https://www.totoknvbbeker(...)-knvb-beker-verrichtquote:Eemdijk (Bunschoten) - Harkemase Boys
RKSV Nuenen - Excelsior Maassluis
Groene Ster (Heerlen) - Kozakken Boys (Werkendam)
ADO'20 (Heemskerk) - Quick Boys (Katwijk aan Zee)
csv Apeldoorn - OJC Rosmalen
SV TEC (Tiel) - Meerssen
SJC (Noordwijk) - Gemert
Scheveningen - Hoek
GVVV (Veenendaal) - Barendrecht
VVSB (Noordwijkerhout) - UNA (Veldhoven)
DVS '33 Ermelo - IJsselmeervogels (Bunschoten)
VV Hoogeveen - Staphorst
d'Olde Veste '54 (Steenwijk) - Noordwijk
Kloetinge - Koninklijke HFC (Haarlem)
Spakenburg - VV Scherpenzeel
Sparta Nijkerk - Unitas (Gorinchem)
RKVV DEM (Beverwijk) - Sportlust'46 (Woerden)
RKAV Volendam - RKVV Westlandia (Naaldwijk)
FC Lisse - Blauw Geel'38 (Veghel)
HVCH (Heesch) - De Treffers (Groesbeek)
ACV (Assen) - USV Hercules (Utrecht)
Lekker man. Niks mis mee zo'n stadjequote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een oase om rond te lopen in een stad waar mensen een tranquillo bestaan leiden. Veel op de straat. Geen vermoeiende mensen, gewoon genieten. Dankzij de boekjes/gidsen de fijnere/volkse barretjes bezocht. Een waar genoegen. En Sevilla v Alaves als mooie klapper.
Toen ik in het vliegtuig naar huis weer het joviale slag Nederlanders mijn mentale rust verstoorde, miste ik het alweer.
My life with the walter boys danwel love again.quote:
Ik help het je hopen,quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:49 schreef Zorro het volgende:
Dit wordt een late gelijkmaker van Quick Boys waarna er in de verlenging niet wordt gescoord en Quick Boys via strafschoppen wint en ik alsnog laat in bed lig.
Lekker man, ik moet er ook weer eens heen. Topstad.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een oase om rond te lopen in een stad waar mensen een tranquillo bestaan leiden. Veel op de straat. Geen vermoeiende mensen, gewoon genieten. Dankzij de boekjes/gidsen de fijnere/volkse barretjes bezocht. Een waar genoegen. En Sevilla v Alaves als mooie klapper.
Toen ik in het vliegtuig naar huis weer het joviale slag Nederlanders mijn mentale rust verstoorde, miste ik het alweer.
Hopen mag maar dat gaat PSV natuurlijk gewoon met 3-0 winnenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik help het je hopen,
Hopelijk morgen ook verlenging en pingels bij PSV Twente
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hopen mag maar dat gaat PSV natuurlijk gewoon met 3-0 winnen
Ladage oid. Aldus elke rotterdammer als je een keer Bram zegt.quote:
Zaterdag kreeg ik nog een omhelzing en een kus van een Bordalas-achtig figuur, toen ik nog eens langsging bij een barretje dat me goed beviel.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker man, ik moet er ook weer eens heen. Topstad.
Het zijn niet bepaald levensgenieters daar als dat je culinaire trots isquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ladage oid. Aldus elke rotterdammer als je een keer Bram zegt.
Een of andere ordinaire friettent gewoon.
Die heb je er zonder parachute uitgeduwd?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zat op de heenvlucht voor Aletha Leidelmeijer.
Die bleef maar praten, heel vermoeiend.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die heb je er zonder parachute uitgeduwd?
Vergeet de kwaliteit van Quick Boys niet! Die zijn ..eh...snel, dat staat toch in de naam!quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ladage oid. Aldus elke rotterdammer als je een keer Bram zegt.
Een of andere ordinaire friettent gewoon.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:49 schreef Zorro het volgende:
Dit wordt een late gelijkmaker van Quick Boys waarna er in de verlenging niet wordt gescoord en Quick Boys via strafschoppen wint en ik alsnog laat in bed lig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |