Blijkbaar heeft de dader dat net zo goed gedaan aangezien blijkbaar het hele durrep precies weet wat voor beesten de slachtoffers zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:41 schreef MissButterflyy het volgende:
De slachtoffers hebben zelfs in WhatsApp groepen lopen ouwehoeren de familie zwart te maken
Zo zie je maar dat elk verhaal 2 kanten heeft.quote:De slachtoffers hebben zelfs in WhatsApp groepen lopen ouwehoeren de familie zwart te maken
Dat is inderdaad zo erg dat je kogels verdiend ja.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat elk verhaal 2 kanten heeft.
Ga je nou echt dit soort berichten nog hier plakken, ook?quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:41 schreef MissButterflyy het volgende:
Reactie op Facebook van iemand die ze kent. Ik schrik er van hoe hard er wordt geoordeeld, en een dubbele moord wordt goed gepraat.
[..]
Vooral dat laatste stukje
Zo'n mensen moeten eens een goed gesprek krijgen met een hulpverlener. Je kan tot een bepaald niveau begrip hebben dat iemand overmant wordt door emoties en wanhoop, begrip dat iemand doordraait als je het achterliggende verhaal weet. Maar begrip voor moord, een gewelddadige oplossing, nee dat vind ik persoonlijk te ver gaan.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:41 schreef MissButterflyy het volgende:
Reactie op Facebook van iemand die ze kent. Ik schrik er van hoe hard er wordt geoordeeld, en een dubbele moord wordt goed gepraat.
[..]
Vooral dat laatste stukje
Voorlopig geen lente in d'r ogen denk ik.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:26 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Die vrouw (Ingrid) is tandarts-assistente,
Ja nou, dan doe je gewoon sneren, das ook goed.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:26 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Nee dat deed je niet, begrijpend lezen is lastig.
Ja dat vroeg ik mij ook af.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:13 schreef streamjohan het volgende:
Maar wat is dat dan voor schijtwerk waar de vrouw van Ries werkt? Om iemand dan alleen naar huis te laten rijden.
Je weet niet of ze op haar werk heeft gezegd wat er aan de hand was.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik mij ook af.Waarom heeft een collega haar niet even thuis afgezet ipv dat ze in blinde paniek achter het stuur is gegaan.
Durrep, buutnlanders...je komt echt niet verder dan mensen die op het platteland wonen belachelijk te maken hè? Is dat gebruikelijk in Havanna aan de Waal (want zo makkelijk is het dan hè)?quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft de dader dat net zo goed gedaan aangezien blijkbaar het hele durrep precies weet wat voor beesten de slachtoffers zijn.
*pathetischquote:Op woensdag 17 januari 2024 13:03 schreef ISVV het volgende:
[..]
Durrep, buutnlanders...je komt echt niet verder dan mensen die op het platteland wonen belachelijk te maken hè? Is dat gebruikelijk in Havanna aan de Waal (want zo makkelijk is het dan hè)?
Dat je kritisch bent op de dader is volstrekt logisch, maar je doet het in andere topics ook. Die zelfhaat heeft iets patetisch.
Gelukkig maken die mensen van het platteland vooral zichzelf belachelijkquote:Op woensdag 17 januari 2024 13:03 schreef ISVV het volgende:
[..]
Durrep, buutnlanders...je komt echt niet verder dan mensen die op het platteland wonen belachelijk te maken hè? Is dat gebruikelijk in Havanna aan de Waal (want zo makkelijk is het dan hè)?
Dat je kritisch bent op de dader is volstrekt logisch, maar je doet het in andere topics ook. Die zelfhaat heeft iets patetisch.
Kijk, dit vind jij normaal om te roepen. Maar als dit over een willekeurige minderheidsgroepering geroepen wordt sta jij vooraan om er schande van te spreken.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:06 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Gelukkig maken die mensen van het platteland vooral zichzelf belachelijk
Nee hoor.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:07 schreef ISVV het volgende:
[..]
Kijk, dit vind jij normaal om te roepen. Maar als dit over een willekeurige minderheidsgroepering geroepen wordt sta jij vooraan om er schande van te spreken.
Een collega had het toch op het nieuws gehoord?quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je weet niet of ze op haar werk heeft gezegd wat er aan de hand was.
Dat heb ik zojuist gedaan, amice.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:09 schreef ISVV het volgende:
[..]
Je kan dat toch niet over zoveel mensen roepen?
Had het al aangepast, tikfoutje is snel gemaakt vanaf de smartphone.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:05 schreef Dven het volgende:
[..]
*pathetisch
Pate smeer je op je brood.
Goed punt.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:10 schreef maily het volgende:
[..]
Een collega had het toch op het nieuws gehoord?
Vervang mensen van het platteland in jouw zin eens door bijv. Marokkanen of Surinamers. Mag het dan wel in jouw ogen?quote:
Jazeker, geen enkel probleem.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:11 schreef ISVV het volgende:
[..]
Vervang mensen van het platteland in jouw zin eens door bijv. Marokkanen of Surinamers. Mag het dan wel in jouw ogen?
Welke zelfhaat precies? Verlicht mij.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:03 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat je kritisch bent op de dader is volstrekt logisch, maar je doet het in andere topics ook. Die zelfhaat heeft iets pathetisch.
Ze had de stream van Richard gezien.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:10 schreef maily het volgende:
[..]
Een collega had het toch op het nieuws gehoord?
Ja, ik vind het echt bizar. Het is maar 1 bericht.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ga je nou echt dit soort berichten nog hier plakken, ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |