Ik las 26 zelfs !! Of zijn er al 2 weg?quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:43 schreef mario390 het volgende:
in brasil 24, veel te veel
bewohner 24
Het zijn er wel veel, maar ze hebben een veel groter huis dan hier de BB in Nederland ...quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:51 schreef mario390 het volgende:
en yasmin is er niet 26,27
zondern 35![]()
ik dacht jonger
Ik heb ook het einde gezien en de douchesquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:50 schreef mario390 het volgende:
ja tot 7 geduscht daar was
bij me 11 , vanaf half 6 onze tijd kijkte ik
erder geslapen
Ik zag het maar ik weet verder niet wat er speelde ..quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:29 schreef mario390 het volgende:
huilen in Sala om dat nominierung
is het nu daar dat donderdag
ook jemand naar huis gaat?
Ik heb ze niet allemaal gezien ..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:16 schreef mario390 het volgende:
ik dacht dat de blonde met 120
sekonden de schnellsten gewezen
zijn maar nee
Die draaide door in het hotel ??? Te veel gezopen denk ik .. Hij zou problemen hebbenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:56 schreef mario390 het volgende:
maar deze week hebben ze
in kitzbühel m.mayer afgevoert
geen idee waroom
Elke nacht feest dan maar ... het Carnaval komt er binnenkort ook weer aan ...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:33 schreef mario390 het volgende:
is niet het selfde
de vip goep dat is de van leader
uitgezoekt hebben eten met wurst
en vless,nudeln,
de andern nur toastbrot,rijst,boonen,
eier betje vles
nur in der nacht bij festa kregen alle
dat selfde buffet
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee je zei button drukken ... dat betekent naar huis gaan dus ?
yepquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee je zei button drukken ... dat betekent naar huis gaan dus ?
waar niet < Italia of Brasil?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 00:00 schreef mario390 het volgende:
ze zijn nog buiten,
het werd niks gebouwt ,is
geen festa
Ah ok .. Ik zie streams waar ze zich aan het mooi maken zijn .. dus er zal vast weer wat te vieren zijn zo...quote:Op zaterdag 20 januari 2024 00:04 schreef mario390 het volgende:
brasil
italie heb ik al meer
dann 3 weken niet
gekijkt
Daar hebben ze het lef niet voor en ook geen ruimte.. BB NL is het saaiste en slechtste BB van de hele wereld.quote:Op zondag 21 januari 2024 07:21 schreef mario390 het volgende:
dat brengt nederland bb niet
en betje klaar zo en bühne
Iptvquote:Op zondag 21 januari 2024 07:48 schreef mario390 het volgende:
op welke seite kijk
je brasil? op multicanais?
Ze waren noh niet compleet en Sonja is ook weggegaanquote:Op zondag 21 januari 2024 14:58 schreef mario390 het volgende:
man man wat gebeurd bij
nl bb weer![]()
2 nieuwe al
Dat is meer dan genoegquote:Op zondag 21 januari 2024 15:08 schreef mario390 het volgende:
weckermuziek in brasil
yasmin kunnt 5 uren
slapen
OK dan moet ze wat anders eten of minderquote:Op zondag 21 januari 2024 18:18 schreef mario390 het volgende:
ja maar zij heeft al 10
dagen het selfde eten
OK ... Ja had al wel door dat er 2 kampen zijn ...quote:Op zondag 21 januari 2024 19:28 schreef mario390 het volgende:
ik kijk nu al jaren, en altijd werd in de
schlechte berijk geklagt dat dat eten daar
wat weinig is en altijd het selfde, en nach
14 dagen is dat niet gezond
Die show zijn meestal pas vanaf 2 uur s'nachtsquote:Op maandag 22 januari 2024 17:55 schreef mario390 het volgende:
door mijn domheit heb ik
nominatie en exit niet gezien
5 zijn nominiert
en nieuwe leader
de heeft yasmin endlijk op
de vipkeuken seite ingeladen
Soms raakt het geheugen vol ... en dan helpt opstarten vaak welquote:Op maandag 22 januari 2024 18:34 schreef mario390 het volgende:
weet ik kijk al 6 jaren
maar ik dacht als de streams niet
meer guingen vannacht dat het
foutje van de sites
maar in ochtend heb ik pc
nieuw gestart en de sites
werkten weer
fouje was bij mijn pc
Kijkquote:Op maandag 22 januari 2024 18:54 schreef mario390 het volgende:
in ochtend heb ik email
naar van land brasil.de zender geven
en frankrijk, kroatie heruit
Ik ook niet Mario .. ja sorry misschien bij de volgende update ..quote:Op maandag 22 januari 2024 22:52 schreef mario390 het volgende:
ja maar ik heb de
streams van douche
en slaapkamers niet
Sorry maar keek OT Gala ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arabische sponsor of zo zekerquote:Op woensdag 24 januari 2024 00:09 schreef mario390 het volgende:
deze dagen tot donderdag
is mevza turnier in bleibug
is mid.europ.league
met en mannschaft van ungarn waar de
sponsor van hun 200 milliard.heeft
De finale wordt zo gespeeld tussen Emma, Virginia, Lucia enquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:04 schreef chufi het volgende:
In Argentina gaat er komende zondag 1 naar huis en ook op maandag gaat er 1 naar huis ...
Deze week positief nomineren en iedereen is genomineerd, minus de weekleider volgens mij (en dat is Lucia volgens mij)
klinkt als een spelquote:Op maandag 29 januari 2024 00:44 schreef mario390 het volgende:
het komt nog paredao duplo
weet niet of en spel ook komt
OK .. ik zappte net even kort langs en zag idd een dikke auto en emotionele mensenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:30 schreef mario390 het volgende:
somige hebben geloof ik jemand van
ouders is overleden, of hebben somige
schlechte wohning thuis
yasmin heeft en villa
Ik volg het niet zo fanatiek Mario ...quote:Op woensdag 31 januari 2024 01:09 schreef mario390 het volgende:
en yasmin heeft somige ziekjes
de ene is zij werd niet echt zatt
nee dat is en ziektequote:Op woensdag 31 januari 2024 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik volg het niet zo fanatiek Mario ...
maar is zatt worden hetzelfde als dronken worden .. wat ze dan niet wordt dus
Ik kijk voornamelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat komt hier uit de rivier die hier stroomtquote:
als je de hele nacht door feest en niet slaapt is het logisch dat ze Heel moe isquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:55 schreef mario390 het volgende:
zij is muito cnsada
de benen doen pijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://en.wikipedia.org/wiki/Big_Brother_Mzansi_(season_4)
Ja ik zag ze zittenquote:Op maandag 12 februari 2024 20:27 schreef mario390 het volgende:
kijk wat zij bij
cinema do ...vor alles
eten kregen
popcorn,chips, kuchen,
Ja Jimmy is een Drag queenquote:Op maandag 12 februari 2024 20:41 schreef mario390 het volgende:
heb je de tunte nu
bij bb ned.gezien?
En Bea moet naar huis terwijl ze vandaag juist goed zong , maar het publiek mocht stemmen .... 55.5% voor Ruslana uit Ukrainequote:Op maandag 12 februari 2024 22:45 schreef chufi het volgende:
Ik kijk de semi-final van OT 2023
Martin door naar de finale
en Lucas ook
Misschien dat ik later een YT versie vind
[ Bericht 10% gewijzigd door chufi op 13-02-2024 00:54:33 ]
k vermoedde al zoiets toen ik las dat je toch streams had van BB NLquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:26 schreef mario390 het volgende:
ik idiot dacht iptv is al dagen afgelopen, maar
dabij werkt het nog
heb maar trotzdem ook nieuw
betalt is nog niet verwerkt
Dit is alleen op Telecinco tijdens TV show verder is het op mediaset stream met VPNquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:30 schreef mario390 het volgende:
spanische zender heb ik, maar niet
gecheckt
Dat heb ik al tijden niet meer gekeken, maar het loopt nog en er zitten nog 15 mensen in ... of zo ... Hoelang is dit al bezig ?quote:
Wie bedoel je ? In Italia zitten nog steeds iets van 17 bewoners ..... ... die zijn al 150 dagen of zo bezigquote:
dat is toch de productionquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie bedoel je ? In Italia zitten nog steeds iets van 17 bewoners ..... ... die zijn al 150 dagen of zo bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |