Heeft IJsland eigenlijk wel spoor? #dtvquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:55 schreef usagi414 het volgende:
En dan praten de IJslanders ook nog alsof ze een trein moeten halen.
Zoals gebruikelijk heb ik meerdere streams open staan. Er zijn er vanavond maar 4, dus dat is prima te doen.quote:
Ja joh kom ook maar meequote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:56 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb nog een IJslands biertje uit mijn kleding- en bierkast gehaald en in de koelkast gestopt, maar als de rest naar Servië gaat, dan begin ik toch te twijfelen
De eerste 15 minuten van Servië kan je ook best overslaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:56 schreef Strani het volgende:
Ik heb de indruk dat mijn Chromecast uit zichzelf opeens naar Servië is overgestapt. Vreemd.
Straks zet ik nog gewoon een film op om er van af te zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De eerste 15 minuten van Servië kan je ook best overslaan.
Het leven is gewoon soms heel oneerlijk en naar, Billy. Maar we slaan ons er telkens toch maar weer doorheen want wat kunnen we anders?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar Servisch is een stuk lastiger te verstaan
Your all out of luckquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Het leven is gewoon soms heel oneerlijk en naar, Billy. Maar we slaan ons er telkens toch maar weer doorheen want wat kunnen we anders?
Naja, jij bent er natuurlijk bij voor de vertaling!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Het leven is gewoon soms heel oneerlijk en naar, Billy. Maar we slaan ons er telkens toch maar weer doorheen want wat kunnen we anders?
Ze heeft echt zo'n mooie uitstraling. Het nummer is dan wel iets minder.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:17 schreef BillDauterive het volgende:
Wat is zij toch een ontzettend mooie vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |