Ik hoop niet dat de coach de pijn gaat verlengen door ze een psychologische opdracht te geven en door te gaanquote:
Kunnen ze niet een andere vrouw sturen?quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:46 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat de coach de pijn gaat verlengen door ze een psychologische opdracht te geven en door te gaan
Ze hebben beide 0 tot weinig ervaring toch? Daarom zijn ze waarschijnlijk gematcht. Ik krijg bij hem trouwens wel enorme "kasthomo"-vibes. Als mensen halverwege de 40 nog 0 tot geen ervaring hebben is er vaak wel een andere oorzaak in de vorm van een bepaalde blokkade. Zij gaf al aan dat het verlies van haar broer en vader een rol speelt.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Suzanne lijkt me lief en leuk. Die man, de acteur, waarom koppelen ze zoiets aan een kwetsbare vrouw met nul ervaring (terwijl ze 40 is)?
Ik denk dat dat niet zo hoeft te zijn. Die kerel is natuurlijk gewoon een lulletje rozenwater. Geen vent. Dat snap ik wel.quote:Op maandag 22 januari 2024 09:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:Ik krijg wel de indruk dat zij gewoon niet op donkere mannen valt ook. Zonder racistisch te willen zijn: zoiets speelt wel gewoon een rol in wie je aantrekkelijk vindt. Als ik 100 donkere vrouwen ontmoet dan word ik misschien ook 3 of 4 verliefd. Zo is het nu eenmaal. Ik denk dat dat bij haar ook zo werkt. En ik denk dat veel donkere vrouwen ook niet per ze op een blonde Fries vallen. Daar kunnen ze best meer rekening mee houden.
De man van Suzan is gewoon een nicht. Dat kan niet anders. Kijk naar zijn voorkomen, gedrag, hoe hij beweegt. Als je ziet hoe hij danst gaat je gaydar af.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hebben beide 0 tot weinig ervaring toch? Daarom zijn ze waarschijnlijk gematcht. Ik krijg bij hem trouwens wel enorme "kasthomo"-vibes. Als mensen halverwege de 40 nog 0 tot geen ervaring hebben is er vaak wel een andere oorzaak in de vorm van een bepaalde blokkade. Zij gaf al aan dat het verlies van haar broer en vader een rol speelt.
Daar hebben we er nog eentje van: Jeppe.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De man van Suzan is gewoon een nicht. Dat kan niet anders. Kijk naar zijn voorkomen, gedrag, hoe hij beweegt. Als je ziet hoe hij danst gaat je gaydar af.
Wij dachten bij het voorstellen van Bastiaan dat er een man zou volgen op de fotoquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De man van Suzan is gewoon een nicht. Dat kan niet anders. Kijk naar zijn voorkomen, gedrag, hoe hij beweegt. Als je ziet hoe hij danst gaat je gaydar af.
Vind je? Ik heb dat eerder bij David.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar hebben we er nog eentje van: Jeppe.
Kijkcijfers.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:28 schreef GereDathan het volgende:
Natuurlijk kan je je vraagtekens zetten bij de match en natuurlijk kan je commentaar hebben over hoe Malou en Sarath in dit programma gekomen zijn.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ze hebben allebei wel wat vrouwelijke trekjes. Ik verwacht eigenlijk niet dat je dan aan dit programma mee doet en met een vrouw gaat trouwens als je in de kast zit, zeker niet op die leeftijden. Maar goed, ik ben zelf ook pas halverwege de 20 uit de kast gekomen, dus ik kan me voorstellen dat die drempel soms lastig is.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar hebben we er nog eentje van: Jeppe.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:32 schreef GereDathan het volgende:
Overigens vind ik de stukjes dat ze even met de kandidaten praten over hun "valkuilen" echt afschuwelijk. Los van het feit dat ik Patrick zijn boekje het liefst anaal wil inbrengen bij hem en los van het feit dat de tips zelfs voor een gemiddelde kleuter al lachwekkend zijn.
DIE LOKATIE! Het is toch net een rouwcentrum. Ik verwacht elke keer dat er een kist staat en ze een praatje houden over hoe aardig Tante Joke wel niet was en hoe ze gemist gaat worden.
Nee, dat vind ik gewoon een echte nerd.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:30 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb dat eerder bij David.
Ik zie nergens een rouwcentrum, wat bedoel je dan precies?quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:32 schreef GereDathan het volgende:
Overigens vind ik de stukjes dat ze even met de kandidaten praten over hun "valkuilen" echt afschuwelijk. Los van het feit dat ik Patrick zijn boekje het liefst anaal wil inbrengen bij hem en los van het feit dat de tips zelfs voor een gemiddelde kleuter al lachwekkend zijn.
DIE LOKATIE! Het is toch net een rouwcentrum. Ik verwacht elke keer dat er een kist staat en ze een praatje houden over hoe aardig Tante Joke wel niet was en hoe ze gemist gaat worden.
Als ze bij elkaar uit de buurt komen is die kans vrij groot op die leeftijd. Het is toch maar een beperkte vijver waaruit gevist kan wordenquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:36 schreef Pisces29 het volgende:
Maar zagen we in het voorstukje nou dat de 2 homo’s elkaar al kennen?
Maar ze schromen toch nooit voor 120km afstand?quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ze bij elkaar uit de buurt komen is die kans vrij groot op die leeftijd. Het is toch maar een beperkte vijver waaruit gevist kan worden
Ja.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:36 schreef Pisces29 het volgende:
Maar zagen we in het voorstukje nou dat de 2 homo’s elkaar al kennen?
Die locatie heb ik me ook al meermaals over zitten verbazenquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:32 schreef GereDathan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |