Daar hoef je geen Pool voor te zijn hoor, ga maar vanuit de Randstad in, weet ik het, Mill wonen.quote:
Jouw stuitende hypocrisie is anders ook lachwekkend voor ons.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:06 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Gelukkig maken die mensen van het platteland vooral zichzelf belachelijk
Deze mensen woonden er niet eens jarenlang en volgens de makelaar speelden de problemen pas vanaf september 2023, cowboy.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:18 schreef Jahr00n het volgende:
Als ik jarenlang geterroriseerd wordt pak ik het ook zelf met bivakmuts en honkbalknuppel op ipv naar de politie te gaan. Ik snap deze mensen volkomen. Gelukkig gaat deze man een erg lage straf krijgen zodat hij over een paar jaar weer bij zijn gezin kan zijn.
Noem eens wat goeds van het platteland dan?quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jouw stuitende hypocrisie is anders ook lachwekkend voor ons.
Ja, want anders worden je kinderen vermoord en je vrouw verkracht.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:17 schreef Momo het volgende:
Wel zorgwekkend hoe makkelijk sommige mensen over deze moorden praten. Hij is een held, en ik had hetzelfde gedaan. Geweld is niet iets wat genormaliseerd moet worden. Heb je een conflict met iemand? Schiet je gewoon een kogel door zijn kop.
Er wonen weinig moslims.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:20 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Noem eens wat goeds van het platteland dan?
Rust, ruimte, vriendelijke mensen die elkaar nog helpen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:20 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Noem eens wat goeds van het platteland dan?
Fb van de partner van de verdachte laat zien dat ze begin juli camera’s hebben laten installeren, dus er zal dan toch al voor die tijd van een oplopend conflict sprake zijn geweest.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze mensen woonden er niet eens jarenlang en volgens de makelaar speelden de problemen pas vanaf september 2023, cowboy.
Rust/ruimte. Je bent in Nederland toch altijd een paar minuten rijden van een drukke weg.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Rust, ruimte, vriendelijke mensen die elkaar nog helpen.
Niet alle dorpjes en platteland is zoals daar in Drenthe.
Vaak een eerste teken aan de wand als het gaat om verwarde mensen, de hele boel volgooien met camera's omdat je je bedreigt voelt.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Fb van de partner van de verdachte laat zien dat ze begin juli camera’s hebben laten installeren, dus er zal dan toch al voor die tijd van een oplopend conflict sprake zijn geweest.
Phoah gewoon wat stoms over de ander zeggen op WhatsApp. Het moet niet gekker worden. Dat hij de kinderen nog heeft laten leven zeg.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:41 schreef MissButterflyy het volgende:
Reactie op Facebook van iemand die ze kent. Ik schrik er van hoe hard er wordt geoordeeld, en een dubbele moord wordt goed gepraat.
[..]
Vooral dat laatste stukje
Behoorlijk zieke geesten. Sympathie voor iemand die twee mensen afmaakt. De laatste moord lijkt op een pure liquidatie.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:17 schreef Momo het volgende:
Wel zorgwekkend hoe makkelijk sommige mensen over deze moorden praten. Hij is een held, en ik had hetzelfde gedaan. Geweld is niet iets wat genormaliseerd moet worden. Heb je een conflict met iemand? Schiet je gewoon een kogel door zijn kop.
Dat kan Caland. Maar het kan ook zijn dat ze elkaar echt hebben lastig gevallen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Vaak een eerste teken aan de wand als het gaat om verwarde mensen, de hele boel volgooien met camera's omdat je je bedreigt voelt.
Aha, discriminatie is voor jou dus geen probleem. Maar mensen op het platteland maken zichzelf belachelijk, goed verhaal.quote:
Ik zei nog dat de kritiek op de moordenaar volstrekt normaal is. Mensen als Richard zijn een grote bedreiging voor onze beschaving.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke zelfhaat precies? Verlicht mij.
Owee als je kritiek uit op een tweevoudig moordenaar, zelfhaat!1!
Zeker, zaterdag gaan we weer op jacht, we moeten niks hebben van die import. Bertus staat voor maar Hans gaat proberen hem in te halen door met een shotgun 2 tegelijk neer te schieten!quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:22 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Maar je wordt er wel omgelegd en het hele dorp juicht dat toe.
Jarenlang? De overdracht was een jaar geleden, hoezo jarenlang?quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:18 schreef Jahr00n het volgende:
Als ik jarenlang geterroriseerd wordt pak ik het ook zelf met bivakmuts en honkbalknuppel op ipv naar de politie te gaan. Ik snap deze mensen volkomen. Gelukkig gaat deze man een erg lage straf krijgen zodat hij over een paar jaar weer bij zijn gezin kan zijn.
Wat als Igor 21 is en vindt dat Richard een flutstrafje heeft gekregen, het recht in eigen hand neemt en Richard een kogel door zijn kop schiet?quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:18 schreef Jahr00n het volgende:
Oh, ik voel me inderdaad niet extra trots omdat ik toevallig in Nederland uitgepoept ben of een blank kleurtje heb. Dat is over het algemeen voor tokkies.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:25 schreef ISVV het volgende:
[..]
Aha, discriminatie is voor jou dus geen probleem. Maar mensen op het platteland maken zichzelf belachelijk, goed verhaal.
[..]
Ik zei nog dat de kritiek op de moordenaar volstrekt normaal is. Mensen als Richard zijn een grote bedreiging voor onze beschaving.
Met zelfhaat doel ik op het gegeven dat ik jou in andere topics iedereen met een wat rechtse, conservatievere mening (die bij een groot deel van de blanke burgerbevolking buiten de grote steden overheerst) belachelijk zie maken. Of het dan (bij wijze van spreken) een voorstander van Zwarte Piet is of een 'witte boomer' die geen AZC in zijn achtertuin wil, er wordt altijd zo badinerend over gesproken. Doet wat aan Schimmelpenninck denken; ook een slimme, gevatte man die niks anders doet dan zijn landgenoten met een andere mening structureel als minderwaardig wegzetten. Vind ik erg jammer om te zien. Er wordt meteen met termen als tokkie of met '!!1!' gestrooid. Zelfhaat dus omdat ik het vermoeden heb dat je zelf in het verleden precies dezelfde mening had als de mensen waar je nu je pijlen op richt, ik lurk hier al jaren mee en heb het vermoeden wel eens een ander toontje in jouw posts gespot te hebben.
Een jaar zou dit conflict al spelen, dat is alsnog behoorlijk lang natuurlijk.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jarenlang? De overdracht was een jaar geleden, hoezo jarenlang?
Verstandige, belezen rechts conservatieve mensen wonen een voor een in de grote steden.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:25 schreef ISVV het volgende:
[..]
Aha, discriminatie is voor jou dus geen probleem. Maar mensen op het platteland maken zichzelf belachelijk, goed verhaal.
[..]
Ik zei nog dat de kritiek op de moordenaar volstrekt normaal is. Mensen als Richard zijn een grote bedreiging voor onze beschaving.
Met zelfhaat doel ik op het gegeven dat ik jou in andere topics iedereen met een wat rechtse, conservatievere mening (die bij een groot deel van de blanke burgerbevolking buiten de grote steden overheerst) belachelijk zie maken. Of het dan (bij wijze van spreken) een voorstander van Zwarte Piet is of een 'witte boomer' die geen AZC in zijn achtertuin wil, er wordt altijd zo badinerend over gesproken. Doet wat aan Schimmelpenninck denken; ook een slimme, gevatte man die niks anders doet dan zijn landgenoten met een andere mening structureel als minderwaardig wegzetten. Vind ik erg jammer om te zien. Er wordt meteen met termen als tokkie of met '!!1!' gestrooid. Zelfhaat dus omdat ik het vermoeden heb dat je zelf in het verleden precies dezelfde mening had als de mensen waar je nu je pijlen op richt, ik lurk hier al jaren mee en heb het vermoeden wel eens een ander toontje in jouw posts gespot te hebben.
Caland en Schimmelpenninck hebben hetzelfde beperkte repertoire; beetje schelden en afgeven op anderen maar zodra ze beetje tegengas krijgen is het huilen geblazen. Die Schimmelmongool is zelfs gevlucht van X, wat een totale loser is dat zeg.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:25 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |