Dit dus, Sarath voelt de bui ook al hangenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:48 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ze komt tot nu toe over als een enorm zeikwijf.
Bij welk koppel zie je potentie?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, Sarath voelt de bui ook al hangen
Bij Jeppe en Jantine zou het wel kunnen lukken, al krijg ik er ook een beetje Maarten en Richelle-vibes bij... David en Kim lijken qua looks wel een match, maar ik ben benieuwd hoe dat qua persoonlijkheid verder gaat. Ik denk dat hij een beetje te nerdy/inttrovert voor haar is.quote:
Kijkcijfers. Mensen gaan heel lekker op dit type (volksbuurt).quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:58 schreef GereDathan het volgende:
Hoe kunnen types als Malou altijd door de screening komen? Vind dat echt bijzonder. Niet voor het eerst dat we dat zien, je zou er maar mee opgescheept worden met zo'n opgedroogde pruim. Pffff.
Maar het werkt tegen je als programma lijkt mij.quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kijkcijfers. Mensen gaan heel lekker op dit type (volksbuurt).
Ik vind Kim ook wel een beetje nerdy met haar plantjes en LP's eigenlijk. Bohemian style trouwjurk wat ze wil.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij Jeppe en Jantine zou het wel kunnen lukken, al krijg ik er ook een beetje Maarten en Richelle-vibes bij... David en Kim lijken qua looks wel een match, maar ik ben benieuwd hoe dat qua persoonlijkheid verder gaat. Ik denk dat hij een beetje te nerdy/inttrovert voor haar is.
Ik ging ook even zappen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:30 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik zit al klaar, maar er is iets engs op gtst
Wat was dat eng omggggg hahahahhah ze speelt denk ik dat ze schizofreen wordt ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |