Nee. Bij gelijke stand tellen het aantal gescoorde punten, pas daarna doelsaldo.quote:Op zondag 21 januari 2024 22:19 schreef franklop het volgende:
Moet de stand niet op doelsaldo kijken ipv gescoorde punten voor @:Pino112 ?
Rusty-Roxyquote:Op zondag 21 januari 2024 22:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
En zuslief Lea Lin.
Welke allitererende optie hadden we nog graag gezien?
(Ik heb je met 95-0 afgedroogd in de eerste speelronde!)
Ridgy-Jorg Teutenberg.quote:Op zondag 21 januari 2024 22:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
En zuslief Lea Lin.
Welke allitererende optie hadden we nog graag gezien?
(Ik heb je met 95-0 afgedroogd in de eerste speelronde!)
Dit staat zo ook ongeveer in de stand in de OP ja, ik heb naar die headers gekeken.quote:Op zondag 21 januari 2024 22:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee. Bij gelijke stand tellen het aantal gescoorde punten, pas daarna doelsaldo.
Én ik ben te laat én ik heb dezelfde humor als Bob.quote:
Maar deze speelronde is midweeks!quote:Op maandag 22 januari 2024 10:05 schreef McGrath het volgende:
@:Momo volgens mij heb ik geen renners voor komend weekend, dus kunnen we het gewoon op een 0-0 houden?
Oh ja, vlak voor het weekend, had me verkeken in de dagenquote:Op maandag 22 januari 2024 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar deze speelronde is midweeks!
Ik ben al bezig de miljoenen bijeen te sprokkelen voor de biddingwar tijdens de transferperiode. Haig, jij er uit.quote:
Ik zie het ook al, het wordt zó'n jaar.quote:Op zondag 21 januari 2024 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook dit jaar is de loting opnieuw tegen mij.
Ik heb:quote:Op maandag 22 januari 2024 10:05 schreef McGrath het volgende:
@:Momo volgens mij heb ik geen renners voor komend weekend, dus kunnen we het gewoon op een 0-0 houden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
quote:Op maandag 22 januari 2024 13:05 schreef Sabata het volgende:
hmf. wat ik vreesde is ook gebeurd. Finvisser op afstand gefinisht op Mount Lofty, toch 15pt maar bij lange na niet genoeg. tweede ronde tegen @:Mani89 wordt ook een dingetje, niemand aan het vertrek voorlopigLijkt me ook heel sterk dat ik iemand aan het vertrek heb de komende wedstrijden dus een geluk voor ons allebei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
“When things are getting better we often don’t hear about them. This gives us a systematically too-negative impression of the world around us, which is very stressful.”quote:Op maandag 22 januari 2024 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Valt toch geen reet over te zeggen nu startlijsten nog verre van compleet zijn
Ik zet alle ballen opquote:Op maandag 22 januari 2024 11:57 schreef hhh38 het volgende:
Eerste 3 punten met de 25e score van de ronde zijn alweer binnen, erg mooi.
Nu tegen @:wimderon en ik heb vast nog steeds geen renners actief in Australië dus het moet komen van de jongens in Spanje. Nog even afwachten welke koersen ze precies gaan rijden, maar ik heb in ieder geval Alexis Renard, Filippo Fiorelli en Florian Lipowitz actief.
+ Molard, Simmons & Rootkin-Gray in de Surf Coast Classic.quote:Op maandag 22 januari 2024 10:48 schreef Felagund het volgende:
Eerste overwinning is binnen.
Voor ronde 2 tegen @:Chiappucci heb ik tot nu toe:
Trofeo Calvià: Buchmann
Surf Coast Classic: Piet Allegaert
Trofeo Ses Salines-Felanitx: Buchmann
Trofeo Serra Tramuntana: Buchmann
Ik denk niet dat Buchmann alle drie de wedstrijden gaat rijden (heb niet naar de profielen van de wedstrijden gekeken), en ik denk dat in Australie nog wel een 1,2 renners bijkomen (omdat ze toch in de buurt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |