abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212270900
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 11:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Daar hebben we er nog eentje van: Jeppe.
Ik heb dat juist weer met bloemschoen..
pi_212310255
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 11:21 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ik denk dat dat niet zo hoeft te zijn. Die kerel is natuurlijk gewoon een lulletje rozenwater. Geen vent. Dat snap ik wel.
De grap is dat je dat eigenlijk ook over David en Bastiaan kan zeggen :X

Vooral die David vind ik een vreemde. Wel wat pretentieus gebral maar totaal geen vent, super onaantrekkelijk in zo'n beetje alles. Vond het wel komisch dat Kim hem gewoon uitlachtte om z'n zonnebrilletje en outfit.
pi_212324152
Wat een slechte trouwambtenaar.
Praat in stukjes. Slechte toon.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_212324223
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 09:23 schreef lily het volgende:
Eens. Die Anneke is vreselijk (en totaal niet knap). Die overschat zichzelf behoorlijk.
Ik loop nog een paar afleveringen achter dus kan nog niet bijlezen.

Maar dit.
Ze is een paar jaar jonger dan mijn moeder maar ze lijkt meer op mijn oma.

Ik snap niet dat ze zo moeilijk over zijn uiterlijk doet. Nep persoon....
pi_212324417
Knappe broer van eh, de homo met grijs haar. :)

-edit

Erik!
pi_212325508
Ho-ly fuck die Anneke. Dit kan toch niet. ;(
pi_212325591
Anneke is niet sympathiek.
Maar waarom koppelen ze een vrij gevoelige, eenvoudige man aan haar? Alles voor de kijkcijfers.

“Ik voldoe er niet án.” Nee dit klinkt ook niet. :+

Waarom ze hem zoveel te oud vindt, snap ik niet. Heeft ze soms expliciet aangeven -10 te willen? :?
pi_212328829
Ik denk dat veel mensen de experts ook niet het achterste van de tong laten zien. Bij een Serath en Malou heb je in ieder geval wel het idee dat ze er echt voor gingen, zeker nu de druk eraf is zijn ze best een leuk stel. Maar Anneke heeft volgens mij iedereen een loer gedraaid, ook als je ziet hoe ze op de bruiloft was en vervolgens een dag later als een debiel ijskonijn Dirk aan de kant schuift.

Wel mooi om in het voorstukje te zien hoe Dirk haar fileert voor de camera waar ze bijzit.

Dirk is gewoon een goedzak en verdiend iets beters. En dan kan die Anneke wel gaan zitten jammeren over leeftijd, zij is wel degene die er het beroerdst uitziet van de 2. Je zou eerder Dirk 60 geven en haar 67.
pi_212328830
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Knappe broer van eh, de homo met grijs haar. :)

-edit

Erik!
Erik lijkt op een eerdere kandidaat, maar kom niet op de naam :D
pi_212337589
Anneke met haar oranje leren jasje en gele kampernellie laarzen. Ze hield van mooie kleding toch? Wat een kermisklant. :D

De twee jongens, is het te toevallig dat de outfits zoveel matchen?
pi_212337638
Ah, Dirk is wel erg gemeen volgens Anneke, nadat hij even uitgebreid gekielhaald is door haar :).
pi_212337933
Die hele reutemeut van trouwjurken uitzoeken en briefjes leveren geskipt. Toch de laatste afleveringen wel gekeken uit leedvermaakverslaving. Allemachtig, die Anneke, ze ziet er uit als iemand van 75 jaar met de air van "madame Bucket" . Walgelijke kledingsmaak met die witte laarzen, broek en oranje bloes. Trouwjurk was al sowieso veel te bloot met die rimpelige lellebellenvellen rug en armen van haar. Opmaken kan ze zichzelf ook niet en ze heeft een stropruikje op haar hoofd uit de jaren '50. Dirk vind ik ook een halfwatje, maar zag er tenminste nog aardig uit. Niet aantrekkelijk meer, maar ook niet wanstaltig voor zijn leeftijd.

Kijk alleen maar verder om dit stel (alhoewel het nu voor hen is afgelopen, begrijp ik) nog idioter voor lul te zien staan.
pi_212338739
Suzanne heeft geen prettige stem.
pi_212339900
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:44 schreef Joop_W het volgende:
Ah, Dirk is wel erg gemeen volgens Anneke, nadat hij even uitgebreid gekielhaald is door haar :).
Dirk somde wat dingen op, Anneke begon gelijk te janken dat ze dát nooit gezegd had. Om vervolgens te vertellen wat ze gezegd heeft, wat letterlijk was wat Dirk opsomde _O-
pi_212339970
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:58 schreef Firuze60 het volgende:
Die hele reutemeut van trouwjurken uitzoeken en briefjes leveren geskipt. Toch de laatste afleveringen wel gekeken uit leedvermaakverslaving. Allemachtig, die Anneke, ze ziet er uit als iemand van 75 jaar met de air van "madame Bucket" . Walgelijke kledingsmaak met die witte laarzen, broek en oranje bloes. Trouwjurk was al sowieso veel te bloot met die rimpelige lellebellenvellen rug en armen van haar. Opmaken kan ze zichzelf ook niet en ze heeft een stropruikje op haar hoofd uit de jaren '50. Dirk vind ik ook een halfwatje, maar zag er tenminste nog aardig uit. Niet aantrekkelijk meer, maar ook niet wanstaltig voor zijn leeftijd.

Kijk alleen maar verder om dit stel (alhoewel het nu voor hen is afgelopen, begrijp ik) nog idioter voor lul te zien staan.
Dirk ziet er prima uit voor zijn leeftijd. Gewoon een gemiddelde man. Anneke mist vooral een bezem, wat een heks.

Anneke heeft gewoon de experts voorgelogen, zoveel is duidelijk. Ze verwachtte een jonge adonis van 32 die op oude lijken viel. Ze heeft de schijn een halve dag kunnen volhouden, toen prikte Dirk er genadeloos doorheen en ging ze over op een bekende tactiek van verliezers: potjes gaan zitten janken om op sympathie te hopen.
pi_212340563
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 22:38 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dirk ziet er prima uit voor zijn leeftijd. Gewoon een gemiddelde man. Anneke mist vooral een bezem, wat een heks.

Anneke heeft gewoon de experts voorgelogen, zoveel is duidelijk. Ze verwachtte een jonge adonis van 32 die op oude lijken viel. Ze heeft de schijn een halve dag kunnen volhouden, toen prikte Dirk er genadeloos doorheen en ging ze over op een bekende tactiek van verliezers: potjes gaan zitten janken om op sympathie te hopen.
Bij 9 van de 10 stellen is die aantrekkingskracht er niet. En toch kunnen zij dit tot het eind redelijk netjes verwoorden.
Oude Anneke kan het niet. :')
pi_212340640
Ik krijg bij bijna alle koppels ondertussen wel mijn twijfels, alleen bij David en Kim zie ik het wel lukken en heel misschien de homo's. Bij die laatste 2 vind ik die grijze gozer die me in de verte aan Jan Kooijman doet denken inderdaad erg acteren, en ik vraag me sterk af of die ene date niet gewoon een hookup via Grindr was _O-

Bij Sarath en Malou begon de verplichte "oh wat doen we het gezellig maar eigenlijk wil ik gewoon met gierende banden naar huis"-houding me danig te irriteren, dat is voor geen mens vol te houden en zo te zien barst de bom ook weer volgende week.

Bij Anneke en dinges weet ik niet zo goed waar de fout ligt. Ik vind haar heel snel de handdoek gooien, maar als je je totaal niet aangetrokken voelt omdat je een soort jongere mannelijkere kerel had verwacht kun je haar dat ook niet helemaal kwalijk nemen. Vervolgens vond ik zijn boosheid ook weer heel erg kinderlijk.

Jeppe is veel te druk en aanwezig voor Jantine, en die lijkt vooral bezig met haar rammelende eierstokken.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_212340719
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Anneke is niet sympathiek.
Maar waarom koppelen ze een vrij gevoelige, eenvoudige man aan haar? Alles voor de kijkcijfers.

“Ik voldoe er niet án.” Nee dit klinkt ook niet. :+

Waarom ze hem zoveel te oud vindt, snap ik niet. Heeft ze soms expliciet aangeven -10 te willen? :?
Precies dit, die screening snap je dan toch totaal niet
pi_212340802
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 23:25 schreef TheVulture het volgende:

Jeppe is veel te druk en aanwezig voor Jantine, en die lijkt vooral bezig met haar rammelende eierstokken.
Als het een half jaar heel goed gaat, zou je dan aan kinderen willen beginnen? _O_
pi_212340823
quote:
10s.gif Op woensdag 7 februari 2024 23:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Als het een half jaar heel goed gaat, zou je dan aan kinderen willen beginnen? _O_
Ja :D Ik kan me van haar in het begin ook een uitje met vriendinnen herinneren waarbij ze ook al over kinderen begon toen ze die kinderfoto van Jeppe zag _O-
  donderdag 8 februari 2024 @ 06:29:45 #121
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_212341199
De 72jarige vriendin van Gerben oogt jonger en frisser dan Anneke-tanneke-toverkol
De mensen zijn gek geworden
pi_212342358
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 23:17 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Bij 9 van de 10 stellen is die aantrekkingskracht er niet. En toch kunnen zij dit tot het eind redelijk netjes verwoorden.
Oude Anneke kan het niet. :')
Sowieso moet je aantrekkingskracht ook een kans geven. Natuurlijk, als je zo oppervlakkig bent als Anneke dan kijk je slechts naar uiterlijke kenmerken. Maar in een normale situatie moet dat ook groeien. Ja, dan kan je bijvoorbeeld het gebit een ding vinden maar dan wordt dat gecompenseerd door andere uiterlijke en innerlijke kenmerken. En sowieso is het onzin van Anneke, zijn gebit is misschien niet heel mooi (voor wat je dan ziet), het is wel verzorgd. En dat is veel belangrijker voor normale mensen.
pi_212342372
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 06:29 schreef Da hopman het volgende:
De 72jarige vriendin van Gerben oogt jonger en frisser dan Anneke-tanneke-toverkol
En niet zo'n beetje ook. Die dame zag er ontzettend goed uit, het is dat ze de leeftijd vertelden want dat had ik echt nooit geraden.
pi_212342417
quote:
10s.gif Op woensdag 7 februari 2024 23:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik vond het eerlijk gezegd wel een goede vraag. Ook ik zou er geen antwoord op kunnen geven. Ik vind niet dat er een termijn is voor zo'n grote beslissing.

Snap vanuit haar de vraag wel, vrouwen hebben nu eenmaal een tijdslimiet. En je wil wellicht ook niet wachten tot het laatste moment, zeker niet als je ook nog een medische mallemolen in zou moeten.
Maar om dat nu op dag 2 van je huwelijksreis al zo ter sprake te brengen, dat is ook niet echt handig ;)
pi_212346246
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 09:42 schreef GereDathan het volgende:

[..]
En niet zo'n beetje ook. Die dame zag er ontzettend goed uit, het is dat ze de leeftijd vertelden want dat had ik echt nooit geraden.
Ik had gisteren pas door dat dat een vriendin was en niet z'n moeder _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')