Het is inderdaad wel ok, maar verderquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:49 schreef Fred_B het volgende:
Nou, hier was alle #ophef dus voor:
Best een lekker nummer verder, maar geen ESF-winnaar uiteraard.
Heerlijk lied vind ik het eerlijk gezegd. Had ik niet verwacht.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:49 schreef Fred_B het volgende:
Nou, hier was alle #ophef dus voor:
Best een lekker nummer verder, maar geen ESF-winnaar uiteraard.
Ook geschreven met Einar en Matthias van Hatari.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Heerlijk lied vind ik het eerlijk gezegd. Had ik niet verwacht.
En in het IJslands? Voor iemand die verder weinig tot geen banden met IJsland heeft (begreep ik, behalve samenwerking met Hatari?) Knap hoor.
Ja, maar daar heb je natuurlijk het gegeven dat Oekrane zelf ook meedoet, dus dat je dan als Zweed niet direct de neiging hebt om Rusland een hak te zetten door k een Oekraner te sturen.quote:Op zondag 28 januari 2024 10:48 schreef Momo het volgende:
Zo te zien is de algemene mening dat nummer van Bashar prima is maar niet perse de beste in deze selectie. Is ook maar zien of hij dan wel Sngvakeppnin gaat winnen. Knap dat hij een IJslandse versie heeft opgenomen ook met weinig kennis van de taal, maar hij zal in het Engels gaan zingen. Had eigenlijk iets typisch Palestijns verwacht qua nummer van hem. Vorig jaar en ook dit jaar doet Maria Sur mee aan Melfest, een vluchteling uit Oekrane. Mensen dachten vorig jaar dat ze wel even Melfest zou winnen daarom. Maar die kwam ook te kort in een Melfest met Loreen en Marcus/Martinus. We zullen zien.
Ik wou net posten dat ik de twee zelfde favorieten had nu ik naar alle nummers heb geluisterd in IJslands en Engelsquote:Op zondag 28 januari 2024 18:16 schreef usagi414 het volgende:
En nog een recap met de engelse versies.
Ik zou denk ik voor Sigga Ózk of Blankiflúr gaan.
Ik vind de IJslandse versie veel beter klinken dan de Engelse. Maar verder spreekt hij geen IJslands begreep ik?quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:35 schreef molloot200 het volgende:
Bashars nummer is wel echt mijn smaakHet doet mij een beetje denken aan iets wat Kaleo zou knnen maken. Die maken een soort folk country. IJslandse band die ik ook live heb gezien. Die zanger is wel ietsje beter denk ik
Qua persoonlijke smaak zou ik voor Bashar kiezen. Wint hij hier? Dan denk ik wel om het verhaal. Maar ik zou er niet veel problemen mee hebbenDenk op basis van deze selectie ook dat hij de grootste kans heeft want anderszins springt er ook niet echt iets uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |