abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 19 januari 2024 @ 17:45:58 #151
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_212093391
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 17:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Welsford jawel

Nu al een topaankoop. Dit heb ik al eerder gezegd overigens
Kom eens met een naam voor je team.
pi_212093416
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 17:45 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Welsford jawel

Denk ik dan
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_212093420
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
In rondjes zijn sprinters altijd wel lekker om wat punten te hebben, maar tegelijkertijd is alles buiten top 3 wel echt kruimels.

Zie ook TDU nu: 40-50 punten is lekker om te hebben, maar als je tegen iemand moet die een klassementje rijdt ben je alsnog klaar. Alleen een Welsford en Girmay boksen daar nu tegen op.
Je kan er inderdaad pech mee hebben, maar het is wel een zeker aantal punten door het hele jaar door. Ook in eendagswedstrijden, waar je het probleem met klassementen niet hebt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_212093670
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 16:01 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Doe mij eens geen spijt geven dat ik niet meedoe. :(
Volgend jaar mag je instromen in de Keuken Kampioen divisie.
  Redactie Sport vrijdag 19 januari 2024 @ 18:11:14 #155
274204 crew  Mexicanobakker
pi_212093709
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 17:48 schreef Felagund het volgende:

[..]
Je kan er inderdaad pech mee hebben, maar het is wel een zeker aantal punten door het hele jaar door. Ook in eendagswedstrijden, waar je het probleem met klassementen niet hebt.
Achja ik heb zelf 6 E-sprinters.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_212093803
Welkom op de mediadag van 'Het draait vaak niet'

Over vijf minuten eindigt dit mediamoment omdat we moeten rusten.
  Moderator vrijdag 19 januari 2024 @ 18:22:15 #157
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_212093829
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 18:20 schreef wimderon het volgende:
Welkom op de mediadag van 'Het draait vaak niet'

[ afbeelding ]

Over vijf minuten eindigt dit mediamoment omdat we moeten rusten.
_O_
pi_212094047
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 10:43 schreef franklop het volgende:
44-0 achter tegen @:Faraday01 . Hopen dat Vader niet te goed zijn best doet dit weekend en dat mijn Bora-mannen de vorm van Welsford doortrekken
Wie heb je aan de start?
  vrijdag 19 januari 2024 @ 19:04:55 #159
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_212094312
Bij dezen presenteren wij het team Nu écht de top 3 aanvallen!

Ondanks mijn gebrekkig schrijftalent zal ik mijn best doen om mijn jongens deftig voor te stellen. Zware biertjes, een koers-joggingbroek aan, en liggend op de bank koers kijken, leveren nou eenmaal niet iedereen een contract bij het AD op.

Afgelopen jaar hebben we de code van Wim gekraakt en zijn we voor het eerst boven hem op de ranglijst geëindigd; toch een mooie 5e plaats. De seizoenen daarvoor waren niet best, maar toch maar mooi fenomenen als Sean de Bie, Guillaume van Keirsbulck, Szymon Sajnok, Harry Sweeny, Frederik Frison, Jonas Koch en Mihkel Raim een contract kunnen geven. Die laatste 4 zelfs in 1 seizoen. Afgelopen seizoen hadden we het aardig voor elkaar en ik denk dat we Valentin Madouas, Laurence Pithie en Florian Vermeersch nog wel gaan missen. Die Wim doet natuurlijk alles om weer boven mij te eindigen door Pithie in te pikken. Erg vervelend.

Na deze incidentele 5e plek kijken we uiteraard omhoog, geïnspireerd door de woorden van de altijd dronken Frans van Seumeren, die FC Utrecht toch ook wel even naar de top zou brengen. Nou dat zuipen als Frans lukt wel, al takel ik ook af (bereid je maar voor @hhh38). Uiteindelijk eindig je enigszins corpulent, met een permanent rode kop, een onregelmatige huid en ga je dingen roepen die een normaal mens niet zou doen. Puur omdat je de schaamte voorbij bent. Geef mij maar de fles, ik stel wel een team samen, en dan gaan we de top 3 nu echt aanvallen! Dat soort teksten. En als het niet lukt dan trappen we toch gewoon wat fietsen doormidden. Waarom niet. En gewoon schreeuwen. In de bus, bij de interviews. Overal. WIJ GAAN WINNEN. WIJ ZIJN DE BESTE. “DIT IS EEN DIKKE MIDDELVINGER: HIER BEN IK”.

Onze eerste aanwinst is Emils Liepins, ja die hebben we gekocht omdat we die nog kenden uit 2019 toen die nog wel wat potentie had. De verwachtingen zijn nu echter laag. Het is dat Rudi Kemna zei dat hij best wel goed was en vooral dat Youri IJnsen het daar dan weer niet mee eens was. Ja, dan koop je hem gelijk. Bovendien is het toch wel van belang is je team tijdig te vullen. Dan liever iemand die enigszins voor zichzelf kan rijden. Je hoopt dat ze hem in de kleinere eendaagse koersen uit gaan spelen, dan kan hij zeker iets bijdragen.

Tweede aanwinst is George Jackson, beroemd vanwege zijn fantastische kapsel. Ik las dat George een drinker was. Dan krijg je ook gelijk een contract. Best een heel aardig seizoen gereden en daardoor kunnen ontsnappen aan de ondergang van Bolton. Altijd handig om iemand te hebben met een alternatief programma. Taiwan is van ons, Xi Jinping. In Europa kwam hij er nog niet aan te pas nog, maar in China en Maleisië ging het erg goed. Ik ben erg benieuwd hoe ver hij kan komen. Ik denk nog best ver.

Dan hebben we Jarne van de Paar. Bijzonder knap om pas vorig jaar een beetje koersdagen te maken. Mijn indruk is dat ze bij Lotto absoluut potentie zien en daarom erg voorzichtig met hem zijn geweest. Nog meer tegenslagen gehad dan Raymond van Barneveld. Dat wens je niemand toe. We noteren knieproblemen, allergieën (hallo Tietema), wespen, en ellende met Corona-vaccinaties. Dat gaat echt een gruwelijk succes worden als alles mee zit, want groeimarge zit er wel op. Vorig seizoen viel hij op door met een 3e plek op Mallorca, om vervolgens niet meer op tv te komen.

Gleb Syritsa is een persoonlijk favoriet. Fantastisch om zo’n beest te zien sprinten. Wat een lichaam, wat een grinta, wat een kettingen. Beetje jammer dat we daar niks van hebben gezien in Europa. Het zou er toch wel in moeten zitten? Zo slecht zou hij niet moeten zijn.

Lars Boven gaat ook erg leuk worden om te volgen. Zoon van Jan Boven natuurlijk, maar na vandaag ben ik overtuigd dat ie veel beter gaat worden. Ik had hem in zware wedstrijden verwacht, maar hij is ook nog eens snel in een massasprint. Komt ook nog eens uit de regio hier. Nou toch mooi om straks te claimen de ontdekker van Lars Boven te zijn. Eerlijk is eerlijk, we zijn een paar maandjes te laat. Het leek er op dat ie zelfs moest vrezen om in aanraking te komen met de schijtlol van Tour de Tietema, maar met een ijzersterk optreden in de strijd met Mathieu werd alles duidelijk: Lars Boven is echt niet zo matig als we dachten. En eigenlijk was ie ook best wel sterk in de U23 LBL en U23 Parijs-Roubaix. Het is geen Owen Geleijn of zo. Als zoon van zou je verwachten dat ie vanaf de jeugd iedereen de moeder reed. Dat was dus niet het geval. Erg leuk om eens terug te kijken.

Franck Bonnamour is een typische Franse coureur; kan aardig klimmen, is niet langzaam, en zit er vaak bij, alleen weinig topresultaten. Na zijn wonderjaar waar Franck ineens veel progressie boekte werd hij opgelicht door de beruchte Jerome Pineau. Hij was de laatste die zijn carrière nog gered zag worden met een serieus contract elders. Na dat contract natuurlijk gelijk iets gebroken. Daardoor leek het een erg matig seizoen. Desondanks raakte hij tegen het einde weer in vorm. Dit kan nog wel wat worden. Dat hebben we ook keihard nodig in de lastige Franse koersen. Uiteindelijk ook gewoon een contractjaar. Hij moet dus wel.

Dan komen we gelijk bij de tweede Fransman, Valentin Ferron. Bekend vanwege het brughangen aan het begin van het seizoen. Zelfde profiel als Bonnnamour, maar iets jonger en iets sneller. Het was vaak alles of niets, en tegen het einde vaker DNF dan finish. Wellicht iets te veel van die 67 kg camembert gegeten. Ook een contractjaar. Het moet eigenlijk wel iets beter.

Eentje er bij die totaal niet snel is moet kunnen, want Victor Campenaerts is desondanks een fenomeen. Sinds een aantal jaren een klassiekerrenner, maar onlangs won hij ook weer eens een tijdrit. Het lijkt me duidelijk, Vocsnor is op punt. Twee jaar geleden leek hij wat overtraind en vorig jaar brak hij wat net voor de echte klassiekers. Met een goede wisselwerking met De Lie en Vermeersch zou hij toch zijn momenten moeten kunnen pakken. Bovendien lijkt Parijs-Roubaix voor hem gemaakt, waarom niet dit jaar? Die prachtige aero-houding, grote motor en grinta moeten hem toch eens naar een heel mooie zege kunnen brengen.

We zijn erg benieuwd naar Luke Lamperti. Die zou toch veel kansen moeten krijgen. We laten ons verrassen. Echt een klassieker-type, anders win je niet in de modder in Engeland. Niet makkelijk zo’n talent in je team te krijgen, want ik was niet de enige in de eerste ronde die hem wilde. Geen idee wat het programma wordt. Gek genoeg amper in België gereden nog. Je zou hem daar verwachten.

Twee jaar geleden was Fred Wright een fenomeen. Afgelopen jaar zagen we hem veel minder. Een sleutelbeen breken hielp ook niet echt, maar daarvoor was het ook al niet zo sprankelend. De mooiste wedstrijd was denk ik het Brits kampioenschap, dat toch niet onderschat moet worden. Het is wel duidelijk dat Wright niet snel genoeg is, maar als het lastig wordt zou hij toch vaker mee moeten doen dit seizoen.

Felix Engelhardt was een van de verrassingen van afgelopen jaar. Kan in een grotere groep een sprint winnen, als het maar lastig genoeg is. Ik denk dat hij zelf ook nog niet in welke koersen hij het beste past. Ik ben ook enorm benieuwd. Het ziet er goed uit.

Filippo Zana is toch ook wel een renner met veel potentie. Hij was erg goed bezig dit jaar en zonder sleutelbeenbreuk hadden we hem misschien nog een jaar in de Italiaanse kleuren gezien. Het is even afwachten wat we kunnen verwachten. Hopelijk niet te veel focus op meerdaagse koersen. In ieder geval hebben we het Italiaanse najaar te pakken.

Ongezien goede resultaten rijden is een goede reden om in ons team te komen. Dus we hebben Andrea Bagioli opnieuw een contract aangeboden. Wie kijkt er nou naar de Ronde van Lombardije? Bijna niemand toch? En wie kleur de koers? Bagioli niet. Maar wie is er snel als er weer van alles bij elkaar komt? Precies, Bagioli. Als hij ook nog eens wat beter wordt, dan wordt het een heel vervelende renner om tegen te spelen.

Onze kopman is Gerben Thijssen. Het is toch wel fijn om te weten dat er goede resultaten komen als hij start bij een niet al te lastige Belgische koers. Hij lijkt ook elk jaar gestaag beter te worden en heeft ondertussen ook wel echt topsprinters verlagen. Buiten de koers lijkt hij een tikje verongelijkt met dingen als “Dit is een dikke middelvinger: hier ben ik!”. Ook die spleetogen in China waren niet al te handig. Krijg het idee dat hij niet de vriend van de show is in het peloton. Maar dat kan ons ook niks schelen natuurlijk.

Nu eerste een drankje en dan gaan wij nu écht de top 3 aanvallen!
pi_212094877
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 18:45 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Wie heb je aan de start?
Zwiehoff en Adria
pi_212096001
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 19:45 schreef franklop het volgende:

[..]
Zwiehoff en Adria
Als ik dat niet red met Vader, de Plus, van Poppel, Hodeg en Clarke kan ik meteen een rode lantaarn bestellen
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 19 januari 2024 @ 20:57:16 #162
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_212096037
quote:
10s.gif Op maandag 15 januari 2024 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://www.dropbox.com/s(...)ciydvrqvy95cqlm&dl=0

Ik denk dat jullie deze kalender kunnen zien?

NKs zijn officieel nog niet bekend. Vorig jaar waren alle relevante NKs (Belgie/Denemarken/Slovenië/Italië/Nederland/Frankrijk/Spanje/VS/GB) in die week. Australië is al geweest als het goed is.

Transferperiode lijkt mij het handigst direct na TDS, maar geen idee of dat voor knijn ook het handigste is. Dat moet hij zelf maar even zeggen.

__

Aanpassingen door het jaar heen wil ik me ook wel mee bezig houden. Maar lijkt me logisch om verplaatste koersen gewoon te verplaatsen naar een ronde waar ze in passen (en nieuwe koersen toe te voegen aan de bijbehorende ronde)
Weet je toevallig of wat er nu in de OP staat exact hetzelfde is als in deze sheet?
  vrijdag 19 januari 2024 @ 21:05:01 #163
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_212096127
Al mijn renners die al gekoerst hebben, hebben puntjes gehaald. Dat het tegen die mechanisch dopende Welsford is is een lichtelijk probleem, maar hup team!
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  vrijdag 19 januari 2024 @ 21:06:28 #164
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_212096140
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 20:57 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Weet je toevallig of wat er nu in de OP staat exact hetzelfde is als in deze sheet?
Het is hetzelfde als in deze sheet:

https://www.dropbox.com/s(...)vwyr4bic06t2eks&dl=0
  vrijdag 19 januari 2024 @ 21:06:52 #165
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_212096143
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 21:05 schreef Fretwork het volgende:
Al mijn renners die al gekoerst hebben, hebben puntjes gehaald. Dat het tegen die mechanisch dopende Welsford is is een lichtelijk probleem, maar hup team!
Mooi toch? Als het bij mij zo door gaat heeft iedereen eind februari al punten. Ik sta hier met Boven, Bonnamour en Liepins en die stonden niet bovenaan de lijst.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 19 januari 2024 @ 21:34:11 #166
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_212096470
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 21:06 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Het is hetzelfde als in deze sheet:

https://www.dropbox.com/s(...)vwyr4bic06t2eks&dl=0
Bedankt, toegevoegd aan het speelschema:
https://fpcl.pino112.nl/speelschema.php?speelronde=26
  zaterdag 20 januari 2024 @ 00:05:44 #167
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_212098508
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 17:45 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Ik ga akkoord met Team Welsford.

Presentatie volgt als ik weer thuis ben
pi_212099288
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 20:53 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Als ik dat niet red met Vader, de Plus, van Poppel, Hodeg en Clarke kan ik meteen een rode lantaarn bestellen
Zwiehoff nu p15. Het kan nog :+
  Redactie Sport zaterdag 20 januari 2024 @ 09:26:10 #169
274204 crew  Mexicanobakker
pi_212099854
Zo, we staan op het scorebord
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 20 januari 2024 @ 09:32:27 #170
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_212099928
We hebben een probleem tegen @Sabata Het lijkt er op dat we vandaag of morgen zeker top-3 moeten halen in Spanje. Vandaag heb ik daar Engelhardt en Syritsa, en morgen alleen Engelhardt. Dat lijkt me niet genoeg.
pi_212100010
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, we staan op het scorebord
Same, mooie 15e plek in daguitslag. Hahaha
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_212100054
Del Toro puntjes zijn toch wel de mooiste puntjes O+
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 20 januari 2024 @ 09:58:19 #173
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_212100249
In Valencia en Castellón Gachignard op de startlijst staan om van de nul te komen.
Maar uiteraard niet voldoende om de achterstand weg te werken, dus we doneren deze speelronde aan @Slobeend
  zaterdag 20 januari 2024 @ 09:58:56 #174
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_212100262
@Aguero tegen @heywoodu gelijk een slagveld _O_
  Redactie Sport zaterdag 20 januari 2024 @ 10:46:50 #175
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_212100930
Leuk dat we nog de enige 0-0 wedstrijd zijn @hhh38
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo