervlakkig bent als Anneke dan kijk je slechts naar uiterlijke kenmerken. Maar in een normale situatie moet dat ook groeien. Ja, dan kan je bijvoorbeeld het gebit een ding vinden maar dan wordt dat gecompenseerd door andere uiterlijke en innerlijke kenmerken. En sowieso is het onzin van Anneke, zijn gebit is misschien niet heel mooi (voor wat je dan ziet), het is wel verzorgd. En dat is veel belangrijker voor normale mensen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij 9 van de 10 stellen is die aantrekkingskracht er niet. En toch kunnen zij dit tot het eind redelijk netjes verwoorden.
Oude Anneke kan het niet.
En niet zo'n beetje ook. Die dame zag er ontzettend goed uit, het is dat ze de leeftijd vertelden want dat had ik echt nooit geraden.quote:Op donderdag 8 februari 2024 06:29 schreef Da hopman het volgende:
De 72jarige vriendin van Gerben oogt jonger en frisser dan Anneke-tanneke-toverkol
Ik vond het eerlijk gezegd wel een goede vraag. Ook ik zou er geen antwoord op kunnen geven. Ik vind niet dat er een termijn is voor zo'n grote beslissing.quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het een half jaar heel goed gaat, zou je dan aan kinderen willen beginnen?
Ik had gisteren pas door dat dat een vriendin was en niet z'n moederquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:42 schreef GereDathan het volgende:
[..]
En niet zo'n beetje ook. Die dame zag er ontzettend goed uit, het is dat ze de leeftijd vertelden want dat had ik echt nooit geraden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |