abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 januari 2024 @ 21:46:26 #76
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_212242686
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 21:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Arme kerel.
Ik hoop niet dat de coach de pijn gaat verlengen door ze een psychologische opdracht te geven en door te gaan
Don't call me Shirley
  woensdag 31 januari 2024 @ 21:47:20 #77
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_212242695
Gaan ze dit nou nog proberen te lijmen??
Rini dankjewel.
pi_212242758
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 21:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Arme kerel.
Kunnen ze niet een andere vrouw sturen?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_212242770
Suzanne lijkt me lief en leuk. Die man, de acteur, waarom koppelen ze zoiets aan een kwetsbare vrouw met nul ervaring (terwijl ze 40 is)?
  Moderator woensdag 31 januari 2024 @ 22:00:06 #80
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_212242859
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 21:46 schreef Pierre_Ranja het volgende:

[..]
Ik hoop niet dat de coach de pijn gaat verlengen door ze een psychologische opdracht te geven en door te gaan
:D
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_212247093
Malou en Sarath is wel een enorme carcrash.

Malou en Sarath is wel een enorme carcrash waarvan je af kunt vragen of de makers dit niet hadden moeten voorkomen qua screening. Heeft Sarath eigenlijk veel relaties gehad? Die jongen heeft echt bindings- en hechtingsissues zoals ie zelf zegt, wellicht ook veroorzaakt door zijn verleden.

Om Malou enigszins te verdedigen: Ik kan me heel goed voorstellen dat het nogal veel is als iemand meteen na één blik helemaal hoteldebotel is en zich er ook naar gaat gedragen door heel erg de bevestiging te zoeken. Je kunt je afvragen of zo'n persoonlijkheid dan wel geschikt is voor zo'n programma.

Aan de andere kant is zij echt veel te snel met de deur dicht mikken, alleen al omdat er op uiterlijk geen klik is. Waarvan ik me nog steeds afvraag of je dat niet heel simpel kunt voorkomen in een screening door bepaalde types te presenteren. Daarnaast lijkt het me ook nogal een prinses, getuige haar reactie op een gratis huwelijksreis.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_212247149
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Suzanne lijkt me lief en leuk. Die man, de acteur, waarom koppelen ze zoiets aan een kwetsbare vrouw met nul ervaring (terwijl ze 40 is)?
Ze hebben beide 0 tot weinig ervaring toch? Daarom zijn ze waarschijnlijk gematcht. Ik krijg bij hem trouwens wel enorme "kasthomo"-vibes. Als mensen halverwege de 40 nog 0 tot geen ervaring hebben is er vaak wel een andere oorzaak in de vorm van een bepaalde blokkade. Zij gaf al aan dat het verlies van haar broer en vader een rol speelt.
pi_212247481
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2024 09:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:Ik krijg wel de indruk dat zij gewoon niet op donkere mannen valt ook. Zonder racistisch te willen zijn: zoiets speelt wel gewoon een rol in wie je aantrekkelijk vindt. Als ik 100 donkere vrouwen ontmoet dan word ik misschien ook 3 of 4 verliefd. Zo is het nu eenmaal. Ik denk dat dat bij haar ook zo werkt. En ik denk dat veel donkere vrouwen ook niet per ze op een blonde Fries vallen. Daar kunnen ze best meer rekening mee houden.
Ik denk dat dat niet zo hoeft te zijn. Die kerel is natuurlijk gewoon een lulletje rozenwater. Geen vent. Dat snap ik wel.
pi_212247497
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 11:00 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ze hebben beide 0 tot weinig ervaring toch? Daarom zijn ze waarschijnlijk gematcht. Ik krijg bij hem trouwens wel enorme "kasthomo"-vibes. Als mensen halverwege de 40 nog 0 tot geen ervaring hebben is er vaak wel een andere oorzaak in de vorm van een bepaalde blokkade. Zij gaf al aan dat het verlies van haar broer en vader een rol speelt.
De man van Suzan is gewoon een nicht. Dat kan niet anders. Kijk naar zijn voorkomen, gedrag, hoe hij beweegt. Als je ziet hoe hij danst gaat je gaydar af.
pi_212247506
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 11:23 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
De man van Suzan is gewoon een nicht. Dat kan niet anders. Kijk naar zijn voorkomen, gedrag, hoe hij beweegt. Als je ziet hoe hij danst gaat je gaydar af.
Daar hebben we er nog eentje van: Jeppe.
pi_212247560
Ik moet zeggen dat ik de laatste 2 afleveringen wel veel meer respect voor Malou heb gekregen. Ik vind het heel fijn dat ze open en eerlijk is. Dat het niet klikt, dat is ingecalculeerd risico voor iedereen naar mijn mening. Maar het toegeven dat het niet klikt en dat je vastloopt, dat vereist echt wel moed. Ik vind dat ze het op een ontzettend goede manier heeft gebracht richting Sarath en ook probeert te voorkomen dat hij nog veel verder het moeras van de verliefdheid in zakt. De boodschap is nooit leuk, maar we weten uit het verleden ook hoe de boodschap ook gebracht kan worden (Henkie en Wenkie en Maurice en Arjan om maar wat te noemen, de naam van het stel wat op de huwelijksreis steeds ruzie maakte ben ik even kwijt).

Natuurlijk kan je je vraagtekens zetten bij de match en natuurlijk kan je commentaar hebben over hoe Malou en Sarath in dit programma gekomen zijn.
pi_212247585
quote:

[..]
Wij dachten bij het voorstellen van Bastiaan dat er een man zou volgen op de foto _O-

Die moet nog even uit de kast komen. Maar hij heeft wel meer issues. Hij is volgens zijn eigen zeggen een "mensenmens" en graag onder de mensen op zijn werk. Om hem vervolgens op zijn werk linea recta naar een afgeschermd kantoor te zien gaan waar hij alleen zit te werken :D
pi_212247593
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 11:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Vind je? Ik heb dat eerder bij David.
pi_212247617
Overigens vind ik de stukjes dat ze even met de kandidaten praten over hun "valkuilen" echt afschuwelijk. Los van het feit dat ik Patrick zijn boekje het liefst anaal wil inbrengen bij hem en los van het feit dat de tips zelfs voor een gemiddelde kleuter al lachwekkend zijn.

DIE LOKATIE! Het is toch net een rouwcentrum. Ik verwacht elke keer dat er een kist staat en ze een praatje houden over hoe aardig Tante Joke wel niet was en hoe ze gemist gaat worden.
pi_212247636
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 11:28 schreef GereDathan het volgende:
Natuurlijk kan je je vraagtekens zetten bij de match en natuurlijk kan je commentaar hebben over hoe Malou en Sarath in dit programma gekomen zijn.
Kijkcijfers.

Dit programma heeft niet als doel om succesvolle huwelijken te creëren. Die "experts" lullen ook maar de tijd voor.
pi_212247659
quote:

[..]
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 11:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ze hebben allebei wel wat vrouwelijke trekjes. Ik verwacht eigenlijk niet dat je dan aan dit programma mee doet en met een vrouw gaat trouwens als je in de kast zit, zeker niet op die leeftijden. Maar goed, ik ben zelf ook pas halverwege de 20 uit de kast gekomen, dus ik kan me voorstellen dat die drempel soms lastig is.
pi_212247667
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 11:32 schreef GereDathan het volgende:
Overigens vind ik de stukjes dat ze even met de kandidaten praten over hun "valkuilen" echt afschuwelijk. Los van het feit dat ik Patrick zijn boekje het liefst anaal wil inbrengen bij hem en los van het feit dat de tips zelfs voor een gemiddelde kleuter al lachwekkend zijn.

DIE LOKATIE! Het is toch net een rouwcentrum. Ik verwacht elke keer dat er een kist staat en ze een praatje houden over hoe aardig Tante Joke wel niet was en hoe ze gemist gaat worden.
_O- _O-
pi_212247673
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 11:30 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Vind je? Ik heb dat eerder bij David.
Nee, dat vind ik gewoon een echte nerd. :)
pi_212247681
Maar zagen we in het voorstukje nou dat de 2 homo’s elkaar al kennen?
pi_212247705
quote:

Ik zie nergens een rouwcentrum, wat bedoel je dan precies? :@ Toch niet dat kasteel?

-edit
Tekst niet goed gelezen. Nu snap ik het. :)
pi_212247711
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 11:36 schreef Pisces29 het volgende:
Als ze bij elkaar uit de buurt komen is die kans vrij groot op die leeftijd. Het is toch maar een beperkte vijver waaruit gevist kan worden :P
pi_212247732
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 11:37 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Als ze bij elkaar uit de buurt komen is die kans vrij groot op die leeftijd. Het is toch maar een beperkte vijver waaruit gevist kan worden :P
Maar ze schromen toch nooit voor 120km afstand? :D

Lief dat ze nu eens bedenken hoe praktisch dichtbij is.
pi_212249828
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 11:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ja.
En dat is niet verbazend, ik heb in mijn omgeving enkele homoseksuele mannen en vrouwen. En die wereld is echt bizar klein. Alles en iedereen lijkt elkaar te kennen en het met elkaar te doen of gedaan te hebben.
  donderdag 1 februari 2024 @ 15:42:14 #99
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_212251045
quote:

Die locatie heb ik me ook al meermaals over zitten verbazen :P
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_212252107
Ik denk dat Malou niet op zijn uiterlijk is afgeknapt maar op zijn stem, want dat klinkt toch als een krijtje op een schoolbord brr.👂😱
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')