SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ronde 11-20SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ronde 21-30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ronde 31-40SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ronde 41-50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ronde 51-62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kalender:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Transferperiode 16-6-2024 tot 21-6-2024SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FPCL Croky Cup:
Volgt mogelijk.
Puntentelling:
Pino's online puntenpaleis
https://fpcl.pino112.nl/index.php
[ Bericht 21% gewijzigd door Fretwork op 17-01-2024 11:31:07 ]The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Oh fuck, nu moet ik ook de OP bijwerken?
Zo ja, laat even weten hoe en wat. Dan log ik straks even op de laptop in om het aan te passen.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Zou in ieder geval fijn zijn als alles erin staat. Inclusief kekke plaatjes van de teams!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ik hoopte met Plapp nog een kansje te hebben.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Eerste pannenkoeken zijn voor de kinderen, daarom wint ook een 20 jarige.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Als iemand een voorzetje heeft kan ik dat wel even doen. Ik loop altijd te klooien met het uploaden van plaatjes.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:22 schreef franklop het volgende:
Zou in ieder geval fijn zijn als alles erin staat. Inclusief kekke plaatjes van de teams!The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
We gaan het zien, maar als Del Toro dit op het vlakke laat zien kan ik me ook wel voorstellen dat ie op Willunga Hill nog wat gaat laten zienquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:23 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik hoopte met Plapp nog een kansje te hebben.![]()
Porte on steroïds.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
We gaan het zien, maar als Del Toro dit op het vlakke laat zien kan ik me ook wel voorstellen dat ie op Willunga Hill nog wat gaat laten zienWind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Ik moet nog een presentatie doen, maar we hanteren een zero tolerance beleid. Dit is puur guacamole en met Jarritos in de bidons.quote:![]()
Lafjesquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik moet nog een presentatie doen, maar we hanteren een zero tolerance beleid. Dit is puur guacamole en met Jarritos in de bidons.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Je kan hier het volledige speelschema uit halen: https://www.dropbox.com/s(...)vwyr4bic06t2eks&dl=0quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:16 schreef Fretwork het volgende:
Oh fuck, nu moet ik ook de OP bijwerken?
Zo ja, laat even weten hoe en wat. Dan log ik straks even op de laptop in om het aan te passen.
De definitieve loting staat hier: https://onedrive.live.com(...)key=!AHgHwe7cKlmKCXk
Even plaatjes maken van de teams kan ik vanavond wel doen, tenzij iemand anders er al mee bezig was. En handig als alle teamnamen dan ook bekend zijn.
En PinoGod had deze nieuwe afbeelding van de puntentelling nog gemaakt:![]()
![]()
Voor teams wacht ik dan nog even tot iedereen een teamnaam heeft, zal de kalender in een spoiler zetten en de puntentelling afwachten.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan hier het volledige speelschema uit halen: https://www.dropbox.com/s(...)vwyr4bic06t2eks&dl=0
De definitieve loting staat hier: https://onedrive.live.com(...)key=!AHgHwe7cKlmKCXk
Even plaatjes maken van de teams kan ik vanavond wel doen, tenzij iemand anders er al mee bezig was. En handig als alle teamnamen dan ook bekend zijn.
En PinoGod had deze nieuwe afbeelding van de puntentelling nog gemaakt:
[ afbeelding ]
Kan wel even tijdens wat callsThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
https://fpcl.pino112.nl/stand.php
De standSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:10 schreef Pino112 het volgende:
De standNog even en @knijn1985 hoeft alleen maar screenshots te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Plaatje aangepast, kalender erin, link naar het schema er in gezet
Misschien later nog een manier vinden om dit duidelijker erin te zettenThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Speelschema er nu ook goed in, dat was makkelijkThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Mede dankzij opper-verrader Calebquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:28 schreef Aguero het volgende:
Gisteren 3e en 4e, vandaag 3e, 4e en 5e.![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:10 schreef Pino112 het volgende:
De standDoe mij eens geen spijt geven dat ik niet meedoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Eigen schuld dikke bultquote:Op woensdag 17 januari 2024 16:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Doe mij eens geen spijt geven dat ik niet meedoe.![]()
Sorryquote:Op woensdag 17 januari 2024 16:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Doe mij eens geen spijt geven dat ik niet meedoe.![]()
![]()
Enige wat ik doe is eigenlijk de uitslag-URL van PCS ingeven ja.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voer je zelf de uitslagen in Pino of scrape je die (van jeweetwel)
Dan het type (2.UWT bijv) en soort (etappe/klassement etc) en de Speelronde invoeren.
Rest gaat daarna vanzelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha. Vind het wel heel tof hoor. Ik zal jullie prestaties wel een beetje volgen en deze site maakt ook dat makkelijker.quote:![]()
Ik zie alleen nergens hoe alle teams nu uiteindelijk zijn geworden, of ben ik nu scheel?
edit, gevonden in vorig topic:quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:51 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
https://www.dropbox.com/s(...)ve5btaf3fzi66gc&dl=0
[ Bericht 29% gewijzigd door DecoAoreste op 17-01-2024 17:15:29 ]![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Enige wat ik doe is eigenlijk de uitslag-URL van PCS ingeven ja.
Dan het type (2.UWT bijv) en soort (etappe/klassement etc) en de Speelronde invoeren.
Rest gaat daarna vanzelf.Mooi ja, ik heb lang geleden iets in PowerBI geprobeerd te maken maar al snel laten liggen. Nu heb ik wel wat meer kennis opgedaan met PowerAutomate en dit inspireert wel een beetje moet ik zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi werk hoor.
Had via Chrome al beetje html van je website bekeken![]()
Ik zie dat die schoft van een VPP in z'n 2e koersdag alweer een resultaat rijdt. Vorig jaar was ie lekker bezig precies tot ik hem kocht in de transferperiode. Beflikkering
@Mexicanobakker![]()
Hij is echt eng dunquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:17 schreef hhh38 het volgende:
Ik zie dat die schoft van een VPP in z'n 2e koersdag alweer een resultaat rijdt. Vorig jaar was ie lekker bezig precies tot ik hem kocht in de transferperiode. Beflikkering
@:Mexicanobakker![]()
![]()
Erg mooiquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:17 schreef hhh38 het volgende:
@:Mexicanobakker![]()
Goed, bij dezen nog even de beloofde analyse van mijn oud-renners. Na het opheffen van Team Thimble waren alle renners uiteraard transfervrij en ze zijn behoorlijk verspreid geraakt over de huidige deelnemende teams.
Laten we bij het begin beginnen, de beoogde kopman van vorig jaar was natuurlijk Benoit Cosnefroy. Hij stond al enkele jaren op de radar, werd eindelijk binnengehengeld met een topbod van 27 miljoen, maar kon in 2023 de hooggespannen verwachtingen niet helemaal waarmaken. Niettemin een paar aardige prestaties neergezet, onder andere 3e in de Brabantse Pijl en 2e in de Tour du Limousin. @Felagund dokte uiteindelijk 17 miljoen, nog steeds een lekker bedragje, en uiteraard wens ik hem veel succes en plezier toe dit jaar!
Richard Carapaz was vorig jaar extreem wisselvallig en viel dus nogal tegen (en regelmatig uit), maar @Bill_Hillie wilde hem toch nog een eerlijke kans geven, weliswaar voor een fooitje. Als hij zijn oude niveau weer haalt is dit een van de grootste koopjes van het jaar.
Matis Louvel is terug op het oude nest bij zijn ontdekker @Mexicanobakker . Wel opnieuw voor een flink lager bedrag, wat begrijpelijk is. Alweer een renner die het niet helemaal waar heeft kunnen maken. Mijn hemel wat was vorig jaar eigenlijk een kutjaar als ik dit nog eens terugkijk allemaal.
Lennard Kämna is in de ploeg beland bij @baggerbaas . Dat is, laten we zeggen, geen team dat ik onmiddellijk tot topfavoriet zou bombarderen. Ik vrees dat er een flinke last op de schouders van Kämna gaat rusten, maar aan de zonzijde: hij viel als een van de weinige renners uit mijn team juist mee in plaats van tegen vorig jaar. Wel vooral nuttig geweest in de grote rondes en iets minder daarbuiten.
Matej Mohoric dan, die is gelukkig altijd waardevol, zeker voor dit spel. Die is ploeggenoot gebleven van de wat minder succesvolle Daniel McLay, bij het debuterende (toch?) team van @McGrath . Dit is een team dat lekker uit de startblokken is geschoten door de verrassende Mexicaan Isaac Del Toro. Hopelijk kunnen Mohoric en, wie weet, McLay ook voldoende bijdragen aan succes dit jaar.
Lionel Taminiaux fietste best goed vorig jaar, helaas wel vaak in koersen die niet meetellen. Voormalige organisator @wimderon wilde hem desondanks nog wel een kans geven. In zijn team zitten met types als Viviani, Trentin en bovenal Quintana wel meer renners die een extra kans hebben gekregen, dus in die zin is het een begrijpelijke keuze.
Mijn waardevolste renner verleden jaar was waarschijnlijk Einer Augusto Rubio, de enige die in elke ronde waar hij startte eigenlijk ook wel wat scoorde. @Fretwork heeft hem onder zijn hoede genomen, en ik kan hem alleen maar becomplimenteren met die keuze. Al vind ik zijn bod van ruim 2 miljoen eigenlijk schandalig laag, maar soit. Ik juich niet zo vaak voor Colombianen, maar zal toch een Colombiaans vlaggetje wapperen als Rubio dit jaar ook weer veel vooraan te vinden is.
Nee, dan Niccolo Bonifazio. Ik weet eigenlijk niet waarom ik die er ook niet gewoon uit heb geflikkerd in de transferperiode, samen met de rest van de zooi, maar goed. @Faraday01 heeft hem desondanks wel in zijn team gekozen, op zich past die wel goed bij de rest van zijn sprintersgilde, op een goede dag. Misschien kan hij knechten voor Hodeg ofzo, ook een oud-renner van mij.
Iedereen die wél eruit gedonderd is met de transferperiode vorig jaar heeft ook nu geen contract gekregen. Dan heb ik het over Benjamin Dyball (mijn hemel wat was ik denkende), Patrick Bevin (ik ben officieel fan-af na die Tietema-iaanse serie DNF'jes van hem vorig jaar), Eduardo Sepulveda (hoogbejaard), Daan Hoole (de enige die wellicht nog soort van nuttig had kunnen zijn als B-garnituur tijdrijder) en Tom Devriendt (helemaal niks meer sinds hij voor dat vage team rijdt met al die letters en cijfers). Verstandig dat jullie hier jullie vingers niet aan hebben gebrand!
In de transferperiode kocht ik dan nog, als ik me niet vergis (de administratie is wat warrig helaas), Marco Tizza, Matthew Riccitello, Laurens de Plus, Antonio Jesus Soto en Victor Langellotti. Hoewel geen van deze renners erg veel punten heeft opgeleverd in de tweede seizoenshelft van 2023, hebben ze op Soto na wel allemaal een nieuwe ploeg gevonden voor 2024. Tizza is beland bij @Pistolero , Langellotti bij @Momo , Riccitello bij @skysherrif , en De Plus blijft ploeggenoot van Bonifazio bij @Faraday01 . Van dit rijtje verwacht ik het meeste van Riccitello, die heeft natuurlijk nog wat groeimarge, dus die zal ik nog wel een beetje in de gaten blijven houden komend jaar.
Rest mij alleen nog alle deelnemers, maar vooral degenen die een of meer van mijn oud-renners hebben opgevangen, veel succes te wensen in 2024!![]()
Voor de grap nog even de bedragen opgeteld van alle renners uit mijn team die nu elders een onderkomen hebben:
Mohoric 25,67
Cosnefroy 17,22
Kämna 16,00
McLay 14,44 (hoe dan)
Taminiaux 4,64
De Plus 4,61
Riccitello 3,19
Louvel 2,31
Bonifazio 2,30
Rubio 2,13 ()
Carapaz 1,31
Tizza 0,50
Langellotti 0,13
(Soto 0)
Totaal 94,45 miljoen. Toch maar 5,55 miljoen verlies gemaakt al met al, valt nog mee![]()
![]()
2,13 miljoen is vrij veel voor een rugzakquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Voor de grap nog even de bedragen opgeteld van alle renners uit mijn team die nu elders een onderkomen hebben:
Mohoric 25,67
Cosnefroy 17,22
Kämna 16,00
McLay 14,44 (hoe dan)
Taminiaux 4,64
De Plus 4,61
Riccitello 3,19
Louvel 2,31
Bonifazio 2,30
Rubio 2,13 ()
Carapaz 1,31
Tizza 0,50
Langellotti 0,13
(Soto 0)
Totaal 94,45 miljoen. Toch maar 5,55 miljoen verlies gemaakt al met al, valt nog mee
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ja, ik was wat wanhopig in de 3e ronde voor een renner die mogelijk top 15 kan halen in wat sprints en klassiekers dus ging er veel geld naar McLay, en met zijn naam moest ie natuurlijk wel in het team.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Mohoric 25,67
Cosnefroy 17,22
Kämna 16,00
McLay 14,44 (hoe dan)
Taminiaux 4,64
De Plus 4,61
Riccitello 3,19
Louvel 2,31
Bonifazio 2,30
Rubio 2,13 ()
Carapaz 1,31
Tizza 0,50
Langellotti 0,13
(Soto 0)
Totaal 94,45 miljoen. Toch maar 5,55 miljoen verlies gemaakt al met al, valt nog mee![]()
![]()
Ik snap hem! Denk dat je voor McLay wel echt teveel betaald hebt maar het blijft soms lastig inschatten hoorquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, ik was wat wanhopig in de 3e ronde voor een renner die mogelijk top 15 kan halen in wat sprints en klassiekers dus ging er veel geld naar McLay, en met zijn naam moest ie natuurlijk wel in het team.En ik ben stiekem wel vereerd dat je meer dan 40 miljoen hebt neergeteld voor oud-renners van mij
![]()
![]()
Ja en als het helemaal flut is met McLay heb ik 7,22 voor een vervangingquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik snap hem! Denk dat je voor McLay wel echt teveel betaald hebt maar het blijft soms lastig inschatten hoorEn ik ben stiekem wel vereerd dat je meer dan 40 miljoen hebt neergeteld voor oud-renners van mij
![]()
![]()
Deze snap ik even niet vrees ik.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:30 schreef Fretwork het volgende:
[..]
2,13 miljoen is vrij veel voor een rugzak
edit: Ah wacht, kennelijk is Rubio ook een type rugzak. Lekker flauw weer.
![]()
Oh nee, ik ken hem als Einer Rubio - de rugzak. Omdat het een heerlijke bloedzuiger is die geen trap op kop doet.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Deze snap ik even niet vrees ik.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Jij kijkt alleen de uitslagen? Die vete met Pinot was moeilijk te missen afgelopen Giroquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Deze snap ik even niet vrees ik.
![]()
![]()
Zeker heb ik dat gezien! Dat was echt genieten. Maar ik had het niet direct gekoppeld aan de term 'rugzak'.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen de uitslagen? Die vete met Pinot was moeilijk te missen afgelopen Giro
Overigens vermoed ik, als ik het zo lees, dat die opmerking van De Gendt óók een verwijzing was naar die rugzak van American Tourister. Die wist dat blijkbaar wel![]()
![]()
Ik denk het niet hoor, maar schitterend wel. Ik wilde een bad boy themateam.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker heb ik dat gezien! Dat was echt genieten. Maar ik had het niet direct gekoppeld aan de term 'rugzak'.
Overigens vermoed ik, als ik het zo lees, dat die opmerking van De Gendt óók een verwijzing was naar die rugzak van American Tourister. Die wist dat blijkbaar welThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Interessant om wel naar te kijken, mijn team van vorig jaar is behoorlijk in waarde gestegen:quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Mohoric 25,67
Cosnefroy 17,22
Kämna 16,00
McLay 14,44 (hoe dan)
Taminiaux 4,64
De Plus 4,61
Riccitello 3,19
Louvel 2,31
Bonifazio 2,30
Rubio 2,13 ()
Carapaz 1,31
Tizza 0,50
Langellotti 0,13
(Soto 0)
Totaal 94,45 miljoen. Toch maar 5,55 miljoen verlies gemaakt al met al, valt nog mee
Roglic 45.4
Pogacar 19
Mezgec 11,4
Groenewegen 11,11
Vansevenant 10,1
Benoot 9,7
Herregodts 9,21
Walscheid 7,65
Zimmerman 5,28
Baroncini 4,33
Allegaert 0,68
Vliegen 0,68
Molard 0,11
Tratnik — Niet gekozen —
-------
134,65 miljoen
(Vet gedrukt zit weer in mijn team).You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Interessant om wel naar te kijken, mijn team van vorig jaar is behoorlijk in waarde gestegen:
MEEUS Jordi 10,23
COQUARD Bryan 11,48
KRON Andreas 16,5
VAUQUELIN Kévin 17,6
RODRÃGUEZ Carlos 11,09
JOHANNESSEN Tobias Halland 26,16
PASQUALON Andrea 0,78
ANIOÅKOWSKI StanisÅ‚aw 5,1
ZANA Filippo 15,6
CRAS Steff 5,09
REICHENBACH Sébastien -
BEULLENS Cedric 7,14